Rowenta RR7687 X-plorer Serie 75 RR7687 Robotstofzuiger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RR7687 X-plorer Serie 75 RR7687 Robotstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

m*************@g******** 26-06-2021

Topper en een blijver

Na het uitpakken en het opladen intussen het boekje er bij gepakt te hebben ben ik er mee aan de slag gegaan. De app geïnstalleerd en connecties gemaakt met het apparaat. De eerste keer lukte niet en na nogmaals de instructies te hebben doorlopen lukte het wel. Door dat er diverse talen bij elkaar staan was het even zoeken naar de functies. Het zou handiger zijn om dit te scheiden van elkaar. De basisfuncties in de app zijn makkelijk te bedienen.
Het instellen van zones, verboden gebieden een spots gaat prima. Je moet ook de naam van de kamers kunnen veranderen maar dat lukt niet. Het eventueel je kamer op delen in aparte kamers zou ook fijn zijn. Dit is dan ook nog een verbeterpunt van de app. De dweilfunctie heb ik nog niet zo vaak gebruikt maar vind wel dat het water reservoir net te klein is voor het aantal vierkante meters wat er moet gedweild worden. Het zal ook fijn zijn om te weten waar je welke dweil waar voor kunt gebruiken. Voor de rest is het een fijn apparaat en doet wat het moet doen. Ben ook nog op zoek geweest naar eventueel vervangende onderdelen via de site van rowenta. Ik zag dat daar nog niet veel te krijgen was. Het zou fijn zijn als dat wel mogelijk wordt.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • App
  • Dweilfunctie

Minpunten

• Waterreservoir is net te klein
  • Handleiding onhandig
  • Geen vervanger voor de normale stofzuiger

Jeroen 26-06-2021

Een topper als backup in het huishouden.

Een fantastische aanvulling op het huishouden. Het is een makkelijk te installeren apparaat. Het is een slim apparaat; hij scant jouw verdieping, slaat het op en gaat daarna aan de gang. Hij mist geen enkel stukje waar hij niet bij kan komen. De opvangbak is voldoende. En de borstels zijn makkelijk te reinigen of evt te vervangen. En qua geluid is het absoluut geen storende factor.

Pluspunten

• Slim
  • Effectief
  • Makkelijk in gebruik
  • Geen lawaaioverlast
  • Makkelijk reinigen.

Minpunten

• Past niet onder alle meubels.

f***********@g******** 24-06-2021

Top Product

Top product en een hulp in huis!!
Na diverse schoonmaak rondes van de stofzuiger een mooi resultaat en zelf aan gewend!!

g***************@g******** 22-06-2021

Handige hulp voor thuis

Wat ben ik gelukkig met mijn nieuwe hulp in de huishouding!
Je moet de stofzuiger wel eerst je huis goed leren kennen. Ik begrijp dat je ook kamers via de app kunt laten instellen, maar helaas kreeg ik de app niet werkend. De klantenservice van Rowenta is in zijn geheel niet bereikbaar, dus daarop scoren ze echt slecht.
Maar de stofzuiger is geweldig. Ik zet hem gewoon boven neer, en na verloop van tijd piept ie weer en zijn alle kamers gedaan. En zo dus ook beneden, gewoon aanzetten en je kamers worden gestofzuigd. Hij gaat moeiteloos over mijn drempels heen, hij trekt zich er al een soort rupsvoertuig overheen. Ik verbaas me er elke dag weer over dat er toch weer stof verzameld wordt, er ligt dus veel meer dan ik voorheen zou verwachten. Elke dag even de benedenverdieping en elke 3 dagen de bovenverdieping en mijn huis voelt ook gewoon veel schoner dan voorheen. Mocht deze kapot gaan, dan zou ik zeker een nieuwe kopen, zo blij ben ik er mee. geen witte overigens meer, hij beschadigt redelijk snel aan de bovenkant door onder de bank stofzuigen.
De dweilfunctie is leuk, maar vind ik van minder toegevoegde waarde. Het functioneert wel hoor, maar slechts oppervlakkig.

Pluspunten

• geluid
  • handig in gebruik

Minpunten

• Rowenta klantenservice

Geedlumyca 20-06-2021

Super robot!

In alle opzichten tevreden over mijn hulpje! Sowieso een stoere, robuuste uitstraling. Goede degelijke robot. Na het installeren van de app is het even uitvinden hoe je precies de zones moet instellen, maar als dit is gedaan weet te robot precies wat er van hem wordt verwacht. Wanneer je denkt dat je de kamer schoon hebt, vindt dit vriendje altijd nog wel ergens iets wat hij kan opzuigen. Handig om aan te zetten als je er even niet bent, thuisgekomen is je ruimte schoon en fris.
Dweilen kan hij ook, weliswaar niet zo krachtig als je het zelf even doet, maar voor de 'snelle rondes' tussendoor prefect. Relatief duur in aanschaf, maar dubbel en dwars zijn geld waard!

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen
  • Zone-regeling
  • Zuigen en dweilen in 1 apparaat
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Relatief duur in aanschaf

Mislovejou 20-06-2021

Super in een druk leven

Blij verrast door de robot stofzuiger. Zeker met een drukke baan ideaal. Je zorgt dat de vloer vrij is en de stofzuiger gaat zijn gang, zonder dat je er naar om hoeft te kijken.
Je kunt er ook voor kiezen om maar 1 kamer of een klein stukje te laten schoonmaken. Er zit zelfs een dweil bij om in een keer te stofzuigen en dweilen.
Batterij gaat ongeveer een uur mee, dit is precies genoeg voor een appartement van ongeveer 75M2, maar als je een groot huis hebt, moet hij wellicht tussendoor opladen.
Product is vrij prijzig, maar het zeker waard

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Werkt goed op kleden
  • Dweilfunctie
  • App werking
  • Mogelijkheid tot spot cleaning

Minpunten

• Batterijduur
  • Kan niet overal onderdoor

b*******@g******** 20-06-2021

Wat een handige stofzuigervriend

Wat een handige extra hulp in het huishouden. Stofzuiger ziet er solide en mooi uit. Het laadstation is compact, en kan mooi in de hoek van de kamer. Stofzuiger heeft meerdere camera's en houdt alles goed in de gaten. Als hij bij een trap komt, dan gaat hij keurig terug, en gaat door met de rest van de verdieping. Door de meerdere camera's botsts hij niet overal tegenaan. De app is handig, en je kunt een schema instellen. Filters zijn goed en makkelijk schoon te maken. De dweilfunctie is handig voor tussendoor, en elke keer zie je toch weer dat de doek vies is geworden. De stofzuiger vervangt niet de normale stofzuiger en dweil, maar hij is echt enorm handig voor erbij.

• Goed zuigvermogen
  • Handige app
  • Camera's houden alles in de gaten

Minpunten

• Kamers selecteren lastig
  • Soms pakt hij de mat niet mee

m**********@h********** 19-06-2021

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger! Hij werkt goed. Het waterreservoir had groter gemogen. Een gedeelte instellen waar hij niet mag komen is lastig verder zeer blij! Raad hem zeker aan. We hebben er ook 1 van een ander bekend merk maar die botst best hard tegen de deur. Met de Rowenta heb ik hier geen last van.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Botst niet hard tegen spullen
  • App werkt goed

Minpunten

• Kan niet onder de bank door
  • Waterreservoir is aan de kleine kant

Maike 18-06-2021

Goede aanvulling

Terwijl hij zuigt ik de tijd om andere dingen te doen. De stofdoeken maken nog een beetje extra schoon. De dweilfunctie is ideaal. Gewoon wat water in het reservoir eronder klikken en klaar. Het oppervlak dat hij met 1 gevuld reservoir kan dweilen is ongeveer 20m2. In de app is precies te zien hoeveel hij gehad heeft. En het resultaat is echt schoon. Zonder schoonmaakmiddel. Omdat hij niet in elk hoekje komt zuig en dweil ik eens in de zoveel tijd met een emmer en een sopje en de stofzuiger. Hier staat Robbie n de woonkamer onder een kastje. Omdat hij wit is valt ie jammer genoeg wel iets meer op.

Pluspunten

• Tijdsbesparing
  • Gebruik app
  • Dweilfunctie
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Komt niet in alle hoekjes
  • Update's app nog nodig
  • Vloer moet leeg

JanWillemVo 18-06-2021

Slimme en sterke stofzuiger

Sinds een tijdje gebruik ik de Rowenta X-plorer Serie 75 RR7687. In het begin was ik wat sceptisch over een robot stofzuiger omdat het vast niet zo goed zuigt als een normaal stofzuiger.

Toen de robot de eerste week een paar rondjes had gedaan was ik om.

De robot komt op alle plekken, zelf onder onze bank en zuigt alle stof op. De robot past zelfs de zuigkracht aan mocht die over een tapijt of mat heen gaan of tilt zich op als die over drempels gaat.

Nu laten we om de 2/3 dagen de robot rijden en zetten we de eettafel stoelen op de tafel zodat die vrij baan heeft om te stofzuigen.

In de app kan je precies zien waar de robot is in de kamer en je ziet met lijnen op de kaart waar die is geweest. Als de robot de kamer gescand heeft kan je ook plekken afschermen mocht dat nodig zijn, bijvoorbeeld hoogpolig tapijt of plek met veel kabels.

Ook zit er een functie spot reiniging op mocht je vuil in de keuken hebben liggen dat de robot op die plek gaat schoonmaken i.p.v. de hele kamer.

Op het eind rijdt die terug naar het oplaadstation waar je dan de enige zelf handeling moet doen, het reservoir leeg maken.

De dweil functie is niet anders dan een nat scrubdoekje aan de onder kant met zich meesleuren over de vloer. Het werkt prima om het huis even snel op te frissen. Maar ga er niet vanuit dat als je hardnekkige vlekken hebt dat die het weg haalt. De robot rijdt met dweilen hetzelfde programma als met stofzuigen, dus gaat die maar één keer over een plek en gaat niet hard boenen of rondraaien bijvoorbeeld.

Al met al een zeer fijne sterke robot stofzuiger die slim is vanwege de app en scanner aan de bovenkant om de kamer inzichtelijk te maken.

Pluspunten

• Goede zuigkracht met boost functie
  • Handige app
  • Scan functie van de kamer
  • Ook op tarpijt

Minpunten

• Kamerfuncties in de app

m***********@h********** 17-06-2021

Top ondersteuning in het huishouden!

Na terugkomst van vakantie meteen pakket opgehaald en robot opgeladen. Handige ‘quick instructie gids’. Downloaden app en koppelen ging eenvoudig. App vertelt precies welke stappen te ondernemen. Robot brengt snel en nauwkeurig plattegrond van het huis in beeld. Wisselt eenvoudig van houten vloer naar kleed en terug. Goede zuigkracht! Stofbakje zat redelijk vol terwijl we al met de normale stofzuiger gezogen hadden eerder die dag. Enige minpuntje is dat hij tot 3 x toe vast is gelopen onder het speelgoed keukentje van de kinderen. Minpunt hebben we inmiddels verholpen door een zone te maken waar hij niet mag komen. De kamers krijgen we steeds beter in beeld, waardoor we hem gericht kunnen laten stofzuigen. Het laadstation staat onder een loveseat lekker uit het zicht (past precies). Met de zijborstels komt hij goed in de hoekjes. Minpuntje, Als hij vastloopt ‘vergeet’ hij soms de plattegrond van het huis.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Komt in alle hoekjes
  • Snel te installeren

Minpunten

• Vrij hoog, kan niet onder alle meubels

Iklinda 17-06-2021

Aanrader!

Heerlijk om zo'n robot te hebben! De borsteltjes aan de voorkant maken soms nog beter schoon rondom pootjes dan met een gewone stofzuiger. De dweil kan je er aan of af klikken, wat je wilt. Dweilen uiteraard niet zo zorgvuldig als dat je het zelf doet, maar hij neemt toch wat mee. Helaas wil hij bij mij de 'dweil' nog wel eens verliezen bij de vierkante poten van de salontafel waar hij dan achter blijft hangen. Verder erg blij mee! Brengt de ruimte goed in beeld, maakt goed schoon en zeer handig te bedienen via de app.

Pluspunten

• dweilfunctie
  • app besturing
  • brengt kamer zeer goed in beeld

j**********@c******** 15-06-2021

goede stofzuiger!!

Qua stofzuiger prima, dweilen wat minder (is eigenlijk een vochtige doek die meegtrokken wordt),
Installatie is erg makkelijk. Bij het eerste gebruik maakt hij een kaart waar hij ook zelf de verschillende ruimtes herkent. Die kunnen dan ook apart van elkaar gezogen worden. Bijvoorbeeld alleen de woonkamer of alleen de hal. Ook kun je de stofzuiger naar boven tillen. Dan maakt hij ook daar een kaart die je dan op kunt slaan voor de volgende keer.
Na wat updates van de app werkt deze beter. De "no-go" zones zijn beter in te stellen.
Hij zuigt in een vaste richting, van links naar rechts.......en dit is niet te wijzigen. Dat zou nog een mooie toevoeging zijn.
Algehele indruk, prima!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede app
  • voldoende instelmogelijkheden

Minpunten

• zuigrichting is niet aan te passen

p************@h********** 15-06-2021

Fantastische zuigkracht

Fantastische stofzuiger, hij zuigt veel beter dan wij hadden durven dromen. De zuigkracht is enorm goed, hij red zich uit veel situaties en kan goed langs de plinten en andere randen zuigen. Hij botst niet hard en remt op tijd af.
De gebruiksaanwijzing is waardeloos en de bediening van de app vinden wij ook niet gebruiksvriendelijk. Maar hij scant de kamer en als wij hem optillen zetten we hem boven neer en daar zuigt hij dan ook prima. Voor ons werkt het goed genoeg.
De dweil functie is eerder voor een frisse vloer en lekker geurtje dan dat hij echt goed dweilt. Er zit te weinig kracht achter de dweil maar prima hij pakt net de vergeten stofplukjes mee door de vochtige lap.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Werking, botst niet
  • Dweil maakt lekker fris

Minpunten

• gebruiksaanwijzing
  • app

s****@j********* 14-06-2021

Prima hulp in de huishouding

De robot scant de ruimte door eerst langs de randen te rijden. Daarna gaat hij de ruimte systematisch schoonmaken. Daarbij probeert hij echt in alle hoekjes en gaatjes te komen.
Wanneer hij vastloopt op bijvoorbeeld een horizontaal deel van een stoelpoot, weet hij zich daar weer prima uit te redden.
Ook de spotcleaning functie werkt prima.
Bediening via de app werkt goed. Ook op afstand te bedienen via de app. Het aangeven van no-go zones werkt ook prima in de app.
De robot wordt zelf stoffig doordat hij statisch wordt tijdens het rijden. Dit stof aan de buitenzijde van de robot kan er voor zorgen dat hij niet goed rond kan kijken, waardoor hij de weg kwijt raakt. Even een doekje erover en hij weet weer waar hij is.
Dweil functie is onvoldoende, zeker op oneffen vloeren. Doordat er geen druk op de dweil staat, veegt hij maar een beetje over de vloer.
De handleiding is erg slecht, soms alleen plaatjes zonder enige tekst die op meerdere manieren interpreteerbaar zijn.

Pluspunten

• zuigkracht
  • redt zich uit lastige situaties
  • spotcleaning
  • no-go zones
  • bediening via app

Minpunten

• dweil functie
  • handleiding

w***************@g******** 13-06-2021

Aanrader, als extra stofzuiger.

Ik ben super blij met de robot. De standaard zuigkracht is voor ons kattenhuis te zwak, ik heb hem dus op boost gezet. En dan ben ik echt verrast over wat er wordt opgezogen. En het is leuk om via de app goed te kunnen zien hoe hij door het huis kruist. So far wat ik ervan had verwacht. Ik kan in de app redelijk aangeven wat een No-Go zone is, dus die slaat hij netjes over.
Na een paar weken ben ik nog steeds enthousiast. Ik werk, hij stofzuigt. Ik kom beneden en de kamer is vrij van stof. Heerlijk! En dweilen is een leuk extra. Mooie frisse keuken, elke dag. Ik raad het apparaat absoluut aan. Wel als uitbreiding, niet als vervanging maar dat pretendeert het apparaat ook niet te zijn.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Goede sensor voor blokkeringen

Minpunten

• No Go-zones aangeven in de app werkt wat moeilijk.

e**********@h********** 12-06-2021

Wat een genot deze robot....

Wat een genot.....Iedere avond voor het naar bed gaan schuiven we de eetkamerstoelen aan de kant en iedere nacht wordt onze woonkamer helemaal gezogen...en iedere ochtend is de vloer weer schoon.. Met enige regelmaat zetten we de gang-, toilet-, en garagedeur open en wordt deze ook meegezogen.. ik vind het geweldig. De gebruiksaanwijzing is ronduit waardeloos en de voor de prijs van dit apparaat verwacht je ook wat meer van de app, maar onze Truus doet wat ze moet doen... stofzuigen. Tuurlijk zijn er plekken die niet meegenomen worden, maar voor het overgrote deel gaat ze zeer gestructureerd door onze benedenverdieping. Een maal per week zet ik haar boven neer en gaat ze onder alle bedden dor... Ik ben erg blij!

Pluspunten

• je hoeft zelf niet meer te zuigen
  • dweilfunctie
  • programmeerbaar

Minpunten

• vrij prijzig
  • waardeloze gebruiksaanwijzing
  • app is niet heel erg gebruikersvriendelijk

Roy 11-06-2021

Hoge prijs maar fijne stofzuiger

De Rowenta heeft mij positief verrast. Zowel het zuigen als dweilen gaat erg goed, hoewel hij soms wat moeite heeft om stof en kruimels uit de v-groef van mijn vloer te zuigen ben ik toch erg tevreden.
Het is geen volledige vervanger voor een krachtige stofzuiger, maar wel een erg fijne hulp om even om de dag stof te laten zuigen.

De handleiding is wel erg onduidelijk, zo is het mij nu nog steeds niet duidelijk welke dweil ik voor welk type vloer moet gebruiken. Er worden namelijk 3 verschillende dweildoeken meegeleverd.
Wat ik tevens een minpunt vind is dat ik niet de eerste verdieping er gelijk achteraan kan doen. Dan moet de ruimte weer helemaal opnieuw gemapt worden en raak je de bestaande map van de begane grond weer kwijt. Zo kost het zuigen een stuk meer tijd dan nodig.
Al met al gewoon tevreden met waar hij voornamelijk voor bedoeld is: om de dag even alle stof en kruimels wegzuigen.

Pluspunten

• Zuigt en dweilt prima
  • Zuigen en dweilen tegelijk

Minpunten

• Pakt niet alles uit de v-groef vloer
  • Onduidelijke handleiding

c***************@g******** 11-06-2021

Ideale stofzuiger met goede dweilfunctie

Wat een goede stofzuiger. Deze stofzuiger heeft ook een goede dweilfunctie. Het enige nadeel is het geluid. Maar deze kun je zachter zetten als je de zuigkracht lager zet. Dat is ideaal. De app is gemakkelijk in gebruik. Een groot pluspunt is dat je een ruimte in kleinere ruimtes kunt indelen.

Pluspunten

• Goede dweilfunctie
  • Goede zuigkracht
  • Handige app

Minpunten

• Geluid

schuur64 11-06-2021

Handige hulp in mijn huishouden

Mijn robot stofzuiger voldoet aan al mijn verwachtingen en de dweilfunctie maakt me blij want ik heb de hele dag een fris en opgeruimd huis. Wanneer je de app hebt geïnstalleerd kun je de ruimtes in het huis aangeven en als je dit eenmaal hebt aangegeven kun je elk moment je robot aan het werk zetten met of zonder dweilen. Voor de moeilijke hoekjes waar de robot niet kan komen heb je eens in de 2 tot 3 weken een andere stofzuiger nodig.
Het instructieboekje is niet duidelijk en onoverzichtelijk maar daar hebben we internet voor. Ook de keuze welke dweil in welke ruimte is niet te vinden

Pluspunten

• Dweilfunctie
  • App gebruik
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Instructie boekje
  • Welke dweil in welke ruimte

ronkna 11-06-2021

Goed apparaat, elke dag een schone vloer!

Wat een fijn apparaat! Doet wat het doet met de juiste verwachtingen. Het is geen volledige vervanging maar dat wisten we ook. Het scannen van de kamer gaat goed, het stofzuigen gaat prima. Hij heeft wel 1x de lamp verplaatst, hij vond wrs dat ie ergens anders beter stond. Het is fascinerend om te zien hoe die zijn werk doet. Elke ochtend een schone vloer en indien nodig "gedweild" (lees: nat gemaakt en weer opgedroogd) Absoluut heerlijk! Het blijft bizar om te zien hoeveel stof er per dag opgezogen wordt! (en dus eigenlijk hoe snel je vloer weer vies is...) Ik heb een schema ingesteld op 3 uur 's nachts en ik loop elke ochtend op blote voeten over een zand/stofvrije vloer.

Na een firmware update kunnen de kaarten weer geladen worden en is de stofzuiger beter in te zetten op meer verdiepingen. De kamernamen kunnen alleen aangepast worden na de systeemtaal naar Engels gezet te hebben (Galaxy S9) Zodra de verdieping in de app staat kan je vrij makkelijk kamers indelen, zuigkracht aanpassen per kamer of nieuwe grenzen instellen. Ook de No-Go zone werkt perfect. Ook de spot en zone reiniging werken perfect, even aangeven waar je specifiek schoongemaakt wilt hebben, op start drukken en Pietertje gaat aan de slag. Er zit een optie "Aangepaste Modus" Maar het is onbekend wat dit eigenlijk doet.

De handleiding is verschrikkelijk. Op elke pagina 1 regel "handleiding" in het nederlands tussen allerlei andere talen in. Niet elke keer op dezelfde plek overigens. Op dit moment ligt het grootste probleem niet bij het apparaat of de app. Nieuwe borstels zijn (op moment van schrijven) niet te bestellen. Ook een extra oplaadunit niet. Contact gezocht met de klantenservice, dit was ook een uitdaging maar uiteindelijk gelukt. Het ontbreken van de accessoires op de website zou worden doorgegeven aan de product manager maar vooralsnog is het zo dat als dat versleten is, dat je met een apparaat zit van dik 400 euro adviesprijs die zijn werk niet goed doet.

Het is een prima apparaat, leuk om te zien en kan heel makkelijk in gebruik zijn. Je hebt de app niet persé nodig maar voor meer mogelijkheden is dat wel het verstandigst.

Raad ik het apparaat aan? Ja, absoluut nu de app een update heeft gehad. Nu nog even afwachten tot de reserveonderdelen besteld kunnen gaan worden en dan krijgt ie van mij de maximale punten Verbeterpunten? Altijd, Google home integratie kan beter, het enige wat je kan zeggen is dat ie moet stofzuigen en moet stoppen, daarna moet je hem handmatig naar het oplaadstation sturen. Hopelijk wordt dat nog verbeterd.

Pluspunten

• Heel wat minder handmatig stofzuigen
  • Makkelijk in gebruik
  • Meer verdiepingen in op te slaan
  • Laat pijnlijk zien hoe snel je vloer smerig is
  • Kan "dweilen"

Minpunten

• Geen onderdelen te bestellen
  • Waterreservoir is ietwat klein
  • Dweilresultaat haalt het niet bij een echte
  • Google integratie is matig
  • De app heeft nog wat verbeterpunten

SandraM01 11-06-2021

Zuigt verbazend goed en kan ook dweilen

De Rowenta Explorer is een fijne robot stofzuiger die goed zuigt, elke keer verbaast het me weer hoeveel stof en vuil hij verzameld heeft. Hij past zijn zuigkracht aan en gaat harder zuigen op kleden en tapijt. Je kan hem ook laten dweilen en dat is een fijne toevoeging, De dweildoeken zijn na gebruikt goed wasbaar. Na een schoonmaakbeurt is de opvang container vrij simpel te legen. De accu gaat lang mee, ik kan makkelijk 2 verdiepingen achter elkaar laten zuigen. De robot kan je via App bedienen maar kan ook zonder. Er word een kaart gemaakt waarbij je ook kan aangeven wat een 'no-go" zone is (bijvoorbeeld een heel langharigkleed) Je kan ook opdracht geven om 's nachts te zuigen of op moment dat je weg bent. De robot maakt goed schoon al moet je de plintjes en hoekje zelf bijhouden.

Pluspunten

• lange accuduur
  • past zuigkracht aan
  • App bediening
  • kan ook dweilen
  • kan overal onderdoor

Minpunten

• heel langharige kleden gaat niet
  • soms strepen na dweilen

MrSilly 11-06-2021

Stofzuig en dweil robot

Dit is een zeer goeie stofzuig en dweil robot. Super stil en komt bijna overal.
Om dagelijks te laten rondgaan is deze perfect en qua dweilen komt hij goed uit de bus.

Maar er zijn ook andere opties die goedkoper zijn.

Voordelen:
- Stil
- Zuigt perfect
- Goed te programmeren

Nadelen
- App is nog onstabiel en meerdere verdiepingen is moeilijk
- Dweilen kan strepen achterlaten
- De hond is er doodsbang voor

Pluspunten

• Stofzuigt goed
  • Batterij houd het lang vol
  • Stil

Minpunten

• Dweilen kan strepen achterlaten
  • is geen vervanger

e*********@h********** 10-06-2021

Geweldig apparaat

Ik vind het een ideaal product. Neemt een hoop werk van mij over wat betreft het stofzuigen ed. Dweilen moet je niet letterlijk nemen. Hij maakt de vloer nat en voor even snel is dat prima. Maar verwacht niet dat het vlekken laat verdwijnen. Boven hebben wij vloerbedekking en dat gaat prima

• Geweldig apparaat
  • Doet wat ie moet doen

Minpunten

• Beetje lomp
  • Dweilfunctie niet teveel van verwachten

Luna_ 10-06-2021

Top robot, zeker een aanrader

Goh, ik ben verliefd. Wat een gemak zeg, (bijna) nooit meer zelf hoeven stofzuigen! Ik had niet verwacht dat deze robot echt het werk van de stofzuiger kon overnemen, maar dat gaat heel prima! Alleen de trap en sommige hoekjes waar deze niet zo goed bijkomt doe ik soms snel met een steelstofzuiger, maar een 'normale' is nergens meer voor nodig! De robot mapt erg goed de omgeving en volgt systematisch z'n pad. De app is fijn in het gebruik, en ook de dweilfunctie is een leuke toevoeging.

Pluspunten

• Stil