Sarah Jessica Parker Covet Woman EDP eau de parfum / 100 ml / dames

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sarah Jessica Parker Covet Woman EDP eau de parfum / 100 ml / dames op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,7

Anoniem 10-04-2011
Verschrikkelijk! Mijn vriendin had ooit Lovely gekocht en dit geurtje van Sarah is lief bloemig en fruitig. Jaar later kreeg ze Covet kado van een vriendin op haar verjaardag. Opgespoten en de hele kamer stonk die avond, en maar zeggen: hmmm lekker...maar niet heus dus. Deze geur bezorgt bij menig direct een flinke micraine. Covet is een mix van citroen en chocola ( die combi al...bwehhh), diverse soorten zware en lichte bloemen, flinke dosis musk en amber en dat afgerond met donkere houtsoorten als teak en cashmere. Resultaat is een niet te harden geur lijkende op een ondergezeken conifeerboom. Kan mij voorstellen dat Covet is uitgeroepen tot één van de smerigste fragrances ooit in een vrouwenblad. Verdween al vrij snel ongerept bij de vuilnis, zelfs te min om als wc verfrisser te gebruiken.

2simone2 23-05-2010
Onwijs lekker ,maar de lucht is gauw verdwenen (veel eerder dan eau de toilette)