Fellowes Powershred LX45 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fellowes Powershred LX45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

82patries 11-12-2022

Thuiskantoorhulpje

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Ik mocht dit product testen en het is echt helemaal prima voor gebruik op een thuiskantoor! Het apparaat is makkelijk is gebruik, moet wat het moet doen: papier in kleine stukjes versnipperen. Het apparaat werkt redelijk snel en het maakt niet heel veel geluid. Ik zag in de beschrijving staan dat kleine nietjes mogen blijven zitten, maar ik heb dat nog niet geprobeerd, want thuis gebruik ik deze niet. De opvangbak is groot, dus je kan veel papier versnipperen zonder elke dag de bak te moeten legen. Conclusie: een goed product voor het thuiskantoor!

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Snel
  • Grote opvangbang

Melanie01 27-11-2022

Uitstekende papierversnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Getest een kleine compacte papierversnipperaar voor mijn thuiswerkplek

Mijn eerste indruk een niet te groot model.

Niet een al te grote papierinvoer.

Blokkerknop tegn ongewenst inscvhakelen.

Grote versnipperkracht.

Mooi vormgegeven product is.

Pluspunten

• Grote versnipperkracht
  • Mooie vorm

b***********@g******** 26-11-2022

fijn compact apparaat

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Onlangs mocht ik de papier versnipperaar van Fellowes testen. Ik kan niet anders zeggen, dat het me prima bevallen is. Hij voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ik heb zelf een kleine onderneming met maar een klein kantoor. Door de compacte bouw van het apparaat viel hij niet op tussen het andere kantoor meubilair. De deksel was vrij zwaar, maar toen hij eenmaal op zijn plek stond had ik daar geen last meer van. Hij kwam uitstekend verpakt bij mij aan en ook het versnipperen zelf ging soepel, tot wel 4 of 5 blaadjes tegelijk. Er zat een beveiliging op, zodat ik het apparaat ook veilig voor mijn kinderen in mijn kantoor achter kon laten. Ik moest wel even wennen aan de bedienings knoppen, maar verder heel fijn in het gebruik.

Pluspunten

• compact
  • sterk

Minpunten

• zware deksel

M arkes 26-11-2022

Goede koop

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Wij hebben deze papier versnipperaar mogen testen en onze conclusie is dat het een top product is! Het is een degelijk en stevig apparaat. Het is erg prettig dat deze versnipperaar het papier zowel horizontaal als verticaal versnippert. Dit geeft een veilig gevoel bij het versnipperen van privacy gevoelige informatie.
Er gaat veel papier in de opvangbak, welke doorzichtig is, zodat je vanaf de buitenkant goed kan zien wanneer hij vol zit. Ook is het gemakkelijk de bak te legen: Wij hebben jonge kinderen thuis die de versnipperaar interessant vonden. Dankzij het beveiligingsslot lukte het hen niet om de versnipperaar te gebruiken, wat een veilig gevoel geeft! De versnipperaar maakt weinig geluid. Wij zijn erg blij met dit product!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Doorzichtige opvang bak
  • Heeft een beveiligingsslot
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Geen minpunten ontdekt

r****@l****** 22-11-2022

Handig apparaat

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Ik mocht dit product testen. Wat mij als eerst opviel was de grote bak waarin het papier opgevangen wordt. Erg handig! Zo hoef je hem niet vaak te legen. Er kunnen ook makkelijk 6 papiertjes tegelijk in. Hij heeft er dan iets meer moeite mee. Maar gaat prima! Ook moet hij pasjes kunnen versnipperen. Maar deze nog niet kunnen proberen. Ik ben er erg blij mee. En het is een mooi strak design dat niet in de weg staat.

R. Bracke 18-11-2022

zeer geschikt voor zowel thuis als op kantoor

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Zeer krachtige papierversnipperaar, pasjes, nietjes en zelfs paperclips gingen er zeer vlot doorheen. Zeer makkelijk in gebruik, zowel voor thuis als voor kantoor.
Dus dit product dan ook met veel plezier getest. Redelijk grote opvangbak, papierversnipperaar ziet er mooi uit, ook erg fijn dat er een kijkvenster in de opvangbak zit. Is ook veilig in gebruik met de extra knop erop om het apparaat op slot te zetten. Stevig apparaat.

Pluspunten

• versnipperd fijn
  • extra veiligheidsknop
  • zeer makkelijk in gebruik

Kelly 14-10-2022

Perfect voor thuiskantoor

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Met het inrichten van het thuiswerkkantoor heb ik het geluk gehad deze shredder te mogen testen. Ideaal apparaat voor thuisgebruik. Duidelijke gebruiksaanwijzing, fijne bediening en gebruiksvriendelijk. Heel fijn dat dit apparaat geen moeite heeft met nietjes en karton. Volume is best hoog tijdens het gebruik. Inhoud van de afvalbak is ruim voldoende voor een thuiskantoor.

Pluspunten

• Nietjes zijn geen probleem
  • Gebruiksgemak
  • Inhoud afvalbak

Minpunten

• Volume tijdens shredden

Iristest29 12-10-2022

Top versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Ik mocht dit product testen en ben zeer tevreden. Wij hebben thuis een kantoor waar ik vaak offertes uit moet printen en die kan ik versnipperen zonder dat het terug te lezen is.
Je kan tot 8 vellen tegelijk versnipperen en zelfs nietjes zijn geen probleem.
De papier versnipperaar is niet extreem groot waardoor hij niet in de weg staat en maakt niet teveel geluid waardoor ik hem zeker zal blijven gebruiken!

Pluspunten

• Tot 8 papieren tegelijk
  • Ziet er mooi uit

mwelbertsen 12-10-2022

Heel goed versnipper apparaat!

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Mijn eerste indruk van het product was zeer positief. Het product zat goed ingepakt en was makkelijk in gebruik te nemen. Het gebruiksgemak is super simpel. Ik had de handleiding niet nodig want het product dat wees voor zich. Ik heb mij erover verbaasd hoe de kracht van het versnipperen is. Het apparaat is zeer veilig want er zit een slot functie op. Ik vind het een mooi design apparaat en staat hier netjes in de woonkamer, want hij is zwart en staat naast een zwarte kast. Post met onze adresgegevens erop, gaan gelijk het apparaat in. Ideaal.

Pluspunten

• mooi design
  • werk snel
  • mooi zwart
  • veilig

Svly 11-10-2022

Fellowes Powershred XL

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Ik heb de Fellowes Powershed LX45 mogen testen. Ik kan zeggen dat het product voldoet aan mijn verwachting. Bij het uitpakken van de versnipperaar oogde hij meer aan de kleine kant. Dit was echter niet het geval. Het formaat is goed genoeg voor een thuis kantoor waar je dagelijks papier versnipperd. Het gebruik ervan gaat zonder problemen. De opvangbak met venster en bovenstuk waar een veiligheidsslot met knop en stekker zit kan je op elkaar bevestigen. Hier zit geen kliksysteem op en gaat er weer makkelijk vanaf.
Qua veiligheid , snelheid en kracht doet de versnipperaar probleemloos zijn werk . Mijn privacygevoelige papieren en pasjes zijn onherleidbaar.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Open venster
  • Maakt privacygevoelige informatie onleesbaar
  • Geluidsvriendelijk
  • Krachtig

Minpunten

• Zal voor de opvangbak

Stukato 10-10-2022

Fijne en mooie versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX45

Voor mijn thuiskantoor heb ik met de Fellowes Powershred LX45 een mooi product mogen testen. Ik was al op zoek naar een goede papierversnipperaar en met dit product heb ik dat gevonden. Wat mij opvalt is dat het ontwerp vrij stijlvol is en dat deze Powershred wordt geleverd met een opvangbak met voldoende inhoud en een mooi transparant venster om te zien hoe vol deze is. Het belangrijkste is uiteraard of deze versnipperaar haar werk goed doet en ik kan daarop zeker ja zeggen. Zodra de versnipperaar van ‘slot’ is gehaald (als kinderbeveiliging) kan deze aangezet worden in een voor- of achterwaartste stand. Daarmee is de automatische detectie van invoer aangezet en gaat de versnipperaar aan het werk zodra er wat te versnipperen wordt aangeboden. Mijn ervaring is dat een hoeveelheid papier tot 8 pagina’s moeiteloos wordt versnippert en ook pasjes er probleemloos doorheen geen. Het resultaat is kleine snippers waar iemand nog maar weinig mee kan. Kortom, ik ben hier een tevreden gebruiker van.

Pluspunten

• Krachtig en snel
  • Fijne versnippering
  • Voldoende inhoud