Russell Hobbs 22740-56 3.5L SEARING SLOW COOKER - Reviews

Kleuren
zilver

Marina 10-12-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige pan!

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Het vlees wordt heerlijk mals. De smaken zijn veel intenser. Zelfs de groentes behouden hun smaak. Simpel in gebruik. Makkelijk schoon te maken,
Echt een aanrader!

Marc 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig toestel

Als kleiner broertje van de grote slowcooker is dit een perfecte aanvulling voor kleinere hoeveelheden en omdat de pan in metaal is met anti aanbakcoating is het ook een plezier om te reinigen .

Pluspunten

• formaat
  • gebruiksgemak

Henny 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne pan

e slowcooker bevalt uitstekend. De binnenpan is licht en heeft met 3,5 l inhoud veel mogelijkheden heerlijke stoofgerechten te maken voor vier tot vijf grote eters. Hij kan op de gaspit om even wat dingen vooraf te fruiten of om het vlees aan te braden. Zowel de binnenpan als de buitenpan zijn makkelijk schoon te maken.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst!

Pluspunten

• Lekker thuis komen en aan tafel kunnen

S. Zwiers 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne pan, multifunctioneel

Een super handige, makkelijke pan. Geen ingewikkelde gebruiksaanwijzing, je kunt gewoon direct beginnen met koken. De lekkerste gerechten maak je in deze slowcooker. Ik kan er niet meer zonder!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • De maat is perfect voor 3 personen

Minpunten

• Geen recepten erbij

M. van Veen 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Het 'nieuwe koken' is begonnen!

Wat een fantastische ervaring! Nooit geweten dat je met slow cooking zo eenvoudig zulke heerlijk en gezonde gerechten kon bereiden. Een echte uitkomst. Ik had dit tien jaar geleden moeten ontdekken!!!

Pluspunten

• gezonder
  • energiebesparend

Minpunten

rdb 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne slow cooker

Fijne slow cooker. Prima voor 4 persoonsgerechten. Gebruiken hem heel vaak. Temperatuurmeter ook prima. Word snel warm.

Joost 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Eenvoudig in gebruik. Mals vlees

Het is erg eenvoudig om het vlees mals te krijgen. Ik ben helemaal geen kok. Daarom heb ik dit product aangeschaft. Iedereen die niet van koken houdt maar wel van lekker eten kan ik het aanraden. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Aangezien ik het product maar een paar keer gebruikt heb ik kan ik niets over de duurzaamheid zeggen.

Pluspunten

• Vlees eenvoudig mals

Ruben 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Slow cooker die doet wat 'ie moet doen!

De slowcooker is zeer simpel te gebruiken... 3 standen, dat is alles. En het eten wat je ermee kan maken is heerlijk en gezond. Uitstekende keus wat mij betreft!

Enige aandachtspuntje is dat de slow cooker wat licht en daardoor niet stevig aanvoelt. Dit is echter geen probleem in het gebruik ervan.

Tip: pas erg op hoeveel water je aan je gerechten toevoegt. Als je merkt dat het gerecht toch te waterig is, laat dan de deksel af en toe even van de slow cooker!

Kwekkie 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

geen bleek vlees meer uit de slowcooker

Ik twijfelde al jaren over een slowcooker, maar worstelde steeds met het gegeven dat vlees zo bleek blijft. Als je eerst in een pan moet aanbraden, dan is het gemak grotendeels teniet gedaan. Daarom ben ik nu blij dat er een searing slow cooker is. De binnenpan kan ik gewoon op mijn elektrisch fornuis gebruiken om aan te braden en dan hop, in de slowcooker ermee. Pulled pork/chicken/whatever here I come.

Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, omdat ik hem nog niet lang heb. Voor mij is het ontbreken van een tijdklok geen probleem, afgezet tegen de scherpe prijs. Mocht het echt eens nodig zijn dat hij na uren uitspringt voordat je thuis bent, dan kan je er altijd nog een schakelklok op de stekker tussen zetten.

vanhetbaci 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige slowcooker, mooie vormgeving

De slowcooker ziet er mooi maar eenvoudig uit. Simpele bediening d.m.v. een knop en een prachtige binnenpan die niet aanbrandt en zo op het gas gebruikt kan worden. Voordeel is dat je door de glazendeksel kunt zien hoe het met het gerecht staat.
Kwaliteit/prijs verhouding is prima.
En wat een gemak! Eventjes alles aanfruiten, uitjes, wat Rash-el Hanout of milde curry pasta, groentes erbij (kunnen wat restjes zijn uit de koelkast). In de pan en geen omkijken meer naar! Ben er reuze blij mee.