De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Unlimited On op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

patrickh 29-07-2021
  • Product gekregen

ook voor mijn inductie erg fijn

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

mooi design voor in mijn open keuken.
de pannen zijn ook voor mijn inductie geschikt.
erg makkelijk en fijn in gebruik.
al een paar keer gebruik van mogen maken.
kook nu ook vaker dan dat ik de airfryer aanzet.
geen spijt van de keuze.

Pluspunten

• gebruik
  • inductie

Stephanie 25-07-2021

Bevalt heel erg goed, echt een aanrader!

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Super mooie, zware en degelijke pannen! Toen ik ze binnen kreeg en uit ging pakken had ik gelijk het gevoel dat ik kwaliteit in handen had. De indicator geeft aan wanneer je pan warm is, er bakt niks aan, je kan ze goed vastpakken en alles wordt goed en geleidelijk warm. Ik heb ze nu 4 weken in gebruik en zou niet anders meer willen! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Warmteindicator
  • Weinig olie/boter
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet gevonden

Sunshine39 22-07-2021

Fijne pannen

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Tot tegenstelling van de andere Tefal koekenpannen ben ik nu wel zeer tevreden. Bij de oude serie trokken ze krom maar nu totaal niet. Zijn heerlijk in gebruik. zandlopertjes in de pannen geven aan als het goed warm is. Je heb weinig vet of olie nodig met bakken. Vind dat alles beter dicht schroeit en sneller klaar is.

Pluspunten

• zandlopertje
  • weinig vet/olie gebruiken
  • makkelijk schoon te maken

Vadervanjemoeder 20-07-2021

Top pannen

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Heb de pannen nu enkele weken in huis. Moet zeggen sat ik blij verrast ben door de kwaliteit van de pannen.
Anti aanbak laag is prima, zelfs een ei blijft niet plakken. Schoonmaken gaat snel, maar moet echter voor 't beste resultaat met de handwas.
Pannen liggen goed in de hand. Voelt degelijk aan

Wouter 18-07-2021

Een mooie, zware set pannen!

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Een fijne, zware set met pannen! Liggen plezierig in de hand. De pannen hebben een dikkere bodem, waardoor het iets langer duurt voor ze warm zijn. De warmte is dan echter wel gelijkmatig over de hele bodem.

De pannen 24 cm en 28 cm pannen hebben een hoge rand en bakken daarmee erg plezierig.

Pluspunten

• Hoge rand
  • Warmte indicator
  • Veel gebruikte pannen in 1 set

Minpunten

• Best zwaar

Jan 13-07-2021

Een mooie set!

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Toen ik de pannen uit de verpakking haalde, had ik meteen zin om te beginnen bakken. Ik testte ze direct uit en zag al een mooi resultaat. Ze bakken een mooie korst op het eten en het ideale is dat ze niet aanbakken. We hadden meteen zin om het eten uit de pan op te eten. Nadat de buik vol zat, moest ik beginnen aan de afvas. Maar dat was dolle pret, want alles ging er heel gemakkelijk uit. Het zijn leuke pannen om mee te werken, ik raad ze aan!

Pluspunten

• Bakken mooi
  • Bakken niet aan
  • Goede prijs kwaliteit
  • Gemakkelijk te poetsen

Ikhierro 13-07-2021

Superpan

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Dit is echt een pannenset naar mn hart,wow. Ik kook op inductie,mocht de pannen testen,nou dat is niet zo moeilijk hoor. Wat een genot om mee te werken. Ook na t koken is de pan zeer snel schoon te maken en kan ie weer de kast in. Ze zijn zwaar in gewicht maar in gebruik valt dat reuze mee. Echt een aanrader

Pluspunten

• Reiniging
  • Braadresultaat

o*********@h********** 11-07-2021

Super pannen

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Ik heb de pannen nu een paar dagen kunnen testen. De pannen voelen kwalitatief heel zwaar aan en zien er super chique uit. Ik heb er nu een paar keer mee gekookt en niks blijft plakken in de pan. Alles glijdt er zo vanaf. De pan is ook heel makkelijk schoon te maken. De pannen zijn groot genoeg voor mijn gezin van 5 pers. Kortom ik ben er heel blij mee en raad ze iedereen aan.

Pluspunten

• Mooi
  • Goede kwaliteit

m********@h********** 09-07-2021

Top pannenset van Tefal!

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Wat een feestje was het toen ik deze mooie pannenset mocht ontvangen! ik was als meteen onder de indruk van de degelijkheid en stevigheid van de pan. Het handvat ligt goed in de hand en de pannen zijn niet zwaar. Ik kon niet wachten om te koken. Zo gezegd, zo gedaan. De stip in het midden geeft precies aan wanneer de pan warm genoeg is om te bakken. Wat fijn dat je daar niet over hoeft na te denken. De pannen bakken niet aan en de olie verspreid zich goed. Ik heb inmiddels diverse gerechten gemaakt en alles komt er lekker uit zonder dat mijn pannen vies zijn. Ze zijn dan ook gemakkelijk schoon te maken hierdoor. Ik raad deze pannen zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bakt niet aan

Laura 08-07-2021

Super set!

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Hele fijne pannenset! Ideaal dat niks meer aanbrand. We hadden hiervoor pannen waar de anti-aanbak laag gewoon niet goed van was, en je merkt nu ineens zoveel verschil. De pannen zijn perfecte grootte, goed in gewicht en de stip geeft aan wanneer de temperatuur goed is. Aanrader!

Pluspunten

• Gewicht
  • Anti-aanbak laag
  • Krasbestendig
  • Grootte

klein1985 08-07-2021

prima pannenset

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Ik heb deze pannen nu een aantal weken in mijn bezit en ik heb ze alledrie al met veel plezier gebruikt. Dankzij de handige stip in het midden weet je precies wanneer de pan op de juiste temperatuur is. Daarnaast hebben de pannen een hele goede anti-aanbaklaag waardoor je maar weinig vet hoeft toe te voegen. Dit zorgt er ook voor dat de pannen weer gemakkelijk te reinigen zijn na gebruik.
Verder zijn de pannen stevig en niet te zwaar. Deze set van 3 is precies wat je nodig hebt, 1 pan voor een eitje of omelet (de kleinste), een pan voor je vlees of vis, en de wokpan voor de groente.

Pluspunten

• snel warm
  • goede anti aanbaklaag
  • weinig vet nodig

mvansiegenbeek 07-07-2021

Prima, stevige pannenset

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Ik heb deze pannen nu een maand in mijn bezit. En eigenlijk voldoen ze simpelweg aan de verwachtingen. Een paar opvallende punten: de pannen zijn erg stevig, hetgeen doet vermoeden dat ze wel tegen een stootje kunnen. Daarnaast hebben de pannen een anti-aanbaklaag waardoor er weinig olie of boter nodig is en dat werkt echt. Wat wel jammer is, is dat deze pannen juist vanwege die anti-aanbaklaag eigenlijk niet in de vaatwasser mogen. Nu zijn ze wel makkelijk afwasbaar, maar lui als ik ben gooi ik alles liever in de vaatwasser.

Pluspunten

• Stevige pannen
  • Rode stip geeft aan wanneer pan heet is
  • Weinig olie en/of boter nodig

Minpunten

• Bij voorkeur niet in de vaatwasser

b**************@g******** 07-07-2021
Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Mooie degelijke pannenset in 3 verschillende matem waardoor er altijd wel de juiste pan bij zit.

Bakken niet aan? beschadigen niet en zien er goed uit

100% een goede aankoop. wij zijn er blij mee!

f***********@g******** 07-07-2021

Geweldige pannen

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Een pan kwam gebogen binnen. Maar misschien is dat ook wel gewoon de vorm van de pan. Ik ben zeer tevreden met deze pannen. De thermo indicator is een absolute meerwaarde. Ideaal. Ook de antibak en kras laag vind ik zeer sterk. Het bakken gaat een stuk sneller dan bij mijn oude pannen. De handvaten worden niet heet , en de pannen zijn makkelijk schoon te maken. Top producten.

• Duurzaam
  • Hitte indicator
  • Makkelijk reinigen

Chantie64 06-07-2021

Prima pannen, niet erg bijzonder

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Ondanks dat de pannen niet tegen een stootje kunnen, kwamen bij ons aan met een deuk, ben ik toch redelijk tevreden over de Tafel pannenset. De pannen zijn namelijk voorzien van een grotere platte bodem, zeer handig voor gebruik op een indictie kookplaat omdat de pan dan geleidelijk en snel opwarmt. Verder heeft de pan een handige thermo indicator waardoor je kan zien of de pan warm genoeg is om je producten te kunnen bereiden. Verder vind ik de titanium coating erg handig, nu kan ik met een gerust hart mijn metalen spatels gebruiken zonder dat deze krassen achterlaten.
Schoonmaken gaat erg makkelijk, door de gladde bodem.

Pluspunten

• Titanium bodem
  • Brede bodem
  • Thermo spot
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Niet deukbestendig

Bob25 06-07-2021

Goede kwaliteit pannen.

Geschreven voor: Tefal Unlimited On

Het zijn hele fijne pannen van een goede kwaliteit.
Ze zijn vrij zwaar en zijn geschikt voor inductie, dat was voor ons ook wel nodig ivm inductie plaat.
De pannen verdelen de warmte gelijkmatig en wat langzamer dan onze vorige pannen. Wij vinden dit veel prettiger zodat het eten minder snel aanbrandt
Het enige nadeel wat wij kunnen melden is dat de handvaten heel snel los raakte, al na 3x gebruiken begonnen ze te wiebelen. Gelukkig makkelijk vast te draaien met de schroevendraaier maar wel vervelend.

Pluspunten

• Stevige pannen
  • Gelijkmatige warmte
  • Kan op inductie
  • Anti aanbaklaag

Minpunten

• Handvaten laten snel los