Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm op Kieskeurig.nl.

Marjan 25-07-2021

Fijne pannenkoekenpan

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Sinds een paar weken hebben wij deze pan in gebruik. We bakken vaak pannenkoeken en we deden dit altijd in een gewone koekenpan. We mochten deze pan testen en we zijn om. Deze pan van Tefal is licht en handzaam, het is eenvoudig om de pannenkoek om te draaien of te gooien. De antiaanbaklaag is fijn, prettig. En ook het Thermosignal dat de pan goed heet is, is fijn. We gebruiken de pan regelmatig. Zeker een aanrader. Neemt weinig ruimte in beslag en is eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• Eenvoudig schoon te maken
  • Gemakkelijk in gebruik

Sandramarije 24-07-2021

fijne pan

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Ik heb deze pan mogen testen en ik moet zeggen hij bevalt prima!
Pan is niet te zwaar, maar voelt zeker degelijk aan.
De anti aanbaklaag werkt prima en boter is bijna niet nodig.
Het eten glijd er zo uit!
Ik heb veel plezier van deze pan en de pannenkoeken lukken goed.
Ik heb er zelfs ook lekker eieren met spek in gebakken..
Pan word lekker snel heet en is een topper

Pluspunten

• goede aanbaklaag
  • niet te zwaar

h**d@h**l.com 24-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Meestal bakte ik pannenkoeken in een 'gewone' koekenpan, maar in deze pannenkoekenpan gaat het echt veel handiger. Door de lage rand kun je met een spatel goed onder de pannenkoeken komen om hem om te draaien. En ook in de lucht gooien gaat prima! De antiaanbaklaag is heel fijn, ik hoefde maar weinig boter te gebruiken en toch is er geen enkele pannenkoek aangebrand. Het handvat voelt stevig aan, ligt lekker in de hand. Een echte aanrader voor wie regelmatig pannenkoeken bakt!

Pluspunten

• lage rand
  • goede antiaanbaklaag

ViSassie 23-07-2021

Super pan

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Ik was al een tijdje aan het denken om een speciale pan voor pannenkoeken te kopen. Maar elke keer kwam het er niet van. Nu mocht ik het testen. Wat is dit geweldig. Zo fijn om te gebruiken. Het kan met pannenkoeken, maar ook een eitje is goed te doen. Makkelijk schoon te maken. Echt heel goed deze pan

Pluspunten

• licht
  • makkelijk in gebruik
  • anti aanbak

t**e@g**l.com 23-07-2021

Perfecte pan

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Perfecte pan. Voor veel meer dan pannenkoeken te gebruiken. Een eitje bakken ook perfect. Lekker licht in gebruik. Makkelijk af te wassen.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Makkelijk reinigen

Ronnat 20-07-2021

Super pannenkoeken pan

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Deze pan doet wat hij beloofd. Op een makkelijke manier pannenkoeken bakken en doordat hij licht van gewicht is, is het flippen van de pannenkoek erg makkelijk. De warmte indicator werkt erg prettig en de anti aanbaklaag is stevig.
Een absolute aanrader voor wie graag pannenkoeken bakt.

Pluspunten

• Goede aanbaklaag
  • Licht van gewicht
  • Warmte indicator
  • Goede prijs kwaliteit

KellydeG 17-07-2021

Fijne pan!

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Wat een fijne pan voor het bakken van pannenkoeken! Door de goede anti aanbaklaag blijven de pannenkoeken niet plakken aan de pan en bakken dus niet aan. Hierdoor gaat het omdraaien makkelijk. De pan is ook licht wat ook fijn is voor het omdraaien.
Als ik een nadeel moet aangeven zou dat de rand van de pan kunnen zijn. Als je van dikke pannenkoeken houdt is de rand te laag. Wij persoonlijk houden daar niet van, dus voor ons is de pan prima!
Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Goede anti aanbaklaag
  • Makkelijk schoon te maken

f**p@d**k.nl 15-07-2021

Zelfs de eerste pannnenkoek gaat lukken met deze pan !

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Top product om eenvoudig een eitje of omelet te bakken. Maar ook voor pannenkoeken. Met deze pan weetje zeker dat de eerste pannenkoek lukt en niet hoeft weg te gooien zoals bij veel andere pannen. Zelf bij mijn zoon lukt het om pannenkoeken te bakken,

Pluspunten

• Snel warm
  • Gemakkelijk
  • Bakt niet aan
  • licht gewicht

shnna89 13-07-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Een hele fijne lichtgewicht pan, werkt makkelijk en goed. Pannenkoeken (en omeletten e.d.) maken wordt een feestje. Daarna ook erg makkelijk te reinigen

Lillxangel 12-07-2021
Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Ik heb deze pan mogen testen en ben blij verrast! Het is een lichte pan die makkelijk in de hand ligt en pannenkoeken bakken niet aan!
Ook is de pan makkelijk schoon te maken.
Enige nadeel is de rand, deze is eigenlijk iets te laag.. dit merk je vooral met wat dikkere of gevulde pannenkoeken.
Verder, prima pan!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Bakt niet aan

Minpunten

• Te lage rand

d**e@g**l.com 06-07-2021
  • Product gekregen

Verrassend fijne pan

Geschreven voor: Tefal XL Force pannenkoekpan 25 cm

Ik heb nog nooit een speciale pannenkoekenpan gebruikt, dit was de eerste keer, maar het is zeker een aanrader! Ik heb een gezin met 2 kleine kindjes dus bak toch wel wekelijks pannenkoeken. Ik kon veel minder boter gebruiken, waardoor de pannenkoeken veel minder vet waren. Het deeg plakt niet aan de pan vast. Ook het omdraaien van de pannenkoeken gaat een stuk makkelijker door de lage rand. Ik ben er heel blij mee en ga er denk ik nog eentje bij kopen!

Pluspunten

• weinig boter nodig
  • makkelijk schoon te maken