Tefal G26606 Natural Force koekenpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G26606 Natural Force koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niels 04-08-2021

Bevalt erg goed

Dit is een hele fijne koekenpan! Hij voelt goed stevig maar toch ook licht en ligt lekker stevig in de hand. Het design is prachtig en door de antiaanbaklaag wordt het bakken in deze pan heel gemakkelijk. Ook door deze aanbaklaag is het afwassen ook erg makkelijk, het vuil glijd er zo van af. Ik zou deze pan zeker aanraden.

Pluspunten

• Stevig
  • Goede prijs/kwaliteit

Evie 30-07-2021

Prettige pan

Ik heb deze pan mogen testen en ben er heel erg blij mee. De pan heeft een mooi design, vooral het houten handvat valt bij mij in de smaak.

Het formaat is goed. Het is een ruime pan met een hoge rand, waardoor hij voor veel verschillende gerechten goed te is te gebruiken: het bakken van een ei, vlees bakken, groente roerbakken, ga zo maar door.

De coating is versterkt met mineralen en doet goed zijn werk. Ik kan in deze pan prima een omelet bakken, zonder dat de onderkant zwart wordt. Dat was wel anders met mijn oude pannen. De koekenpan is ook gemakkelijk te reinigen. Ik kan hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Ruime pan
  • Goede anti-aanbaklaag

koenvdpijl@gmail.com 29-07-2021
  • Product gekregen

Top product

Prachtige pan met houten steel. Werkt erg goed en is makkelijk in gebruik. Pan is wel vrij prijzig.

• Gebruik

Minpunten

• Prijs

Caro01 28-07-2021

Aanrader!

Deze pan is een aanrader! Hij is echt heel fijn in het gebruik. Hij warmt heel snel op en je kunt dit zien aan de zandloper. Je hoeft niet eens olie of boter te gebruiken en toch bakt het eten niet aan. Hij ziet er ook nog mooi uit en heeft een fijne handgreep. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Snel warm
  • Bakt niet aan
  • Mooi

l******@g******** 28-07-2021

Top pan, vooral de goede anti aanbaklaag is top

Super blij met deze mooie pan. Hij ziet er niet alleen mooi uit, maar is ook heel fijn in gebruik! Hij is makkelijk schoon te maken en de anti aanbaklaag zorgt ervoor dat het koken erg makkelijk en probleemloos verloopt. Ik wil zeker meer pannen van de natural force lijn kopen, want ik wil niets anders meer…

Pluspunten

• Anti aanbak
  • Mooi
  • Goed schoon te maken
  • Snel warm

Danielle 28-07-2021

Fijne pan

Super fijne pan. Goede anti aanbaklaag. Temperatuur indicator erg fijn. Kan op hoge temperatuur bakken en is goed schoon te maken. Ook als je dat niet direct doet. Fijn handgreep van soort siliconen. Daardoor een stevige grip.

p*******@h********** 27-07-2021

Zeker een aanrader

Pan met mooi design, bakt goed met anti aanbaklaag, super makkelijk in gebruik. Is na gebruik gemakkelijk schoon te krijgen en weer als nieuw.

Luuk M. 24-07-2021

Aanrader!!!!

Sinds het ontvangen van de pan heb ik er al veel plezier van gehad. Het design sprak me erg aan alsook de anti aanbak laag die gebruikt is, omdat deze geen teflon meer bevat. Door de laag die nu wel gebruikt wordt heb je veel minder boter of olie nodig om je gerechten klaar te kunnen maken. Door de thermo spot kun je in één oogopslag zien of de pan al op temperatuur is. Hij is erg snel en gemakkelijk schoon te maken, echter helaas niet vaatwasser bestendig. Ook is de pan relatief zwaar, maar voor mijzelf is dit niet per sé een nadeel. Voor mij is de pan een topper en een blijver!

Pluspunten

• Geen teflon
  • Snel en makkelijk schoon te maken
  • Anti slip handvat
  • Thermo spot

Minpunten

• Relatief zwaar
  • Niet vaatwasser bestendig

Tamara 23-07-2021

Prima pan

Fijne pan, word snel warm en brandt niet aan.
Ook vegan burgers plakken niet en hij is snel weer schoon

Pluspunten

• ruim
  • snel warm

FelineYasmin 23-07-2021

Goede koekenpan!

Sinds een paar weken gebruiken wij deze Tefal Koekenpan 28cm van de Natural force collectie van Tefal. De uitstraling van de pan vind ik echt een pluspunt! Hij is niet saai zwart, maar heeft juist een heel apart, maar mooi ( vind ik) design.
Daarbij is de pan breed genoeg om meerdere producten tegelijkertijd in te bakken en zorgt de Thermo signal in het midden van de pan ervoor dat je precies weet wanneer de pan heet genoeg is om de producten erin te bakken. Onze zalmpjes op de huid, biefstukjes en ook vega producten zijn allemaal al gebakken in de pan en kwamen er keurig en smaakvol uit!
Een aanrader van een pan dus, als je het mij vraagt!

Pluspunten

• Brede pan
  • Thermo signal
  • Anti aanbaklaag
  • Krasbestendig

Mike 22-07-2021

Super mooie en handige koekenpan.

De pan heeft goede anti-aanbaklaag en door de zandloper op de bodem is het goed zichtbaar wanneer de pan de juiste temperatuur heeft. Door de anti-aanbaklaag is de pak gemakkelijk schoon te maken. Zeker een aanrader, ook voor dagelijks gebruikt.
Enige minpuntje wat wij hebben kunnen vinden is dat sommige rechten anders smaken dan 'normaal'.
Maar of dat aan deze pan of juiste de oude pan ligt.....

• Anti-aanbaklaag

Anne & Pat 18-07-2021

Hele fijne pan

De pan is goed stevig en van goede kwaliteit.
Je hoeft geen boter of olie te gebruiken om te braden. De pan geeft aan wanneer deze heet genoeg is om te gaan braden.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk in gebruik

Anita vd Meer 16-07-2021

Tefal Natural Force koekenpan 28 cm

De koekenpan ziet er mooi uit, is stevig en goed schoon te maken. Bakt niet aan.

a**********@o********** 13-07-2021

Goede koekenpan

Mooie pan, welke ik via the insiders mocht testen, de pan heeft een mooi en stevig design. Is prettig in gebruik. Bakt niet aan en makkelijk schoon te maken

Yolande de Voer 13-07-2021
  • Product gekregen

Ideale pan

Heb deze pan gekregen via the insiders om te testen.
Super fijne pan, snel warm, blijft goed warm als je vlees erin legt, amper olie nodig, dus bijna of geheel vetvrij te gebruiken.
Na gebruik even met de hand afwassen voor een beter behoud en je bent klaar voor je volgende bakklusje.
Mocht de pan vervangen moeten worden, dan zonder twijfel schaf ik deze weer aan

Pluspunten

• Vetvrij te gebruiken
  • Makkelijk schoon te maken
  • Mooie pan
  • Ligt goed in de hand

suusgr 09-07-2021

Aanrader

Al tijden op zoek naar de perfecte koekenpan, die op inductie kan en makkelijk schoon te maken is. Deze koekenpan voldoet aan deze twee eisen, maar biedt zoveel meer! De pan ziet er mooi uit, met de coating en het houtkleurige handvat. Door de thermospot weet ik wanneer mijn pan de ideale temperatuur heeft om mijn vlees te bakken. Ik heb weinig olie nodig om te zorgen dat mijn vlees niet aanbakt door de speciale coating. En het allerfijnst: deze pan kan niet in de vaatwasser, maar met heet water en een beetje zeep is de pan in een handomdraai schoon!

FritzG 09-07-2021

Mooie design pan

Mooi design met houtlook handvat die ietwat vreemd aanvoelt. Met thermo spot, ideaal! Door speciale coating is de pan extra krasvrij.

Pluspunten

• speciale coating
  • thermo spot
  • mooi design

Minpunten

• nog niet kunnen vinden