Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl.

8,9

K_Elders1301 23-07-2021

ik wil geen ander meer!

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Deze koekenpan is verre weg de beste koekenpan die ik ooit heb gehad. Ik had een nieuwe pan nodig omdat mijn oude helemaal was verroest. Het eten bakt niet aan en hij is super makkelijk schoon te maken!

Pluspunten

• goede antiaanbaklaag
  • stevig

Daphne 21-07-2021

Mooie en degelijke koekenpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Ik ben super blij met deze pan! Hij is in vergelijking met mijn andere koekenpannen echt een pareltje. Hij houdt fijn vast, maar is wel aan de zware kant. Door de hitte indicator weet ik precies wanneer de pan op de juiste temperatuur is. Ik kook op gas, maar gelukkig is hier niets van terug te zien op de pan!

• Hitte indicator
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Is aan de zware kant

Joey 21-07-2021

Fijne koekenpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Net zoals de wokpan van dezelfde serie heb ik deze niet pan mogen testen en ben heel erg enthousiast hierover.

Deze pan met een in mijn ogen mooi design doet wat ie moet doen. De pan is heerlijk groot zodat je makkelijk met een gemiddelde familie al je vlees kwijt kunt. Alles wordt goed doorbakken en tot op heden is de bodem nog niet aangebrand. Een klontje boter wordt goed warm en glijdt goed over de bodem wanneer je de pan een beetje beweegt.

De pan is geschikt voor alle warmtebronnen. Zelf gebruik ik inductie.

Helaas zit er geen deksel bij. Dat was bij de wokpan nog enigszins te begrijpen, maar bij een koekenpan had ik die wel verwacht. Gelukkig had ik zelf nog een oude Tefal staan en de deksel paste prima.

Ondanks dit zou ik de pan aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Verhit door en door
  • Groot

Minpunten

• Geen deksel

carina 19-07-2021

Superstevige koekenpan van zware kwaliteit

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Ik heb deze koekenpan en de bijbehorende wokpan mogen testen en ik was aangenaam verrast door de zware kwaliteit! Dit is duurzaamheid, en de ijzeren steel zorgt ervoor dat hij ook gemakkelijk in de oven kan! een goed stuk vlees of een filet mignon kun je zo aanbraden en met pan en al afmaken in e oven, voor een optimaal resultaat!

Pluspunten

• super stevig
  • duurzaam
  • stalen steel

Minpunten

• beetje zwaar met 1 hand

renate 19-07-2021

grote makkelijke pan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Prettige en solide pan, lekker groot en je kan er makkelijk een 4 personen gerecht in maken. Hij is alleen voor mij aan de zware kant. Wel super degelijk en voor alle warmtebronnen geschikt. Mijn kromme pannen zijn gelijk de deur uit en ik merk dat deze pan echt veel stoerder is dan de andere die ik gebruikte. Perfecte antiaanbaklaag, er bakt echt niets aan, ook zonder vetje. Ze zouden geschikt zijn voor de vaatwasser, maar aangezien de grootte, ga ik voor met de hand en dat is zo gebeurd. Echt heerlijk om een goeie pan in huis te hebben. Het gewicht neem ik voor lief.

Pluspunten

• groot
  • mooi design

Minpunten

• zwaar

l**a@g**l.com 19-07-2021

Ik wil geen andere koekenpan meer

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Deze koekenpan is helemaal geweldig
Hij heeft een luxe uitstraling,en de prijs is hij zeker waard.
Ik heb nog nooit een steel gehad die lekker in de hand valt,het enige nadeel is dat hij wat te zwaar is,dus pannenkoeken in de lucht gooien zal moeilijk gaan
Je hoeft nauwelijks boter te gebruiken en al het eten bakt zo mooi bruin .
Het is echt een feestje om te bakken,ik wil niet anders meer.
Ook is het handig dat de stip in het midden aangeeft wanneer de koekenpan op temperatuur is

Pluspunten

• Bakt lekker bruin
  • Vuur hoeft niet hoog te staan

Minpunten

• Zwaar

Floor 13-07-2021

Fijne grote koekenpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Super fijne grote koekenpan. De pan bakt het vlees mooi gelijkmatig bruin. Het is een mooie grote koekenpan en voelt fijn in de hand.

Pluspunten

• Goede antiaanbaklaag
  • Fijn formaat

Dove 13-07-2021
  • Product gekregen

Zoek niet verder, prachtige pan!

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Prachtige pan! Wellicht aan een wat duurdere kant, maar iedere euro waard. Kan ook in de oven gebruikt worden. Hier wordt de pan voor alles gebruikt, vis, vlees, aardappels, pasta sauzen etc. Kan ook op iedere warmte bron gebruikt worden.

• Kan in oven
  • Kan opgehangen worden

Minpunten

• Zwaar

Maarten 13-07-2021

mooie en degelijke pan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

De pan ziet er mooi en degelijk uit. Door het RVS handvat voelt de pan ook erg degelijk aan.
Daarnaast bakt de pan prima, door de antiaanbaklaag heb je weinig tot geen boter of olie nodig. De pan is ook zeer eenvoudig schoon te maken (dit doen we bij pannen voor het bakken altijd met de hand).

Pluspunten

• voelt degelijk
  • strak design

Annely 11-07-2021

Fijne koekenpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Superfijne koekenpan. We hebben hem nu enkele weken uitgetest op onze inductie kookplaat en hij bevalt supergoed. Een klein beetje boter of olie in de pan en alles is in korte tijd mooi bruin. De indicator in het midden is ook superhandig, je doet er pas wat in als de indicator het aangeeft. We hebben er zelfs pannenkoeken meegebakken dat ging ook heel erg goed, al is de pan daarvoor best zwaar, mijn dochter wilde helpen maar dat lukte niet, ze kreeg het beslag niet door de hele pan heen. Dus dat wordt gewoon weer zelf pannenkoeken bakken.

Pluspunten

• mooi design
  • bakt niet aan

Minpunten

• zwaar

DR.DJ 06-07-2021

Mooie koekenpan met hoge rand voor extra gemak

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Deze Tefal koekenpan is een echte aanrader. Hij heeft een mooi uiterlijk, is enorm stevig en heeft de beste antiaanbaklaag die ik heb ervaren. Zelfs met een kleine hoeveelheid boter blijft er niets plakken. Zelfs kaas glijdt zo uit de pan. De enige opmerkingen die ik heb, zijn dat de pan wat zwaar is en het ook enige tijd duurt voordat hij goed warm is. Verders is dit echt een fijne pan om te gebruiken.

Pluspunten

• Hoge rand
  • Goede antiaanbaklaag
  • Professionele look

Minpunten

• Redelijk zwaar

Sproet 06-07-2021
Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire koekenpan 28 cm

Goede kwaliteit pan. Solide en mooi van uiterlijk.
Bakt goed en zonder teveel bakboter.
Enige puntje is wel.dat de pan best zwaar is.

• Goede kwaliteit

Minpunten

• Zwaar in de hand