Tefal G25532 Unlimited hapjespan + deksel 24 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25532 Unlimited hapjespan + deksel 24 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

karen 10-08-2023

Glazen deksel springt spontaan kapot

De glazen deksel van deze pan is 10 maanden na aankoop tijdens het koken spontaan in tig kleine stukjes kapot gesprongen. Kon het eten weggooien. De klantenservice van Tefal zegt gewoon ga het bonnetje maar zoeken anders doen we niets

Minpunten

• Deksel is kapot gesprongen
  • Duur

GabyF 05-08-2021

Fantastisch

Wij hebben deze hapjespan mogen testen. De pan voelt zwaar en zeer stevig aan. Er zijn duidelijk geen kosten bespaard op de kwaliteit. Handige rode thermospot. Uitstekende anti aanbaklaag. Mooie glazen deksel. We hebben al heerlijke eenpansgerechten gemaakt zoals risotto en paella. Zeer makkelijk te reinigen. Een aanrader!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk te reinigen
  • Mooie vormgeving
  • Zware kwaliteit

Ndk77 05-08-2021

Ideale hapjespan

Dit is nu echt een ideale hapjespan. Mooi design, opvallend goede antiaanbaklaag en vooral handig dat ie in de vaatwasser mag

Pluspunten

• Mag in vaatwasser
  • Antiaanbaklaag erg goed

Kathleen 22-07-2021

Toppertje

Heerlijke pan voor eenpansgerechten. Mooie vlakke bodem en hoge randen en toch vlot op je bord.

Niet teveel vet nodig en echt een stevige pan van hoge kwaliteit. Fijn koken op inductie!

Pluspunten

• Vlakke bodem
  • Hoge randen

kaj123 19-07-2021

Een geweldige pan onder de pannen.

Deze pan is een geweldig exemplaar onder de pannen.
Wat een geweldige pan, echt een verademing ! Deze hapjespan is 24 cm doorsnee, en heeft een hoge rand. Ook is de bodem goed plat dus ideaal voor inductie. De bijbehorende glazen deksel sluit de pan goed af.
Deze pan heeft een temperatuurspot in het midden dus je weet wanneer de pan op de juiste temperatuur is om ermee aan de slag te gaan.
Deze pan geschikt voor alle warmtebronnen en kan in de oven tot 170 graden.
Het schoon maken van deze pan is in een handomdraai gedaan, ideaal.
Een geweldige pan voor al je gerechten!

Pluspunten

• hoge rand
  • goed sluitende deksel
  • makkelijk te reinigen

p***********@l****** 18-07-2021

Goede hapjespan

Zeker een aanrader deze pan.

De pan is handig in gebruik en kwalitatief goed. Het is een stevige pan. Wel wat zwaar. Een mooi formaat pan die ook te gebruiken is voor inductie. De pan warmt goed op en met de bijgeleverde deksel kun je hem goed afsluiten.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stevig

Minpunten

• Wat zwaar

Annemarie 16-07-2021

Fijne hapjespan

We hebben de Tefal Unlimited hapjespan al enige tijd in gebruik. Wat een verademing ! Deze hapjespan is 24 cm doorsnee, goede platte bodem en hoge rand. Er zit een glazen deksel bij die perfect sluit op de pan. Ook de temperatuur spot in het midden werkt ideaal; zodra de zandloper rood/weg is dan heeft de pan de juiste temperatuur.
Verder is de pan geschikt voor alle warmtebronnen inclusief inductie en hij kan zelfs in de oven tot 170 graden.
Conclusie: het is een ideale pan voor al je gerechten!

Pluspunten

• Geschikt voor alle warmtebronnen
  • Fijne hoge rand

Irene 15-07-2021

Eenvoudigweg een toppan!

Eenvoudigweg een toppan! De antiaanbaklaag is prima, hij ziet er mooi uit en er zit een goed passende deksel bij. De eerste weken maakte de pan wat vreemde geluiden, maar die fase is inmiddels voorbij. Koken is weer een feestje! Geen vis meer die gehecht raakt aan de pan, geen groenten meer die liever in de pan willen blijven..

Pluspunten

• goede anti-aanbaklaag
  • Weinig olie/boter nodig
  • Stevig
  • Incl deksel

Minpunten

• in het begin maakte de pan geluid

wabby79 14-07-2021

Aanrader!

Een fijne pan die voor bijna alle gerechten te gebruiken is. Warmt goed op, ik kook op inductie.
Goede anti-aanbaklaag en niet te zwaar.
Prettig dat hij in de vaatwasser kan.
Ik ben er erg tevreden over

Pluspunten

• Warmt goed op
  • Goede anti-aanbaklaag
  • Niet te zwaar

Hellen 13-07-2021

Erg goede hapjespan

Deze hapjespan staat bijna elke dag op het fornuis. Juist het iets kleinere formaat (ik heb meestal 28 cm) is fijn. Scheelt ruimte op het fornuis, terwijl hij door de hoge rand ruim genoeg is voor de gerechten. Hij oogt en voelt degelijk en kwalitatief goed aan. Door de zilver kleurige details misstaat hij niet op tafel. De Thermo-Signal in de bodem van de hapjespan is ideaal om de juiste temperatuur te bepalen voordat de ingrediënten toegevoegd worden. Het advies is om de pan met de hand af te wassen voor een optimale levensduur. Door de sterke Titanium coating is dat ook geen enkel probleem. Ik kook op gas, maar deze is ook zeer geschikt voor inductie koken. Er zit een stevige glazen deksel bij met luchtgaatje.

Noor de Jong 13-07-2021

Pan die doet wat ze beloven!

De pan is super fijn in gebruik, de anti-aanbaklaag doet zijn werk heel goed. De rand is lekker hoog waardoor je grote hoeveelheden eten kunt bereiden, vooral eenpansgerechten zijn erg fijn om te maken. De pan is wel wat zwaar, dus niet geschikt om te 'wokken': je moet het eten echt omscheppen of omroeren, dit vind ik niet erg omdat ik een aparte wokpan heb. Ook een beetje een minpuntje (en een luxeprobleem), om je aanbaklaag te beschermen wordt aangeraden om de pan met de hand af te wassen en niet in de vaatwasser te doen.

Pluspunten

• Groot genoeg, met hoge rand
  • Erg fijne anti-aanbaklaag

Minpunten

• Wat aan de zware kant
  • Handafwas voor langer gebruik nodig

Lie 11-07-2021

Een aanrader

Hele fijne hapjespan. Het vlees werd heel mooi gegaard. Heel handig dat die in de vaatwasser kan. En dat die aangeeft wanneer de pan warm genoeg is voor gebruik. Fijn dat de rand zo hoog is daardoor knoei je minder.

Pluspunten

• Kan in vaatwasser
  • Goed aanbaklaag

jelle102 09-07-2021

Manusje-van-alles

Een hapjespan zat initieel niet in ons arsenaal, maar we zouden niet meer zonder kunnen. We gebruiken ‘m echt voor van alles en nog wat: wortelen of andere groenten stomen in boter met een beetje water, dikke stukken vlees bakken of eenpansgerechten met een saus bereiden. De hoge rand en het meegeleverde deksel zorgen ervoor dat al die dingen een stuk makkelijker willen lukken – ideaal dus. De rode bol die aangeeft of de pan al op temperatuur is, is vooral handig om vlees te bakken. Je weet precies wanneer je dat in de pan kunt leggen om het goed dicht te schroeien.

Pluspunten

• Meegeleverde deksel
  • Rode bol voor temperatuur

Alida D 08-07-2021
  • Product gekregen

Fijne veelzijdige hapjespan

Op de verpakking van de pan wordt al veel informatie gegeven: de Tefal Unlimited Hapjespan kan op alle verwarmingsbronnen dus inclusief inductie. De pan heeft een deksel en heeft een diameter van 24 cm. De pan heeft een goede anti-aanbak en krasbestendige coating (Titanium Anti Scratch). De pan kan eventueel in de vaatwasser, hoewel met de hand afwassen gemakkelijk gaat (zachte spons en vloeibaar afwasmiddel) en voor wat betreft de slijtage de voorkeur heeft. Het blijkt dat de pan recycleerbaar (exclusief handvat) is.

Voor het eerste gebruik moet de pan (vanzelfsprekend) worden afgewassen, waarna de antiaanbaklaag ingewreven moet worden met een beetje olie.
Bij het bereiken van de juiste starttemperatuur voor het bakken verdwijnt de zandloper in het midden van de bodem en is de THERMO-SIGNAL gelijkmatig rood.

De pan is ideaal voor heerlijke smoor- en stoofgerechten, maar kan ook gebruikt worden voor een roerbakgerecht als ik even sneller wil.
De mooi hoog opstaande rand helpt hierbij, het deksel past goed en sluit goed af.

Pluspunten

• geschikt voor alle warmtebronnen
  • gemakkelijk schoon te maken
  • THERMO-SIGNAL

u**********@g******** 06-07-2021

Ideale pan!

Deze hapjespan is echt ideaal. De zandloper in de bodem geeft aan wanneer de olie/boter heet genoeg is. Tevens ligt de pan makkelijk in de hand, niet zwaar. Ook werkt de anti aanbaklaag perfect, er koekt niets aan. Er kan ook ruime hoeveelheid in bereid worden. De pan is makkelijk te reinigen. Er wordt wel handafwas geadviseerd om levensduur te vergroten. Echt een aanrader deze pan!

Pluspunten

• Zandloper in bodem
  • Anti aanbaklaag
  • Handzaam in gebruik

Minpunten

• Handafwas wordt geadviseerd

mousie1971 06-07-2021

geweldig

De pan ziet mooi uit en ligt goed in de hand.Is gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• mooi disign