Tefal G26906 Excellence koekenpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G26906 Excellence koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Janneke 18-05-2021

Erg fijne mooie zware (niet té) koekenpan.

Onwijs fijne pan! De pan bakt echt serieus de mooiste eitjes (;-)) Maar echt is heel fijn. Ik gebruik hem op gas. Super pan. De rode indicatie spot is erg fijn. RVS handvat is mooi, praktisch. Staat goed bij mijn keukeninterieur. afwassen is fluitje van een cent. Maar in de vaatwasser houdt hij het ook goed.

Pluspunten

• Groot
  • warmte indicator
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• misschien net iets te zwaar voor sommige

EllaGarms 08-05-2021

Zeer fijne pan

Erg fijne pan. Niet te licht, maar zeker ook niet te zwaar. Goed te zien wanneer de pan op de juiste temperatuur is. Schoonmaken gaat erg makkelijk. En wat ik persoonlijk echt fantastisch vind? De pan is tot 175 graden in de oven te gebruiken. Byebye oude pannen!

Pluspunten

• Stevig
  • Oven bestendig
  • Makkelijk schoon te maken

Kroaitje 07-05-2021

Mooi makkelijk

Ik heb deze pan nu een aantal weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Ik heb deze gebruikt voor 'gewoon' vlees te bakken, eitje bakken, pannenkoeken, allemaal geen enkel probleem. Ook met gebruik van slecht zeer weinig of totaal geen olie of boter. Na gebruik is de pan makkelijk weer schoon te maken. Dat komt onder andere doordat er geen bakresten achterblijven na gebruik. Wel de pannen even met de hand afwassen, duidelijk advies wat ook wordt gegeven is om ze niet in de vaatwasser te zetten.
De pan heeft een fijne hoge rand welke alleen bij pannenkoeken bakken een klein obstakel vormt.

Pluspunten

• goed anti-aanbak
  • hoge rand

Minpunten

• hoge rand

Meriam 03-05-2021

Mooie grote pan, goed schoon te maken

Mijn eerste indruk is super bij deze pan. Ze maken super gemakkelijk schoon.
Voorheen zette ik de pannen vaak in de vaatwasser, maar dat wordt bij deze afgeraden en daarom was ik ze met de hand af. Maar geen probleem, want met een beetje warm water ziet hij er al weer schoon uit. Wel heeft de pan een erg hoge rand, maar dat vind ik niet erg, want ik kan hem ook als 'hapjespan' gebruiken.
Ik kook op inductie en heb wel het idee dat het wat lang duurt voordat de pan goed warm is. Maar daarna is hij wel mooi gelijkmatig warm en bakt er niks aan (bij mij in ieder geval na een aantal weken er dagelijks mee gekookt te hebben). Zeker een aanrader

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Bakt mooi egaal/wordt mooi egaal warm
  • Hoge rand

Minpunten

• Duurt even voordat de pan goed warm wordt

Robin74 03-05-2021

Goede koekenpan met een nét iets hogere rand

Deze koekenpan heeft een nét iets diepere rand waardoor hij net iets fijner is dan mijn oude BK-koekenpan. De krasbestendigheid is erg goed en de pan wordt lekker snel warm.

Pluspunten

• Goede rand
  • Wordt snel warm

Martine Kramer 01-05-2021

Fijne pan

Wat een fijne pan! Ik heb er inmiddels van alles in gebakken en ik ben heel tevreden. Aardappeltjes bakken prima knapperig en bij alles wat je maakt werkt de anti-aanbaklaag uitstekend. De hotspot had voor mij niet gehoeven, maar zit me ook niet in de weg. De pan is heel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• prima anti-aanbaklaag
  • makkelijk schoon te maken
  • je kunt er lekker knapperig in bakken.

Minpunten

• wat zwaar

Anita9949 29-04-2021

Tefal Excellence koekenpan 28 cm

Thermo Signal is is super handig. Dit werkt veel beter dan voorheen de Thermospot. Ik bak prachtig gebruinde filetjes door de goed geleidende bodem op de Inductieplaat. Voor behoud van je pan vind ik het wel verstandig om de pan eerst af te laten koelen en uit te nemen met keukenpapier. Daarna pas was ik de pannen af. Nog een voordeel, Je kunt ‘t ook mooi in de pan opdienen, het is gewoon een mooi model en groot genoeg. Geen loodzware pannen wat erg belangrijk voor mensen met gewrichtsproblematiek.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • makkelijk schoon te houden
  • design
  • thermospot

Minpunten

• geen

N 29-04-2021

degelijke koekenpan

sinds ongeveer 1 maand in gebruik. Tot nu toe is het een handige pan, die goed werkt op een inductiefornuis. Het schoonmaken gaat heel gemakkelijk.

Pluspunten

• spat weinig
  • makkelijk te reinigen
  • handvat zit goed vast

Minpunten

• beetje zwaar

RS92 29-04-2021

Mooie en robuuste koekenpan

Wat is dit een fijne en stevige koekenpan. Het formaat is goed, de pan is wat zwaar in de hand maar je voelt de kwaliteit. De anti-aanbaklaag is stevig, de thermospot is handig in gebruik en de pan wordt snel en gelijkmatig warm. Ik heb de pan al voor van alles gebruikt, of je nu een mooi stuk vlees of een stuk zalm op de huid bakt of juist aardappels bakt alles kan! Ik gebruik zelf geen metalen spatels (maar spatels van hout of kunststof), dus ik kan niet zeggen of deze schade veroorzaken aan de anti-aanbaklaag maar ik verwacht dat niet. De pan is heel goed schoon te maken en ook met weinig/ minder olie of boter kun je goed bakken. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Mooi uiterlijk
  • Goede anti-aanbaklaag
  • Wordt gelijkmatig warm

Minpunten

• Wat zwaar in de hand

Dirkje1 26-04-2021

Mooi design pan en alleskunner

Ik gebruik de pan bij dagelijks naar grote tevredenheid. Vlees aanbraden of een fritatta maken, deze is daar perfect voor gemaakt. Een echte alleskunner die ik zeker kan aanraden.

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Formaat
  • Veelzijdig bruikbaar

AZ 23-04-2021

Fijne koekenpan

Ik heb deze koekepan al een aantal keer gebruikt. Hij is zeer stevig en heeft een goede anti-aanbaklaag. De koekenpan heeft een dikke bodem en warmte wordt goed verspreid, zodat het eten niet snel aanbrand. Verder is hij heel eenvoudig schoon te maken. Absolute aanrader!

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede kwaliteit
  • Goede anti-aanbaklaag

Minpunten

• Beetje zwaar

Ally85 23-04-2021

Top

Ik ben erg te spreken over deze pan. Hij is van goede kwaliteit, stevig en zwaar waardoor de pan tijdens het koken op de plek blijft en niet schuift. Het verwarmen gaat geleidelijk en vlees kan je er goed in bakken. Een zeer goede anti aanbak laag, alles kan je er eigenlijk heel goed in bakken.. De rode stip in het midden die vertelt wanneer de pan heet genoeg is, doet het super! De pak ziet er ook mooi uit, een zeer mooi design. Het schoonmaken is ook makkelijk, omdat er niets aangebakken blijft! Voor mij heeft deze pan eigenlijk alles wat ik van een pan verwacht!

Pluspunten

• Stevig en zwaar

Nicole 21-04-2021

Prima kwaliteit koekenpan

Ik heb deze pan nu een paar keer getest. Wat er vooral positief uitspringt is de anti-bak laag. Ook de kwaliteit is dik in orde.
Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is de pan vrij zwaar.

Pluspunten

• kwaliteit
  • anti-baklaag

Minpunten

• vrij zwaar

Lin27 21-04-2021

Topper

Wat een topper is dit! Pracht formaat, heel stevig en makkelijk in gebruik.
Duidelijke instructies, belangrijk de pan goed warm te laten worden. Als het logo in het midden rood geworden is weet je dat de pan klaar voor gebruik is. De gerechten branden niet aan, smaken voortreffelijk en mijn kipgerechten zijn gewoon super mals.
Blij dat ik deze pan in mijn kast heb staan, geen straf om deze meerdere keren per dag te gebruiken zonder frustratie!

Pluspunten

• Stevig
  • Goed en lekker resultaat
  • Kwaliteit perfect
  • Makkelijk in gebruik en duidelijke instructies

Isabelletje14 19-04-2021

Goede pan, maar erg zwaar

We hebben deze pan nu net een weekje binnen en hij bakt heerlijk. Wat een genot vergeleken met mijn oude pannen. Helaas is hij wel erg zwaar, wat het het voor mij wel lastiger maakt om te koken.
Pluspunten zijn zeker de.goede anti aanbaklaag en de stip in het.midden die aangeeft wanneer hij goed warm is.

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Thermostip

Minpunten

• Zwaar

Wendy 19-04-2021

Prima koekenpam

Deze koekenpan ziet er goed en stevig uit. De pan is redelijk zwaar, dit is iets om rekening mee te houden. Het kan langer te duren voor de pan goed warm is, maar als deze goed warm is, dan doet hij zijn werk heel goed. Het thermo-logo werkt eigenlijk ook best goed. Een handig hulpmiddel! De koekenpan van Tefal Excellence is best gemakkelijk schoon te maken.
De koekenpan vind ik perfect voor het bakken van pannenkoeken, deze worden erg mooi gebakken. Ook voor het bakken van vlees is deze pan ideaal in gebruik. Een aanrader!

Pluspunten

• Stevig
  • Kwaliteit

Minpunten

• Lijkt wat zwaar

Patrique9 18-04-2021

Mooie pan!

Ik heb deze pan mogen testen via The Insiders. De pan ziet er prachtig uit, bakt prima en door de prima anti aanbak laag bakt het vlees niet aan. De pan ligt stevig in de hand (je hebt wat in je handen om zomaar te zeggen), maar is niet te zwaar. Voelt aan als een kwalitatief prima pan. Punt van kritiek: de pan werd bij geleverd met een pit of buts (of hoe je het wil noemen) in de anti-aanbak laag. Ik heb de pan wel gebruikt zodat ik mijn ervaringen kon delen, maar ik vrees dat de pan bij ons niet lang mee zal gaan. Ik kijk het nog even aan, maar als die pit groter wordt gaat de pan direct weg. Kan nooit gezond zijn als het los laat. Ik zal pech hebben gehad. Had ik de pan gekocht, dan was ik terug gegaan en had ik waarschijnlijk een nieuwe gehad. Buiten dat zou ik de pan zeker wel aanraden. Goede pan voor een degelijke prijs!

Pluspunten

• Stevig
  • Thermospot
  • bakt niet aan

Minpunten

• beschadigd bij levering

Marjo 17-04-2021

Mooie pan

Ik mocht deze pan testen via the insiders. Van te voren al enthousiast over Tefal pannen.

Verder mooie, zware pan. Ligt goed in de hand. Met een anti aanbaklaag. In de vaatwasser zo weer helemaal school.

Kortom een toppan en voor het bedrag echt dubbel en dwars waard!!!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand

Yolanda 17-04-2021

Zijn geld dubbel en dwars waard

Ik mocht deze fantastische pan samen met de wokpan via The Insiders testen en wat een genot. Je hebt een mooie stevige pan in handen met een goede anti aanbaklaag. De pan word snel heet en je vlees schroeit daardoor ook mooi en snel dicht. Mijn oude pan is inmiddels naar de prullenbak verhuisd.

Pluspunten

• Stevig
  • Goede anti aanbaklaag

Minpunten

• kan er geen bedenken

Dunckie76 16-04-2021

Geweldige pan

Deze Tefal Excellence koekenpan is een geweldige mooie en robuuste pan. Komt snel op temperatuur.
Bakt overal mooi en gelijkmatig bruin. Handvat ligt fijn in de hand. Wel vind ik het handvat daarintegen wat goedkoop aandoen. Het handvat is ligt en is een beetje gammel. Heb hem meteen vastgedraaid. Ik Hunsel graag met de pan om het eten of wat er ook inzit om te gooien, maar dat durf ik met deze niet echt aan. Ben bang dat hij afbreekt. Bij deze pan zou een geklonken handvat beter passen. Maar buiten dit kleinigheid om is dit een geweldige pan en goed en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Bakt mooi en gelijkmatig
  • Snel op temperatuur
  • Makkelijk en snel te reinigen

Minpunten

• Handvat wat gammel

E. 16-04-2021

Kwaliteitspan

Als liefhebber van het koken en bakken, kan ik niet zonder goeie pannen. Ik heb deze pan nu een week gebruikt en het is echt een fijne pan. Het bakken in deze pan krijgt een mooi resultaat. Ook is de pan later makkelijk schoon te maken en krasvast. Het uiterlijk laat niks te wensen over. Het is een mooie pan. Het enige nadeel vind ik het gewicht. Als je hier een flinke stapel pannenkoeken mee bakt, is het wel een pittige pan om telkens op te tillen. Bak je normale dingen heb je hier geen hinder van.

Pluspunten

• mooi design
  • prettig in de hand
  • goed bakresultaat
  • krasvrij

Minpunten

• gewicht pan

D. van Gerwen 16-04-2021

Goede kwaliteit met top antiaanbaklaag

Goede stevige kwaliteit; ietwat zwaar maar is te verwachten van het materiaal en de grootte.
Goed formaat om grotere porties in te bereiden.
Ik ben erg tevreden over de antiaanbaklaag; makkelijk schoon te maken en zelfs zonder olie geen aangebrand vlees!
Ook de temperatuur indicator is handig.
Goede pan die lang meegaat!

Pluspunten

• Top antiaanbaklaag
  • Temperatuur indicator

Minpunten

• Zwaar

Cin 16-04-2021

Fijne koekenpan

Mooie stevige koekenpan.
Handige zandloper in het midden van de pan die verdwijnt als de pan goed heet is.
Zonder boter hamburgers erin gebakken en dat ging super.

Pluspunten

• Je kan zien wanneer de pan heet is
  • Niet heel zwaar

Minpunten

• Nog niet ontdekt