Tefal H852S3 Nordica 3-delige set (steelpan 16 cm, kookpan 20/24 cm) - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal H852S3 Nordica 3-delige set (steelpan 16 cm, kookpan 20/24 cm) - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

v**************@l****** 05-05-2021

Fijne pannenset

Met uitpakken zag ik een mooie pannenset, functioneel en erg zwaar.
Momenteel heb ik ze een paar weken in gebruik en ze bevallen prima.
De handvatten worden alleen erg warm dus pannenlappen zijn niet overbodig.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Mooi
  • zware kwaliteit
  • Functioneel

Minpunten

• warme handvatten

reina.staal@gmail.com 04-05-2021

Mooi chique pannenset

Chique pannenset met handige mogelijkheden. Zo staat aan de binnenkant van alle pannen een handige maat aanduiding, zijn de deksels van glas, zitten de handvatten aan de zijkant en zitten er gaatjes in de rand om vocht af te gieten. Aan de ene kant kleinere gaatjes dan aan de andere kant. De deksels kun je makkelijk opbergen omdat er geen knop bovenop zijn. De pannen passen mooi inelkaar en nemen daarom niet zo veel ruimte in, in de kast. De grote pan is ideaal voor soep en eenpansmaaltijden. Top set, super blij mee.

Pluspunten

• Glazen deksels
  • Makkelijk afgieten via gaatjes in het deksel
  • Maat aanduiding in alle pannen
  • Stapelbaar
  • Deksels geen knop bovenop (makkelijk op ruimen)

Minpunten

• Handvatten worden heet

Esther 03-05-2021

Superfijne pannen om mee te koken. Door de gaatjes in het deksel verdwijnt alleen het vocht uit de pan en ligt niet de inhoud van de pan in de gootsteen. De pannen wassen gemakkelijk af, zonder dat er etensresten of water in de deksel blijft zitten. In de binnenkant van de pan is een handige maataanduiding aangegeven, fijn voor als je bijvoorbeeld soep kookt. Daarnaast bergt de set gemakkelijk op in de kast. Ze zijn stapelbaar en de platte deksels zijn ook gemakkelijk op te bergen. Het enige nadeel van deze pannenset is dat de handvatten heet worden, maar dat vind ik niet zo'n groot probleem.

Pluspunten

• Handig afgietsysteem
  • Maataanduiding in pan
  • Gemakkelijk reinigen

Minpunten

• Handvatten worden warm

Corina2222 30-04-2021

Ideale pannen

Ik mocht deze set testen en ben zeer enthousiast .
Erg mooie pannen met een handige maarverdeling erin.
En het afgieten van aardappels/groente/rijst gaat super handig !
De deksel blijft stevig op de pannen door de gaatjes in de deksel giet je gemakkelijk af.
Ik beveel deze pannen zeker aan!!

Pluspunten

• Gaatjes in deksel voor veilig afgieten
  • Maatverdeling in de pan
  • Mooi
  • Glazen deksel

FeliciaVV 29-04-2021

Hele fijne pannen die er ook nog eens goed uitzien!

Deze pannenset is erg fijn in gebruik. Het design is ook erg mooi. Het glazen deksel geeft de pannen een extra luxe uitstraling. De handgrepen worden niet warm dus dit is echt een pluspunt. De gaatjes in de deksel zijn ook erg fijn voor het afgieten. Ik ben erg tevreden over de pannen!

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Liter aanduiding
  • Verschillende maten

B 180 26-04-2021

Mooie pannenset

Pannenset nu 14 dagen in huis en alleen maar positieve berichtgeving, mooi design prima afwerking en makkelijk in gebruik,afgiet systemen in de deksels is een goed systeem en door links en rechtshandige goed te gebruiken.Ook de glazen deksels zijn makkelijk,jekunt het kookproces makkelijk volgen.Inhouds opgave aan de binnenkant is ook handig, enigste klein minpuntje is dat de handvaten wel wat warm worden.Makkelijk schoon te maken en ook in de vaatwasser geen problemen.Kortom een goede keus van Tefal en van mij.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Glazen deksel
  • Afgiet systeem in deksels
  • Inhouds aanduiding in de pan

Minpunten

• handvat wat warm

Nikky0208 26-04-2021

Perfecte pannenset

De pannen zijn prachtig van desgin. Ze zijn niet zwaar. Door dat de deksel van glas is, kun je je product zien tijdens het koken. De handvaten worden niet warm. Doordat er in de deksel een afwater systeem zit om het kookvocht af te gieten. Is dit nu in een oogwenk gedaan.

Pluspunten

• degin
  • handig afwatersysteem
  • licht
  • glazen deksel

Susi0 25-04-2021
  • Product gekregen

Fijn set pannen

Fijne set met pannen. Het afgietdeksel wat geïntegreerd is in het glazen deksel is heel handig. Mooi design ook en ze zijn lekker licht

Pluspunten

• Handig deksel
  • Lekker licht

BJ100 23-04-2021

Goede, mooie pannenset. Ook handig voor linkshandigen

Het is echt een mooie en robuuste pannenset.
De glazen deksels, met uitsparingen zodat stoom wel uit de pannen kan, zijn fijn. Vooral bij de steelpan is dat echt een meerwaarde.

• Robuust

Fenna 23-04-2021

Fraaie, duurzame kookpannen

Deze pannen zijn fraai in design. Iedere pan heeft een vergiet in de deksel, waardoor afgieten heel handig is. Wat wel een beetje onhandig is is, dat zowel de deksel als de pan zelf een handvat heeft aan de zijkant. Ik mis een handvat aan de bovenkant van de deksel; het is namelijk een beetje lastig om het gloeiend hete handvat van de deksel aan de zijkant met een theedoek o.i.d. te kunnen vastpakken. Verder prima pannen die doen wat ze moeten doen!

Pluspunten

• Duurzaam, zwaar materiaal
  • Afgieten via de deksel
  • Mooie pannen

Minpunten

• Geen handvat op bovenkant deksel

Joyce 22-04-2021

Helemaal in mijn sas met de nieuwe pannenset van Tefal. Ze ideaal qua formaat en het afgieten is een mooie optie!

Pluspunten

• Ideaal met afgieten
  • Goede kwaliteit

bazz1982 21-04-2021

innovatieve pannenset

Deze innovatieve pannen zijn heel praktisch en makkelijk in gebruik.
De streepjes in de pan die aangeven voor hoeveel de pan gevuld is maakt het ook allemaal nét even wat makkelijker in de keuken. Verder zijn de pannen niet zwaar waardoor het makkelijk te handelen is en de pannen makkelijk te verplaatsen zijn.
Het afgieten van de pannen gaat heel makkelijk door de gaatjes in de rand van de deksel, waardoor de deksel niet meer schuin op de pan gehouden hoeft te worden. De handvaten van de deksel zijn in lijn met de handvaten van de pan, zelfs bij de steelpan. Hierdoor is het nagenoeg onmogelijk om jezelf te verbranden.
Schoonmaken is uiteraard ook een fluitje van een cent.
Al met al zijn er meerdere leuke innovatieve eigenschappen in deze pannen.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • handige glazen deksels met afgietgaten

bmch 20-04-2021

Mooie pannen, gemakkelijk te gebruiken

Wij zijn super tevreden met onze nieuwe pannenset. We gebruiken voornamelijk de 2 kleinste gezien deze erg compact zijn en makkelijk in gebruik. De grotere is dan weer geschikt voor onze wat grotere maaltijden. Ideaal zijn de deksels waarmee je heel makkelijk kan afgieten zonder te klungelen. Daarnaast zien ze er erg mooi uit en zijn ze erg makkelijk af te wassen. Wij zijn fan!

Pluspunten

• Verfraaid design
  • Makkelijk afgieten
  • Makkelijk af te wassen

Minpunten

• Handvaten kunnen best warm worden

Anouk1985 19-04-2021

Fijne pannenset

Het is een hele fijne pannenset. De pannen zijn niet zwaar en de handvaten worden niet heet. Handige deksels met vergietfunctie. Door de glazen deksels kun je het eten goed in de gaten houden. Het maakt het koken net even wat gemakkelijker.

Pluspunten

• Lichte pannen
  • Handvaten worden niet heet
  • Glazen deksel
  • Vergietfunctie in deksel
  • Maatlabel in pan

Renate 18-04-2021

Goede pannen

Ik vindt dit fijne pannen . Niet zo zwaar . Ik vindt ook handig dat je vocht af kunt gieten en geen vergiet meer nodig hebt en je de liters kunt zien vooral met soep zo handig of als je een saus maakt hoef je geen liter maat er bij te hebben . Ik vindt het fijne pannen .

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Geen vergiet nodig
  • Geen liter maat nodig

Minpunten

• Iets duur

Roger 17-04-2021

Heerlijke gerechten dankzij Tefal

de Tefal Nordica pannenset besteld en wat een grote doos.
Daarin zitten 3 RVS pannen.
Na het uitpakken van alles kan het koken langzaam beginnen.
Eerst de pannen afgewassen en toen op het gasfornuis gezet.
Eerste wat opvalt is dat ze best zwaar zijn maar dat dat weer mooi verwerkt wordt in het afgieten waarbij je dus aan beide zijkanten een zeef heb zitten en een afgietstukje in de pan wat ervoor zorgt dat je je niet verbrandt maar ook dat er geen eten verspilt wordt.

Zoals ik al eerder aangaf is het gewicht het enige wat zwaar kan zijn als je lichte pannen gewend bent. Maar dat is ook het enige minpuntje

De pannen gaan hier goed gebruikt worden en zal ons leven een stuk vergemakkelijken. De prijs is ook zeker goed en niet te duur als je ziet wat voor kwaliteit je ervoor terug krijgt.

De pannen hebben aan de binnenkant verwerkt hoeveel liter je erin kan stoppen dus dat is makkelijk als je bijv 2 liter water nodig hebt om bijv. Soep te maken.

De pannen hebben een strak design en warmen snel op.
Door het glas wat in de deksel zit kun je mooi alles in de gaten houden zonder warmte te verliezen. Tefal heeft goed nagedacht over duurzaamheid, verspilling en veiligheid.

Pluspunten

• Afgietsysteem
  • Doorkijkglas op deksel

Minpunten

• Zwaar

Ingel 16-04-2021

Yes! Eindelijk geen hete handjes meer!

Ik was aan het stuiteren toen ik deze pannen onder ogen kreeg, eindelijk pannen die ervoor zorgen dat ik niet constant m'n handen verbrand bij het afgieten van het kookwater.
De pan heeft een dubbele greep zodat je tegelijk pan en deksel kunt vasthouden. En een klein afgietgootjegaatje! Superfijn. Ik ben fan en m'n gewone pannen staan verdrietig in de kast, worden niet meer gebruikt.

Ook fijn dat je de pannen goed kunt stapelen, omdat het deksel plat is. Maatverdeling aan de binnenkant is een fijne extra.

Pluspunten

• Stapelbaar
  • Geen verbrande klauwen meer

IngeRW 16-04-2021

Mooie pannenset

De pannen zien er mooi uit. De glazen deksels zijn handig om te kunnen zien wat erin de pan gebeurt. Door de dubbele handgreep kun je de pannen moeiteloos afgieten, dat is het grootste voordeel van dit ontwerp. Voor in de vaatwasser vind ik de deksels wel wat grof, mijn vorige deksels konden rechtop in het pannenrek, nu nemen ze meer plaats in beslag.

Pluspunten

• deksel op steelpan
  • glazen deksel
  • afgieten zonder vergiet
  • geschikt voor inductie

Minpunten

• bij hard koken borrelt het door de gaatjes omhoog
  • deksels passen niet goed in vaatwasser

orchid1963 16-04-2021

Nordica kookpannenset

mooie pannenset alleen jammer dat er geen knop op de deksels zit dit maakt het verwijderen van de deksels erg lastig. Omdat je
atlijd 2 handen moet gebruiken. Verder zijn de glazen deksels niet zo makkelijk schoon te maken als geen afwasmachine hebt. Verder een prima set voor een leuke prijs!

Pluspunten

• mooi design
  • inhoudsmaat binnenzijde pannen

Minpunten

• glazendeksels zijn lastig schoon te maken
  • geen knoppen op de deksels