WMF Koekenpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Doenja81 22-12-2020

fijne pan

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Ik mocht met dank aan The Insiders deze pan testen, heb besloten deze ook te houden :) wat een kwaliteit en wat een verschil met de "goedkope" pannen die ik tot nu toe heb gebruikt. voelt stevig aan en bakt perfect.

Pluspunten

• voelt stevig aan
  • snel en goed warm

Minpunten

• handvat wordt warm

Gijs 09-12-2020

Degelijke pan met mooi bakresultaat

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Supermooie degelijke pan, echt een plaatje op je fornuis!
De pan is best robuust en heeft een dikke massieve bodem, maar daardoor zeker niet te zwaar om lekker mee te bakken. Heb al vele malen een lekker stuk vlees mogen presenteren op tafel, en complimenten gekregen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design
  • bakresultaat

Minpunten

• prijzig

Gecit 09-12-2020

fijne pan maar niet voor ons gezin

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

We hebben er inmiddels wat producten in bereid, maar we zijn niet super enthousiast over deze pan. Hij bakt wel goed krokant en doorbakken, maar de uiteindelijke smaak van het product valt soms erg uitgesproken (spekreepjes die smaken naar hamburgers )waardoor er personen binnen ons gezin het bereide voedsel niet lekker vinden.

Pluspunten

• goed krokant
  • gemak

Minpunten

• uitgesproken smaak

brink6 09-12-2020

mooie grote koekenpan voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

ik mocht deze fijne koekenpan testen, hij is erg licht van gewicht, wat fijn is als je een hete koekenpan op moet tillen.
de pan is heel makkelijk schoon te maken, wordt snel warm, het vlees wordt goed gaar en brand niet aan. ik vind het echt een fijne pan en gebruik hem dagelijks. met name voor vlees, vis en aardappelen opbakken, maar de groente wordt er ook mooi in gaar (voor bijv spaghetti)

Pluspunten

• makkelijk schoon maken
  • licht in gewicht
  • brand niet aan
  • gerecht is snel klaar

Danielle 09-12-2020

Goede pan

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Deze pan is echt aan te bevelen! Je kunt er alles in maken en de anti-aanbaklaag is super! Er blijft niets vast zitten en je kan met een beetje boter al het vlees goed bakken. Ik heb er al varkenshaas, gehakt, kip, worst in gebakken. Doordat de rand wat hoger is kun je de pan ook uitstekend gebruiken voor wok gerechten.

Pluspunten

• Hoge rand
  • snel warm
  • Goede anti aanbaklaag

frits 04-12-2020

fijne koekenpan om in huis te hebben

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

het is een fijne pan in gebruik.
de pan ziet er mooi uit en is snel warm (inductie) de verdeling van de warmte is ook goed
voor het bakken van je eten hoef je maar weinig olie of boter toe te voegen waardoor je eten minder vet wordt.
en waar het bij onze vorige pan de kruiden aanbakten aan de bodem gebeurt dat bij deze pan niet.
pan is niet alleen geschikt voor een mooi stukje vlees, maar ook fijn in gebruik bij het bakken van groente en aardappelen.
de pan is na gebruik ook erg makkelijk schoon te maken met een zachte spons en een sopje.
al met al een hele fijne pan om in huis te hebben

Pluspunten

• wordt snel warm
  • weinig vet nodig
  • maakt makkelijk schoon
  • ziet er mooi uit

Suus 03-12-2020

Mooie design pan met perfecte anti aanbaklaag

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Mooie design pan met perfecte anti aanbaklaag. Heerlijke steaks mee gebakken. De steel ligt perfect in je hand en is niet te zwaar. Van een eitje bakken tot biefstuk. Deze pan biedt veel mogelijkheden en wij zijn erg blij met deze pan in onze keuken. Kan op alle warmte bronnen.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Mooie design

skrobbert 03-12-2020

Fijne pan

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

De kookpan hebben wij inmiddels al vaak kunnen gebruiken. We hebben er al verschillende etenswaren in kunnen proberen. Uien bakken, verschillende vlees soorten, omelet, groente: het ging allemaal gemakkelijk en er brandde niets aan. De pan is snel opgewarmd op onze kookplaat.
De pan is niet zwaar en daardoor goed met 1 hand om te tillen terwijl je het eten er uit kan scheppen. Het handvat wordt ook niet heet waardoor deze goed vast te houden is.
Het design is verder ook erg mooi. Het handvat is mooi en de pan zelf heeft ook een mooi glad oppervlak.
Ik ben erg tevreden over de pan. Bij oudere pannen brandde er altijd wel iets aan, maar tot op heden werkt hij perfect.

Pluspunten

• Snel schoongemaakt
  • Mooi

sebas1983 03-12-2020

Top pan maar prijzig

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Supermooie pan! Prachtig design, dat is echt een plaatje op je fornuis! Daarnaast is het een robuuste pan, kan hij tegen een stootje en is daardoor onwijs duurzaam.
De steel van de pan wordt niet heet, wat veel brandwonden nu al voorkomen heeft.
De geleiding van de warmte werkt ideaal,ik kook zelf met inductie en merk dat de pan zeer snel heet is en bij afkoeling ook vrijwel direct afkoelt. Reageert dus zoals ik het wil. Dit maakt koken een stuk leuker en makkelijker. Mijn biefstuk is nog nooit zo lekker bruin van buiten geweest en bloeddoorlopen rood van binnen.
Een top pan maar daar is de prijs ook naar. Nog een klein nadeel is dat, ondanks het anti aanbakken er toch een bruine laag na het koken in de pan komt die zeer lastig te verwijderen is.

Eindresultaat: Super pan, die zeer duurzaam is en reageert zoals jij wilt.

• Duurzaam
  • Inductie proof

Minpunten

• Duur
  • Lastig schoon te maken

Liesbeth Gilissen 03-12-2020

Super fijne pan

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Het braden en bakken komt helemaal tot zn recht in deze pan. Vanaf het fornuis kan de pan zo in de oven. Mooi design en makkelijk schoon te maken. Goede antiaanbaklaag

Pluspunten

• Mooie design
  • Kan in de oven
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Duur

Amber79 30-11-2020

Mooie design pan die een biefstuk perfect kan bakken

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Prachtige pan, en de werking van de gelijkmatige verdeling is goed te zien als je een biefstuk of pannenkoek bakt, het kan met deze pan gewoonweg niet mislukken. Het is een degelijke pan met een industriële uitstraling, en het handvat wordt niet heet. De pan kan ook in de oven mocht er worden nagegaard worden. Al met al een uitstekende aankoop.

Pluspunten

• gelijkmatige verdeling werkt perfect
  • goede anti-aanbaklaag
  • kan in de oven

Minpunten

• enigszins zware pan

Wouter 27-11-2020

Fijne proffesionele pan

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Fijne stevige pan zonder gevaarlijke stoffen in anti aanbak laag. Wordt snel warm, bakt niet aan. Ook niet met weinig olie/boter

Pluspunten

• Duurzaamheid

Minpunten

• Redelijk aan de prijs

Timmerman 27-11-2020

Goede, degelijke pan

Geschreven voor: WMF Koekenpan 28 cm

Superfijne pan. Stevig, degelijk, geen krassen na gebruik. De warmte wordt goed verdeeld over de bodem, alles wordt gelijkmatig gebakken en gebraden.

Pluspunten

• Degelijke pan
  • Goed schoon te maken