Sony FE 50mm F1.4 GM - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony FE 50mm F1.4 GM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

icefilm 27-06-2023

Juweeltje

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

De SEL50F14GM lens is een juweeltje voor video- en fotoliefhebbers! Met zijn indrukwekkende veelzijdigheid tilt hij het maken van foto's en video's naar nieuw niveau. Het focus systeem is soepel en nauwkeurig, terwijl de ingebouwde beeldstabilisatie zelfs tijdens beweging stabiele beelden levert. Deze lens maakt scherpe, levendige foto's met een prachtige bokeh. Het is een lichtgewicht, compacte lens met een top prestatie. De SEL50F14GM lens is zeker een aanrader.

gabbo 26-06-2023

Dé E-Mount 50mm Prime lens

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

Een goed en stevig gebouwde lens die in staat is om zeer zuivere foto’s en video’s te maken.
Dit omdat die een zeer snelle autofocus heeft en erg goed presteert bij weinig lichtinval.
Als je van landschapsfotografie, portretfotografie of Videografie houdt is deze lens echt een aanrader.

Pluspunten

• Autofocus
  • Gewicht
  • Bokeh
  • F/1.4

Minpunten

• geen

SaajanRa 26-06-2023

De perfecte Lens voor mijn Vlog Camera

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

De SEL50F14GM – DI is een supercompacte lens die uitzonderlijke goed is in verschillende aspecten. Het is heel makkelijk om het te gebruiken en aan te sluiten. Daarnaast is de lens met zijn gewicht en bouwkwaliteit ideaal om mee te nemen op reis!

Op gebied van foto/camera kwaliteit stelt de lens zeker niet teleur. Bokeh effecten zijn zeer goed in kwaliteit en het heeft een zeer snelle autofocus en scherpte. Mooie resultaten bij weinig licht en levensechte kleurweergaven. Het excelleert enorm bij het fotograferen van landschappen en gebouwen! Zeker een aanrader als je vaak op reis gaat naar drukke steden! Kortom de SEL50F14GM – DI is een zeer goede aanvulling om de Sony vlog camera!

Zoey 26-06-2023

Krachtige lens

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

Kwalitatieve lens in een compacte formaat. De lens heeft zonnekap en heeft ook een tas ter bescherming. De lens heeft fijne opties zoals hele soepele zoom door de knopje te switchen. De lens maakt hele fijne video, net als een filmkwaliteit. Ook zijn de foto resultaat met de lens erg mooi, de lens creëert mooie bokeh effect en de zoom heeft snelle reactietijd en verloopt natuurlijk. De lens is een goede aanvulling op de sony vlogcamera en uiteraard op andere sony systeemcamera.

Pluspunten

• Compact
  • Niet zwaar
  • Beschermingstas

Minpunten

• Duur

RichardSp 23-06-2023

Krachtpatser

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

Wat een fantastische lens uit de topklasse van Sony.
Met de lens wordt een stevig en mooi tasje meegeleverd en als je de lens er uit haalt zie je de mooiheid en voel je de degelijkheid. In combinatie met de ZV-E1 is elke klik gelijk een geweldige foto. Mooie portretfoto’s en het vastleggen van gebouwen en landschapsfoto’s. De foto is in elke hoek zo scherp, dat is een echte verrassing. Verder een uitmuntende bokeh. Je blijft uitproberen en je verbaast jezelf keer op keer. Wat daarnaast ook opvalt en fijn is, is het mooie resultaat van de foto’s bij weinig licht. Kortom, een unieke en complete lens.

Pluspunten

• Mooie foto’s
  • Mogelijkheden
  • Robuust
  • Scherpte

Minpunten

• Prijzig

Dimitri 23-06-2023

Een top 50mm lens van Sony

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

Deze Sony 50mm is echt een fantastische lens voor portretfotografie en meer! Met super bouwkwaliteit, indrukwekkende beeldkwaliteit en snelle autofocus, overtreft deze lens mijn verwachtingen ruimschoots. De 50 mm biedt een natuurlijk perspectief zonder vervorming, terwijl de f/1.4 lichtsterkte zorgt voor geweldige prestaties bij weinig licht. De lens produceert prachtige bokeh en is ook geschikt voor video-opnamen. Kortom, de Sony SEL50F14GM is een aanrader voor serieuze fotografen die hun vaardigheden naar een hoger niveau willen tillen. Enige punt van kritiek is het gewicht en de grootte, maar in deze categorie ontkom je hier nooit aan, dus echt een minpunt kan ik dit niet noemen

Pluspunten

• Hoogwaardige materialen
  • Stevige bouwkwaliteit
  • Superieure zoom

Minpunten

• Zwaar
  • Prijs

Martine Zoun 22-06-2023

Musthave

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

Deze Lens is echt een must have, hij maakt prachtige haarscherpe foto's van extreem goede kwaliteit. Door met de wazigheid van de achtergrond te spelen creëer je foto's die bijna onrealistisch zijn. Mijn complimenten aan de ontwerpers van deze lens. Hij is relatief licht en daardoor ook makkelijk mee te nemen.
Als beginner is dit echt een fantastische investering.

Pluspunten

• Licht
  • Degelijk
  • Scherp

Minpunten

• Prijzig

mpgoedhardt@gmail.com 22-06-2023

Revolutionaire camera lens van Sony

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.4 GM

Als vlogger ben ik de vlogcamera van sony aan het ontdekken waarbij deze lens een enrome aanwinst is. Er zijn er verschillende redenen waarom ik deze Sony FE 50mm f/1.4 GM-lens een goede keuze vind.
Het maakt allereerst scherpe en gedetailleerde beelden. De Sony FE 50mm f/1.4 GM-lens biedt een uitstekende beeldkwaliteit. Met een groot diafragma van f/1.4 kun je scherpe en gedetailleerde beelden vastleggen, zelfs bij weinig licht. Dit is vooral handig voor binnenopnamen of opnamen bij schemering. Mooie achtergrondonscherpte (bokeh): Dankzij het grote maximale diafragma van f/1.4 kun je met deze lens een prachtige achtergrondonscherpte creëren.

Dit zorgt voor een professionele uitstraling en helpt de aandacht van de kijker te vestigen op het onderwerp van je video. Veelzijdigheid: Met een brandpuntsafstand van 50mm biedt deze lens een veelzijdig bereik. Het is ideaal voor portretten, interviews, productreviews en algemene vlogopnamen. Je kunt jezelf gemakkelijk in beeld brengen zonder dat de lens te veel vervorming veroorzaakt. Ik om nu echt als een pro voor de dag! Ook heeft het een snelle en nauwkeurige autofocus: De Sony FE 50mm f/1.4 GM-lens is uitgerust met een snelle en nauwkeurige autofocus, wat vooral handig is bij het maken van vlogs. Je kunt erop vertrouwen dat je snel en gemakkelijk scherpgestelde beelden krijgt, zelfs als je onderwerpen in beweging zijn.

En dan wil het oog ook wel wat, de lens heeft een zeer professionele uitstraling: De Sony FE 50mm f/1.4 GM-lens behoort tot de "G Master"-serie van Sony, wat staat voor hoogwaardige optische prestaties. Door deze lens te gebruiken, kun je je vlogs een professionele uitstraling geven. Het geeft je video's een scherpte, helderheid en esthetiek die indruk kunnen maken op je kijkers.

Kortom, de Sony FE 50mm f/1.4 GM-lens is een uitstekende keuze voor beginnende vloggers vanwege de scherpe beelden, mooie achtergrondonscherpte, veelzijdigheid, snelle autofocus en professionele uitstraling die het biedt. Het kan je helpen om hoogwaardige video's te maken en je vlog naar een hoger niveau te tillen. Love it!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • de content is verbluffend

Minpunten

• prijs