Panasonic H-ES50200 - Reviews

Beeldstabilisator
Filtermaat
67 mm
Grootste diafragma

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Panasonic H-ES50200 op Kieskeurig.nl.

Don 22-10-2018

Fantastische tele-zoomlens

Geschreven voor: Panasonic H-ES50200

Al mijn spaarcentjes bij elkaar geschraapt om deze tele-zoomlens met een bereik van 50 - 200 mm (dat is 100 - 400 mm op een 35 mm sensor-camera) te kunnen aanschaffen. De lichtgevoeligheid van F2.8 - 4.0 en de geweldige beeldstabilisatie, maakt het mogelijk om bij slechte lichtomstandigheden nog de meest prachtige foto's uit de hand te maken. Door de snelle AF is de lens ideaal voor sport of wildlife-fotografie. Zelf heb ik de lens ook gebruikt voor landschapsfotografie met prachtige doorkijkjes als resultaat. De beeldkwaliteit over het gehele zoombereik is perfect. Door de hoge lichtsterkte en het lange brandpunt van de lens kan je ook mooie macro-opnames maken met een mooie zachte bokèh als achtergrond.
De lens is mooi afgewerkt en degelijk gebouwd, zoals van een Leica-lens verwacht mag worden. Ik heb het geld ervoor over gehad en ben erg blij met deze mooie tele-zoomlens.

Pluspunten

• hoge lichtgevoeligheid
  • hoge beeldkwaliteit over hele zoombereik
  • supersnelle AF
  • mooie afwerking

Minpunten

• prijzig