Tamron TAM 24-70MM NIKON - Reviews

Lensvatting
Nikon F
Filtermaat
82 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Tamron TAM 24-70MM NIKON op Kieskeurig.nl.

WMax70 18-10-2017

Sublieme All-Round Lens - Tarmon 24-70mm G2

Geschreven voor: Tamron TAM 24-70MM NIKON

Extreem snelle focus, compacter dan de Nikon tegenhanger, sublieme stabilisatie waardoor uit de hand tot 1/8s (bij mij) nog steeds resulteert in scherpe foto's!
Flink goedkoper dan de Nikon tegenhanger. Ik moet de officiële test van DXOMark nog even afwachten, maar bij mij lijkt deze lens absoluut scherpere plaatjes te leveren.
Stille zoom, geen geschok en daarmee ook betere geschikt voor video opnamen.
Na deze lens op mijn toestel te hebben geplaatst, voelen al mijn andere toch zeer dure en ook sublieme lenzen plots van een oudere generatie.
Waar de vorige generatie Tamron lenzen ook uitstekende plaatjes leverde voelde de vorige generatie ook wel eens goedkoper t.o.v. zijn gelijke. Deze generatie doet ook daar ook niet meer voor onder. Voor de concurrenten is en nu werk aan de winkel om deze lens en haar prestaties te verslaan. Deze lens opent een nieuw generatie lens mogelijkheden en daarmee nieuwe ervaringen.

Pluspunten

• Extreem snel
  • Scherp
  • Uitstekende nieuwe referentie vibratie reductie

Minpunten

• Zwaar
  • Komt relatief ver naar voor bij zoomen