Sony FE 12-24mm F4 G - Reviews

Sony E
Grootste diafragma

Beer 28-07-2018

Fantastische groothoek

Ik heb deze lens gekocht omdat ik nu van 12mm tot 300mm lenzen heb . Ik had al veel gelezen over deze lens en ze kwam er voor mij het beste uit .Een prime lens was de andere optie maar een goede kwaliteit weegt door in gewicht en geld.
Deze lens is licht en van goede kwaliteit ,plus het is een zoom ,dus meerdere brandpunten in 1.Kortom ik ben heel content van deze lens

Pluspunten

• Zom
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen beschermfilter
Geschreven voor: Sony FE 12-24mm F4 G

Wim Velema 14-07-2018

Voor zeer bijzondere dynamische foto's met Sony a7Riii

Bijzonder plezierig te bedienen supergroothoeklens voor prachtige, indrukwekkende en dynamische foto's . Het doet volledig recht aan de 42,2 megapixel CMOS-beeldsensor van de a7Riii [ Superieure optische eigenschappen met maximale scherpte]. Bovendien heeft de a7Riii de mogelijkheid om via een knop de CROP-instelling in te schakelen. Dan heb je eigenlijk een lens van 12 mm - 36 mm [24 x1,5]. De opname met 36 mm instelling is dan weliswaar ongeveer 18 megapixels, maar ruim voldoende voor prachtige foto's

Pluspunten

• Uitzonderlijk scherpe opnames
  • Licht in gewicht [ ca. 540gr]
  • Uitermate geschikt voor A7Riii
  • Bijzonder goed contrast en kleurweergave
  • Goede toestelbalans samenhang met a7Riiii

Minpunten

• Aparte en veel duurdere filters [ND] nodig
  • Het stofvrijmaken van lens
Geschreven voor: Sony FE 12-24mm F4 G