Fujifilm FUJINON XF100-400mm F4.5-5.6 R LM OIS WR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FUJINON XF100-400mm F4.5-5.6 R LM OIS WR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Fujifilm 100-400mm 26-11-2018

Compacte telezoom van Fujifilm

De Fujifilm 100-400mm gekocht vanwege zijn praktische zoombereik, compactheid en het aanvaardbaar gewicht. De AF is snel en doet zijn werk geruisloos. Ook ben ik te spreken over de beeldstabilisatie. Het uit de hand fotograferen kan zonder meer, mede ook door het redelijk lage gewicht. Buiten de zonnekap (plastic) is de lens zeer degelijk gebouwd. Verder, niet onbelangrijk, ben ik zeer te spreken over de scherpte van de foto’s. De lens aangeschaft bij Foto de Vakman. De dag na bestelling product ontvangen, goed verpakt.

Pluspunten

• Beeldstabilisatie
  • Stille AF

Minpunten

• Hoge prijs
  • Plastic zonnekap

Guy 07-08-2016

Telezoom voor sportfotografie "light"

Sedert verkoop dslr/300mm 2.8 combinatie (4,5kg ZWAAR),nooit zoveel geamuseerd.de overgestap naar Fujifilm is maar 2,5kg. Deze lens slaat gewoon alles! Compact design,licht,exceptionele schepte,snelle stille AF,regendicht,OIS van 5 stops(die echt bijdragen om uit de hand te fotograferen).De zonnekap met uitsparing voor bedienen van filters, de statiefgondel sluiten het geheel af. Eén minpuntje: zachtere randscherpte tegen de 400mm. Maar dat is eigen aan een zoom-objectief.