Sigma 150-600mm F5-6.3 S DG OS HSM - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sigma 150-600mm F5-6.3 S DG OS HSM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jan 27-11-2022

Robuuste lens die zijn geld waard is.

Het is een hele robuuste lens die tegen een stootje kan. Daarnaast is de lens bestand tegen stof en regen. Natuurlijk is de lens daardoor wat aan de zware kant maar aangezien ik veel vanaf statief werk is dat voor mij niet echt een probleem. De lens is super scherp en perfect voor natuur- en sportfotografie. Een mooie lens die zijn geld meer dan waard is.

Joop van Druten 07-01-2017

Oerdegelijke lens en waar voor zijn geld

Ik heb deze lens bij Cameratools gekocht waar ze echt tijd voor me namen en een degelijke uitleg kreeg van verkoper Robin ten Cate.
Nog nooit eerder heb ik zoveel aandacht besteed aan reviews te lezen en op YouTube te kijken, over deze Sigma 150-600 sports canon lens. Uiteindelijk het besluit voor de aanschaf genomen na uitleg bij Cameratools en wat ben ik er blij mee!
Ik moest wel wennen aan het forse gewicht bij het uit de hand schieten.

Pluspunten

• Oerdegelijke Lens
  • veel scherpte
  • Beeldstabilisatie werkt goed
  • zoombereik
  • Snelle AF

Minpunten

• gewicht moet ik nog aan wennen maar is te doen