Sigma 30mm F1.4 DC HSM | Art - Reviews

Canon EF-S
Filtermaat
62 mm

joop savaneta 04-04-2015 Product kwartaal in bezit

Zonder meer een goede lens met een uitstekende bouw kwaliteit. Heb hem uitgetest samen met de 35 1.8 Nikon lens waarbij ik eerlijk halve moet bekennen dat de goedkopere Nikon lens net iets beter presteert.

joop savaneta 17-10-2016

Inmiddels ben ik toch weer overgestapt op deze lens die ik bijna constant gebruik op mijn Nikon D5200 en ben meer dan tevreden met deze superscherpe lens en doordat deze lens over een beetje meer groothoek beschikt dan de overigens zeer goede Nikon 35 1/8 lens heb ik uiteindelijk toch gekozen voor deze lens die ook nog eens betaalbaar is. Om terug te komen op mijn vorige review moet ik er wel bij zeggen dat ik toen met een andere camera werkte waar deze lens niet helemaal tot zijn recht kwam.

JSchoonhoven 03-07-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze lens op mijn Nikon D7000 body. Na de eerste dag van gebruik heb ik de AF Fine tune afgesteld (-10) op de D7000. Na deze handeling is alles haarscherp in focus en scherp! Een iets ruimer beeld als de Nikon 35mm 1.8g en zoals ik de lens de afgelopen dagen ervaar ook iets scherper. Uitmuntend goed gebouwd en de lens voelt zeer solide aan. Bokeh foto's zijn schitterend met 9 afgeronde blades. Voor mij een topper!