Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WN823N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Luca Tulp 17-02-2016
Geschreven voor: TP-Link TL-WN823N

Ik heb hem gekocht omdat mijn vorige WiFi adapter USB stuk was gegaan.
Hij is binnen en de signaal sterkte is WAARDELOOS.
Ik gebruik hem op mijn kamer, maar hij ontvangt gewoon bijna NIKS.
Er staat 1 streepje terwijl er met onze WiFi niks mis is.
Er staat dus een streepje, maar ik kan niet eens op internet omdat de signaalsterkte ontzettend laag is. Voor gamen en internetten (alles wat met internet te maken heeft) GEEN aanrader.
Ik wil mijn geld terug. Daar is weer 15 euro weg!

TJH Semmeling 13-01-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WN823N

Ik heb deze WiFi dongel nu iets meer dan een maand in bezit,
als een soort van tijdelijk optie; want er word binnenkort een lan kabel naar m'n computer kamer getrokken. Ik raad deze wifi dongel aan voor tijdelijk gebruik, want hij is niet erg betrouwbaar. Met mijn wireless netwerk is niets mis, maar de dongel verliest vaak zijn signaal, en reconnect dan weer opnieuw. Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gamen, en dat kan redelijk met deze wifi dongel. Natuurlijk is hij niet zo snel als een LAN Kabel, maar heel erg slecht is hij ook niet. Het bereik is voldoende, de installatie was Super gemakkelijk, maar zoals ik al zei; betrouwbaarheid is minder.

Al met al een leuke wifi dongel voor de (redelijk goedkope) prijs, maar niet voor Hoofdgebruik van het internet

Tjimpie 23-08-2014
Geschreven voor: TP-Link TL-WN823N

Super ding! Erg klein maar met een heel groot bereik, kwam ineens netwerken tegen die ik nog nooit had gezien. Enige nadeel was dat hij geïnstalleerd moest worden vanaf de cd. Ging dus helaas niet in mijn geval (schone Windows 7) automatisch