Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO Basic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Frans 16-08-2023

Leuke Basic TOMTOM voor een leuk prijsje

Geschreven voor: TomTom GO Basic

Gekocht in fysieke winkel omdat ik nooit iets online koop. Bedoeld als vervanger van mijn 8 jaar oude TomTom. Werkt prima. De menu's zijn een vrijwel exacte kopie van mijn oude, dus ik hoefde geen moeite te doen om dat ding te leren gebruiken. De kaartenmap die erop stond bleek al ruim 3 jaar oud te zijn. Dat verwachtte ik eigenlijk niet van een nieuwe. dus met de 12 Volt lader aangesloten op een hier toch aanwezige 12 volt voeding waar die autoplug in past. Een andere oplossing had ik niet hier in huis. Was wel even een gedoe om in te loggen op mijn Wifi en tomtom login met dat kleine schermpje maar is uiteindelijk toch gelukt. Na ca 40 Min was die bijna 7 Gb grote update geinstalleerd. Voor zover ik kan zien na 5 dagen gebruiken is dat het ding verder prima werkt en doet wat ie moet doen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Past in binnenzak jas

Minpunten

• Hoe updaten moet jezelf uitzoeken op internet
  • Geen handleiding meegeleverd.

Een teleurstelling 01-12-2022

Een teleurstelling

Geschreven voor: TomTom GO Basic

Dit product besteld en ontvangen, echter het is niet gelukt om een adres na invoeren ook de route hiervoor te verkrijgen, ondanks hulp bijgevoegde gebruiks instuctie en de instructie aangegeven in de uitgebreide gebruiks instructie op het web.
Erg jammer heb het moeten retourneren.
Voor mij is het van belang dit in een winkel die uitleg kan geven en niet via een website te kopen!

p*********@g******** 27-09-2021

Goed product

Geschreven voor: TomTom GO Basic

Duidelijk , helder, makkelijk bedienbaar. Er is 1 puntje dat vroeger Sony hanteerde : dat was een zandlopertje dat de afstand naar bochten aangaf , dat ik nog duidelijker vond.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • duidelijk

Minpunten

• geen
  • geen

w legrand 15-09-2019
  • Product gekregen

Snel en veilig op bestemming met deze TomTom

Geschreven voor: TomTom GO Basic

Groot en duidelijk scherm Actuele verkeerssituatie Duidelijke rijbaanaanduiding Life Time actuele kaarten Goede prijs/kwaliteitverhouding

Pluspunten

• Groot duidelijk scherm
  • Life time actuele kaarten

Minpunten

• Abonnement flitslocaties

robcasp 08-05-2019

6 inch

Geschreven voor: TomTom GO Basic

Besteld bij TomTom zou geleverd worden in een tot 2 dagen. Betelling 2 mei nu 8mei nog niet geleverd.! Telefonisch géén info ook geen beloofde mail. goede keus?????????????

Linux gebruiker 17-04-2019

Software alleen windows of MacOS compatible

Geschreven voor: TomTom GO Basic

Zeer slecht, moet een windows PC aanschaffen om het te blijven gebruiken.
Live kaart updates lukte al niet met Linux en nu is hij volledig uitgezet.
Moet hem updaten, maar ik heb geen windows