Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TomTom GO Classic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m******@z******* 01-07-2023

geen update tomtotm

Geschreven voor: TomTom GO Classic

tom tom update de producten niet nieuwe wegen of aangepaste wegen worden niet goed weer kijk maar 206 halve wegen deze weg zegt de tomtom keer om of slag rechts af

Pluspunten

• geen

Minpunten

• geen update

An50 11-02-2022

Vreselijk

Geschreven voor: TomTom GO Classic

Voor deze tomtom gekozen omdat ik een simpele voldoende vond, maar vooral omdat hij via wifi is te updaten met lifetime maps.
Tot nog toe slechts een paar maal gebruikt. Gaf de routes goed aan.
Voorruit bevestiging is matig.
Updates ging goed tot… het wifisignaal uitviel m.a.g. dat de kaart was gewist. Via wifi weer uploaden geeft steeds een foutmelding. Klantenservice heeft alleen een chatbox en medewerker chatbox verwijst naar ondersteuning op internet die ik al tig keren had geprobeerd. Mogelijk dat het wel lukt via My Drive Connect op een bekabelde (!) computer maar die moet je maar net hebben. Voor mij geen TomTom meer!

Pluspunten

• Route
  • Grootscherm

Minpunten

• Voorruit bevestiging
  • Gewiste kaart niet te uploaden
  • Geen telefonische helpdesk

s*******@g******** 27-01-2022

Onbetrouwbaar qua bevestiging

Geschreven voor: TomTom GO Classic

Mooie tomtom, groot en duidelijk beeld. Maar hij valt, zelfs na schoonmaken van de ruit, steeds van mijn voorruit af, dus is voor mij niet betrouwbaar...
Ook een rare bevestiging, je moet de achterkant er af slopen om hem snel los te klikken en mee te nemen. En dan valt de zuignap er ook weer af...

Pluspunten

• Mooi groot beeld
  • Duidelijk

Minpunten

• Blijft niet plakken, valt steeds van de ruit
  • Achterkant niet handig uitneembaar