Vogel's THIN 545 ExtraThin Full-Motion TV Wall Mount - Reviews

25 kg
Kleuren
zwart
Aantal draaipunten

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Schuttevaar 30-10-2017

Vogel Thin

Waarom wil ik dit product en voldoet het aan de voorwaarden. Een ideaal ophangsysteem, we gebruiken al andere vogel ophangsystemen en zijn hier zeer over te spreken en nu bij de nieuwe tv kan het handig zijn deze te kunnen verplaatsen naar elke hoek. Zodat je niet je stoel hoeft bij te draaien of een afgeschermd deel van de woonkamer kan maken, de kinderen achter de tv en de volwassen ongestoord en zonder blik op tv te werpen , kunnen praten met elkaar.
Het is een geweldig product en kan je in iedere hoek draaien, zelfs dient de TV als afscherming van de ruimte .
Als je geen tv wilt kijken kan je het scherm wegdraaien, ideale situatie zodat je ook niet afgeleid wordt door de tv. Je kan de kabels goed wegwerken, De tv is makkelijk in gebruik. Het design is strak en modern uitgevoerd en past goed bij de nieuwe design tv's van tegenwoordig erg blij met het product van Vogel !!!

Pluspunten

• Praktisch
  • Mooie vormgeving

Ben M 15-10-2017

Duur maar kwalitatieve goede muurbeugel

duur? ja klopt! 300 euro is een hoop geld en ja daar kan je tegenwoordig ook al een televisie van kopen, maar als je nu al een strakke televisie hebt dan wil je daar ook van kunnen genieten en dan het liefst in alle hoeken van de kamer. Of je nu op de bank recht voor de televisie zit of juist de televisie wil draaien. Alles kan. Het voordeel van deze muurbeugel is dat hij dicht op de muur zit gemonteerd en dan betekend dat de televisie niet hinderlijk onderdeel wordt van de woonkamer.

Pluspunten

• vormgeving
  • montage

Minpunten

• prijs

Willie 05-10-2017

Perfecte muurbeugel

Ik heb de beugel nu een paar weken hangen maar hij is echt ideaal zo als je van vogel gewend bent.
Hij is een beetje aan de dure kant maar je krijgt zeker waar voor je geld en het is maar een eenmalige aankoop Dus je moet er niet op bezuinigen

Pluspunten

• Extra plat tegen de muur
  • Voelt stabiel als je hem naar voren haalt .
  • Goede montage

Minpunten

• De prijs
  • Goed lezen en kijken voor je begint

arjanmeun 16-09-2017

Eindelijk TV kijken vanuit elke positie

Alleen al bij het openen van de verpakking kreeg ik een goed gevoel over deze beugel, alles zat keurig verpakt en stevig op z'n plek gehouden. Ook was er een duidelijke instructiehandleiding bijgevoegd, geen overbodige luxe voor mij.... Vanwege die onhandigheid heb ik wel wat geworsteld met de montage maar uiteindelijk hangt de TV in de woonkamer. Belangrijke motivatie van mijn kant om te kiezen voor deze beugel was de grote bewegingsruimte die de beugel heeft. De TV staat bij mij in een hoek terwijl we van vier kanten de mogelijkheid wilden hebben om TV te kijken. Daarin is deze beugel glansrijk geslaagd. Ja, je moet even rekening houden met de lengte van de kabels maar dat was zo opgelost en het mooiste van alles vind ik dat in rust de TV mooi strak tegen de muur kan worden weggeklapt, zonder in de weg te hangen. Ik vind dat deze beugel alle mogelijkheden biedt die ik zocht in een muurbeugel en van mij krijgt deze dan ook een dikke 10

Pluspunten

• kantelbaar
  • makkelijk waterpas te stellen
  • groot bereik

Berend 02-09-2017

Sierlijke beugel

De beugel werd keurig compact afgeleverd.
Razend benieuwd uiteraard hoe dit kwaliteitsproduct uit de verf zou komen.
De eerste blik in de doos was bevredigend. De beugel zag er kwalitatief goed uit. Meteen aan de slag dus. Na een half uurtje hing hij...uiterst tevreden met het draaibereik...kan vanaf de eetkamer tv kijken zover draait hij.
Blij met de aankoop, vond en vind hem wel prijzig.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Vlak aan de muur

Johan van Dorp 01-09-2017

mooie beugel

ik vind het een erg mooie beugel alleen niet echt praktisch als je er een Qdot TV van Samsung aan hangt moet je erg uitkijken dat je glasvezel kabeltje niet breekt er zit namelijk geen kabel geleiding op en al je kabels moeten 80 cm langer zijn dan normaal als je hem inklapt komen daardoor je kabels er onderuit of als je ze vast maakt moet je uitkijken dat ze niet tussen de beugel komen

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • erg stevig

Minpunten

• niet echt prakties