Vogel's THIN 545 ExtraThin Full-Motion TV Wall Mount - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

arjanmeun 16-09-2017 Product paar weken in bezit

Eindelijk TV kijken vanuit elke positie

Alleen al bij het openen van de verpakking kreeg ik een goed gevoel over deze beugel, alles zat keurig verpakt en stevig op z'n plek gehouden. Ook was er een duidelijke instructiehandleiding bijgevoegd, geen overbodige luxe voor mij.... Vanwege die onhandigheid heb ik wel wat geworsteld met de montage maar uiteindelijk hangt de TV in de woonkamer. Belangrijke motivatie van mijn kant om te kiezen voor deze beugel was de grote bewegingsruimte die de beugel heeft. De TV staat bij mij in een hoek terwijl we van vier kanten de mogelijkheid wilden hebben om TV te kijken. Daarin is deze beugel glansrijk geslaagd. Ja, je moet even rekening houden met de lengte van de kabels maar dat was zo opgelost en het mooiste van alles vind ik dat in rust de TV mooi strak tegen de muur kan worden weggeklapt, zonder in de weg te hangen. Ik vind dat deze beugel alle mogelijkheden biedt die ik zocht in een muurbeugel en van mij krijgt deze dan ook een dikke 10

Pluspunten

• kantelbaar
  • makkelijk waterpas te stellen
  • groot bereik

Berend 02-09-2017 Product paar weken in bezit

Sierlijke beugel

De beugel werd keurig compact afgeleverd.
Razend benieuwd uiteraard hoe dit kwaliteitsproduct uit de verf zou komen.
De eerste blik in de doos was bevredigend. De beugel zag er kwalitatief goed uit. Meteen aan de slag dus. Na een half uurtje hing hij...uiterst tevreden met het draaibereik...kan vanaf de eetkamer tv kijken zover draait hij.
Blij met de aankoop, vond en vind hem wel prijzig.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Vlak aan de muur

Minpunten

Johan van Dorp 01-09-2017 Product paar weken in bezit

mooie beugel

ik vind het een erg mooie beugel alleen niet echt praktisch als je er een Qdot TV van Samsung aan hangt moet je erg uitkijken dat je glasvezel kabeltje niet breekt er zit namelijk geen kabel geleiding op en al je kabels moeten 80 cm langer zijn dan normaal als je hem inklapt komen daardoor je kabels er onderuit of als je ze vast maakt moet je uitkijken dat ze niet tussen de beugel komen

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • erg stevig

Minpunten

• niet echt prakties