Bosch UniversalMulti 12 (1 accupack) - Reviews

• Test panel 8.5 nov 2017

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch UniversalMulti 12 (1 accupack) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Stacey Knoop 13-11-2017

Robuust en veelzijdige Tool

Vaak zat ik met een (decoupeer)zaag of schuurmachine te prutsen op een lastige plek of moeilijk oppervlak. Door het gebruik van de Multitool heb ik ervaren hoe makkelijk het kan zijn om je klus te doen. Zelfs in kleine ruimten doet hij goed zijn werk. Zeer krachtige en uitwisselbare accu. Makkelijk over te schakelen van schuren naar zagen met de starlock bevestiging. Kortom, een échte aanrader voor elke doe-het-zelver!

Pluspunten

• Goed in kleine ruimten
  • Goed op lastige oppervlakten
  • Krachtig en reguleerbare snelheid
  • Uitwisselbare accu

Minpunten

• Mis de extra handgreep
  • Wat zwaar voor het precisie werk

Martin Steenman 13-11-2017

Ideale en krachtige multitool

Snel verwisselen van accessoires en de verlichting was ik uitermate tevreden over. Ook de accuduur viel mij reuze mee. De 1 meegeleverde accu was zeker voldoende om de gehele dag te gebruiken, moest hem tussentijds wel opladen maar dat ging zeer snel met de geleverde oplader.

Verbeterpunten: Stofafzuiging en in de basisset wat meer zaag/snij tools. Een 2de accu zou dan ook idealer zijn. Maar uiteraard zal dat weer ten koste gaan van de voordelige basisset.

Pluspunten

• Lampje
  • Starlock
  • Veelzijdig
  • Lange accuduur+snel lader

Minpunten

• geen 2de accu
  • geen stofafzuiging bij specifiek werk

mvdmc 12-11-2017

Veelzijdig

We waren verrast door het veelzijdige productgebruik van de Bosch Multitool.
Ontzettend handig dat de Multitool te gebruiken is voor verschillende materialen, verschillende toepassingen. Het verwisselen van accessoires is eenvoudig.
Een musthave voor de doe-het-zelver!

Pluspunten

• snoerloos
  • veelzijdig gebruik
  • gemakkelijk verwisselen van accessoires

petje 11-11-2017

Super multifunctionele bosch tool

Hij is super fijn in de omgang en multifunctioneel om te schuren of zagen van verschillende materialen aanrader om hem te kopen

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • makkelijk in gebruik

Michael 09-11-2017

Ideale multitool voor de klusser!

Ideale draagloze machine voor in kleine hoekjes. Door het lichtje erin ook makkelijk in donkere plekjes, starlock zorgt voor het makkelijk wisselen van tools. Fijn dat er een groot assortiment aan wisseltools is waardoor hij zeer veelzijdig inzetbaar is.
Zo makkelijk in gebruik dat zelfs mijn niet zo handige vrouw er mee om kan gaan.

Pluspunten

• Starlock
  • Lampje
  • Veel tools
  • Batterij laad snel op
  • Toerenregelaar erg fijn in gebruik

Minpunten

• Basisset is niet heel uitgebreid

Dabbel 08-11-2017

Krachtig, zéér veelzijdig apparaat, eenvoudig in gebruik

Ik mocht het apparaat testen en ben absoluut positief verbaasd over de kracht van het apparaat, ondanks dat hij op accu werkt (bij veel accu-apparaten valt de kracht tegen). Lange accu-duur en binnen luttele seconden simpel verwisselen van accessoires. Vele toepassings-mogelijkheden, ideaal ook in kleine ruimtes en kunt er precies mee werken. Ook voor mensen met weinig kracht, heel goed mee te werken.

Pluspunten

• krachtig èn lange accu-duur
  • vele mogelijkheden
  • eenvoudig in gebruik
  • ligt goed in de hand, niet te zwaar / te groot

Kate1981 07-11-2017

Zeer fijn apparaat, aanrader!

De Bosch Multitool is echt een super apparaat voor meerdere klussen in en om het huis. Wij hebben hem gebruikt voor de meubels in de babykamer en bij het verwijderen van de voegen uit een tegelvloer. Wat heel erg opviel is dat de Multitool goed in de hand ligt, zeer makkelijk in gebruik is en het lampje aan de voorzijde voor veel gemak zorgt. De opzetstukken zijn makkelijk te wisselen, dus echt een aanrader voor de klusser!

Pluspunten

• Ligt zeer fijn in de hand, ook bij vrouwen:-)
  • Lampje aan de voorzijde heel handig
  • Heel veelzijdig
  • Accu, dus geen gedoe met een snoer

Minpunten

• Bij veelvuldig gebruik 2e accu aanbevolen

AcesHigh75 07-11-2017

Multi, multi, multitool.

Ik heb dit product mogen testen. Gelukkig had ik op dat moment lekker wat klusjes liggen dus kon meteen aan de slag. Of je nu een houtenvloer en plinten moet zagen of een Kastje schuren of zelfs metaal van een old-timer moet schuren/zagen. Het is voor dit apparaat geen probleem. Dankzij het AutoClic systeem verwissel je bliksemsnel in een handomdraai de verschillende accessoires; hier heb je geen extra gereedschap voor nodig. Wat ik erg prettig vind is de anti-trillingshandgreep, ik had absoluut geen last van tintelende handen na lang schuren. Minpunt is dat er geen stofzak bij zit, om stofvrij te kunnen schuren moet je een alleszuiger hebben waar je de multitool op kan aansluiten.

Pluspunten

• Goed vermogen
  • Accu snel opgeladen
  • Anti-trillingshandgreep

Minpunten

• Geen stofzak

freeezee 07-11-2017

Fijne veelzijdige accutool

De multitool zit in een mooie doos. De gebruiksaanwijzing is duidelijk. Na het instellen van het apparaat er mee aan de slag gegaan. Het valt op dat het apparaat niet te zwaar is en goed te hanteren. Ik heb er verf mee verwijderd, geschuurd en gezaagd en dat ging prima. Je kan er ook behoorlijk precies mee werken. Ik heb een stuk uit een plank gezaagd en dat ging eg makkelijk zonder iets te beschadigen. Ik merkte wel dat het apparaat wat vermogen mist bij het doorslijpen van een metalen beugel, maar het is wel gelukt. Het wisselen van de verschillende opzetstukken gaat eenvoudig. Al met al een prima machine die bij geen doe het zelver mag ontbreken.

Pluspunten

• Handzaam
  • Accuduur is prima
  • Fijn wisselsysteem
  • Mooie verpakking

Minpunten

• Bij doorslijpen van metaal miste ik wat vermogen