Bosch PMF 250 CES (Basic) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PMF 250 CES (Basic) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

N.F 29-08-2016

Erg handig apparaat

Geschreven voor: Bosch PMF 250 CES (Basic)

Omdat het apparaat erg compact is en erg makkelijk te gebruiken kan ik hem zeker aanraden. De click on functie is ook erg makkelijk te bedienen. Hij is erg handig voor huis-tuin-keuken klusjes maar ik zou hem niet aanraden voor erg grote klussen. daarvoor is het zaagvlak best klein.

Pluspunten

• compact
  • click on
  • snel ergens doorheen
  • licht

Minpunten

• klein zaagvlak

Marijn 16-08-2016

Makkelijk te hanteren multitool

Geschreven voor: Bosch PMF 250 CES (Basic)

Makkelijk te hanteren multitool die voldoende power heeft voor de zwaardere klussen. Tools zijn ook zeer makkelijk te verwisselen. Het is wel raadzaam om meteen meer tools bij te kopen, aangezien basisset beperkt is en je deze anders kan gaan misbruiken.

Pluspunten

• Goed te hanteren
  • Tools snel verwisselbaar
  • Veel power

Minpunten

• Weinig tools

Allard 02-05-2016

Werkt verrassend eenvoudig

Geschreven voor: Bosch PMF 250 CES (Basic)

Er zijn voor meerdere werkzaamheden apparaten op de markt die bepaalde werkzaamheden samenvoegen. Vaak betekent dat een ding goed werkt en de andere werkzaamheden minder. Maar dit apparaat werkt super en zorgt dat je veel minder apparaten nodig hebt en dus ook kan besparen.
Het is veelzijdig, alle werkzaamheden zijn goed uit te voeren en het wisselen werkt snel en makkelijk.
Het was even wennen hoe makkelijk het wisselen werkt. Bij het losmaken, valt het gedeelte er heel makkelijk uit, maar het er op doen, is nog makkelijker. Het lijkt alsof het apparaat het onderdeel zelf zoekt en vastpakt. Werkt heel snel, makkelijk en zonder kracht te hoeven gebruiken.

Milusca 01-05-2016

Een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch PMF 250 CES (Basic)

De Bosch PMF 250 CES is heel eenvoudig en heel makkelijk in gebruik.ideale gereedschap om te gebruiken tijdens onze verhuizing. We hebben laminaat gelegd we hebben echt heel nauwkeurig kunnen werken,deuren en muren geschuurd ging ook super. Het zaagwerk was echt een supermooi resultaat . Met de AutoClic-systeem kunnen we veilig en snel wisselen van accessoires in slechts 3 seconden dit is ook super fijn.

Yvon 30-04-2016

Eenvoudig en makkelijk in gebruik, veelzijdig en nauwkeurig!

Geschreven voor: Bosch PMF 250 CES (Basic)

De Bosch PMF 250 CES is eenvoudig en makkelijk in gebruik. Hij is veelzijdig en door het grote assortiment van accessoires kun je nauwkeurig werken en heb je de juiste accessoire voor de juiste klus, waardoor hij voor vele toepassingen gebruikt kan worden. Door het Autoclic systeem kun je snel en gemakkelijk wisselen van accessoires, ideaal! De 250 is krachtig genoeg voor de alledaagse klussen in en om het huis.
We hebben bijvoorbeeld een loze gasleiding in de meterkast verwijderd, dit ging ideaal doordat je makkelijk op plaatsen komt waar je met ander gereedschap niet bij kunt. Met de zaag konden we er niet bij én daarbij hebben we de leiding vlak met de vloer weg kunnen slijpen, wat met een zaag ook niet mogelijk was geweest.