Dremel 4250 JA + 35-delige accessoireset - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dremel 4250 JA + 35-delige accessoireset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

RobinU 10-12-2021

Bevalt zeer goed!

Heb nu een paar weken deze Dremel 4250 JA + 35-delige accessoire set in bezit en van de week eindelijk hem een keer kunnen gebruiken,
had hem wel direct al uitgepakt en even bekeken wat het allemaal niet is wat er in de doos zit. Gelukkig zit er een duidelijke folder bij met
welke accessoires er allemaal zijn en waar je deze voor kan gebruiken. Op die kaart staat ook aangegeven wat het maximale toerental is
waar je dat item mee kan gebruiken, zelf zou ik het fijn vinden om ook het minimale toerental erbij te zetten maar dat moet je dan zelf
even ervaren in de praktijk wat nu het beste is. Dit toerental kan je eenvoudig afstellen met een draaischijf en op die schijf staan de
nummers weer die overeen komen met tekening. Zijn wel al wat dingen die ik nog los bij wil gaan bestellen zoals een diamant schijfje voor
vloer en wandtegels dit heb ik nu gedaan met de bijgevoegde slijpschijf maar die is dan aardig snel weg, wat dan wel weer logisch is maar
ja die zat er nu bij en dacht laat het daar even mee doen.

Pluspunten

• 35-delige accessoire set
  • Duidelijke folder
  • Werkt prima

berend15 09-12-2021

Sterke en goede multitool

Wat een geweldige multitool is dit , na wat goedkopere merken gehad toch deze dremel gekocht , om mijn voegen in de badkamer te verwijderen een monnikenwerk maar deze met deze dremel ging dat vlot en gemakkelijk, er zitten wat assecoires bij waar je de meeste klusjes mee kan doen , maar om het apparaat optimaal te kunnen gebruiken moet je nog wel wat aanschaffen , je kunt echt werkelijk alles met dit fijne apparaat doen op moeilijke bereikbare plekken , ook is het wisselen van de div hulpstukken makkelijk en snel en is het apparaat instelbaar qua snelheid dus makkelijk voor zowel de grote als de kleine klus , zijn er geen minpunten nou eigenlijk niet zo , de kabel had iets langer gemogen en ik ben erg zuinig op mijn gereedschap, dus had 'm liever in een harde opbergkoffer gezien

Pluspunten

• Sterke mtitool
  • Snelheid regelbaar

Minpunten

• Geen harde opbergkoffer

Toon1964 04-12-2021

Krachtig en veelzijdig

Wat een geweldig apparaat. Al vele klussen tot een goed einde gebracht. Ideaal om te gebruiken naast al het grote gereedschap. En natuurlijk niet te vergeten allen kleine tools die die erbij zitten en die je voor diverse doeleinden kunt gebruiken. Of het nu hout is (afkorten van plinten, een gat erin maken enz.), kunststof o.a pvc, of metaal. De dremel kan het aan. Graveren heb ik nog niet geprobeerd. Wel heb ik deze week een Duplo trein gerepareerd. Ik heb voor het batterij compartiment uit een plaatje metaal nieuwe onderdelen kunnen slijpen. Nooit verwacht dat dit zou lukken. Gewoon het model uittekenen. Op het metaal plakken en snijden maar. Bij eerdere klussen bleek zijn kracht al. Ik heb een goedkopere oplaadbare multitool. Die gaat nu weg. Wat een verschil als je deze dremel gebruikt. Het traploos kunnen regelen is handig. Ik kan niet meer zonder

Pluspunten

• Krachtig
  • Traploos regelbaar
  • De vele accessoires
  • Compact
  • Nu al onmisbaar

Minpunten

• Iedereen wil hem lenen

Bas B 03-12-2021

Handige must voor alle klussers

Al veel gelezen over dremel en van velen gehoord hoe fijn deze is. Zo heb ik besloten er eentje aan te schaffen.

Bij het openen van de doos merk je al gelijk dat je een degelijk toestel in he handen hebt. Het bijbehorende accessoiredoosje is wat rommelig maar dan ben je al snel vergeten als je ermee aan het werk bent.

Wat een handige alleskunner. Het toerental is makkelijk in te stellen, ik maakte gelijk de fout deze veel te hoog te zetten. Met alle hulpstukjes kun je een hele lange tijd vooruit. Samen met mijn dochter ben ik glas gaan graveren en hebben we stukjes hout tot iets moois gemaakt.

De kleine flex die erbij zit is ook erg handig, evenals de schuurrondjes.

Al met al een hele handige multitool die iedere hobby klusser in bezit moet hebben.

Pluspunten

• krachtig
  • ergonomisch
  • vele opties extra aan te schaffen

Robert 03-12-2021

groot gemak voor de kleine klusser

Deze Dremel js voor een kleine klusser als ik een uitkomt. ik kan veel klusjes met één apparatuur aanpakken, waar ik bijvoorbeeld vroeger een slijptol huurde om een stuk metaal weg te slapen, kan dit nu met de Dremel. Daarnaast vind ik het polijsten een groot voordeel. Mijn RVS en chrome is weer als nieuw.

Pluspunten

• geluid
  • eenvoudig in gebruik
  • honderden opties

Minpunten

• geen

m***************@g******** 03-12-2021

Top product!

Ik test de dremel nu een paar weken en de klussen in huis die al lang waren blijven liggen zijn allemaal gedaan. Een plintje zagen is kinderspel en het maakt het klussen nu leuk.
Het mooie aan de dremel vind ik dat het heel veelzijdig is en dat je het voor werk maar ook voor hobby kunt gebruiken.
Nu de klussen klaar zijn wil ik graag glas gaan graveren en hout bewerken. Nog even uitzoeken wat ik er precies voor nodig heb maar dat gaat net als de rest ook wel goed komen.
Ik ben enthousiast en zou hem zeker aanraden!

Vince 02-12-2021

Klein nuttig toestel

Klein maar fijn, zo zou ik deze multitool omschrijven. Enige tijd de Dremel in bezit en ben tevreden. Must have voor iemand die gaat verhuizen.

Veel opzetstukjes, veel mogelijkheden. Verder makkelijk via netsnoer te gebruiken. Krachtig toestel. Hebben er al meerdere nuttige en mooie dingen mee gedaan.

Ziet en voelt verder degelijk en heeft veel kracht. Al met al een top ding.

Pluspunten

• Klein
  • Krachtig