Dremel 4250 JF + 45-delige accessoireset - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dremel 4250 JF + 45-delige accessoireset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Thijs 22-10-2022

Zeer fijne machine

Ik heb dit product aangeschaft, omdat mijn oude Dremel stuk is gegaan. Dit was een van de goedkoopste modellen en ik was op zoek naar een wat professioneler exemplaar. Dit apparaat ligt lekker in de hand en is vrij licht. Dit is heel prettig, omdat je vaak in kleine hoekjes met fijn werk bezig bent. De dremel wordt geleverd met veel accessoires waardoor je direct aan de slag kunt en daarnaast niet ook nog los alle benodigdheden hoeft te kopen.
De Dremel heeft verbazingwekkend veel kracht voor zo'n klein apparaat en is zeer geschikt om kleine slijpwerkzaamheden mee te verrichten. Ook voor het bewerken en uitfrezen van hout vind ik deze machine heel fijn werken.

Kortom een goede machine waar je jaren plezier van gaat hebben, ook bij veelvuldig gebruik.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Alle accessoires meegeleverd

Minpunten

• Machine werkt alleen bedraad
  • LED verlichting voor donkere plekken mist

Kevin G 13-10-2022

Een aanrader voor iedere klus

Mooie complete set, opgeborgen in een kunststof koffer. Met de Dremel houder, kun je deze ook mooi ophangen in het gereedschapsrek. De accessoires zijn eenvoudig te verwisselen, waardoor je snel door kan met je klus. Deze Dremel inmiddels gebruikt bij het polijsten van epoxy sieraden, slijpen van metaal en schuren van meubels bij meubelreparatie. Door het instelbare toerental is deze Dremel ook geschikt voor de wat zwaardere klussen. De bijgeleverde flexibele as is misschien wel de handigste accessoire. Hiermee kun je ook op moeilijk bereikbare plekken komen en toch dezelfde werkzaamheden uitvoeren. De Dremel ligt goed in de hand, is relatief licht en door de softgrip is de Dremel ook bij langdurig gebruik nog aangenaam.

Pluspunten

• krachtige motor
  • softgrip
  • veel accessoires
  • stekker (geen gedoe met lege accu)

Cornevdpol 10-10-2022

Gemakkelijk en multifunctioneel

Ik heb deze dremel mogen testen voor de Reviewclub. Ik vind hem heel handig in gebruik. Ik gebruik hem voor het fijne werk bij mijn modelbouw project. Heb met de verlengstuk onder andere messing staafjes op lengte geslepen en daarna gepolijst. Verder gebruik ik hem om op lastige plekken het hout te kunnen schuren.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel accessoires

Stukato 03-10-2022

Mooie multitool voor fijne werkzaamheden

Deze Dremel 4250 multitool is een enorme fijne machine welke geleverd wordt in een mooie stevige koffer met voldoende accessoires en hulpstukken om al veel klussen aan te kunnen. Er zijn nog veel meer accessoires die aangeschaft kunnen worden, weliswaar relatief duur, maar dit geeft al een goede basis. De machine ligt lekker in de hand en ik vind het gewicht prettig. Wellicht dat anderen hem net wat zwaar vinden, maar ik vind het persoonlijk fijn dat er wat gewicht aan zit. De antislip zorgt voor fijne grip. De Dremel heeft verschillende snelheidsstanden, waardoor de machine goed aan te passen is aan diverse situaties. Ik heb de machine al voor diverse klussen gebruikt, zoals slijpen en graferen en ik ben heel tevreden over het resultaat. De meegeleverde hulpstukken zorgen er voor dat de tool nog meer mogelijkheden heeft om precisiewerk uit te kunnen voeren. Het is wat mij betreft een tool waarbij ik het niet per se mistte toen ik het niet had, maar nu ik het heb ook niet weet wat ik zonder moet.

Pluspunten

• Krachtig
  • Duurzaam
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Relatief dure accessoires

Familieter 02-10-2022

Superhandig, vooral om bij krappe plekjes te komen

Superfijne dremel. Eerder zie ik beschreven dat er geen Nederlandse beschrijving aanwezig is, maar in onze koffer zit deze wel.

Het product wordt geleverd in een stevige koffer waar je alles in kan bewaren.
Wij hebben er tot nu vooral mee geslepen en zijn daar erg tevreden over. De slijpschijf slijten normaal gezien het gebruik ervan, slijten niet overmatig hard.
Het snoer wat eraan zit is lang genoeg om overal bij te komen. Superhandig dat je ook in kleine hoekjes kan komen door middel van het verlengstuk. Er zitten vele accessoires bij, deze heb ik nog niet allemaal gebruikt.
Het vermogen blijft ook goed tijdens het slijpen.
Ik zou dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Geleverd in mooie koffer
  • Veel accesoires
  • Handig in gebruik

m**************@g******** 01-10-2022

De dremel zit in een goede stevige opberg koffer met vakjes voor de hulpstukken.
Er zit een stevige wandhouder bij om hem aan de wand te bevestigen.
Hij is krachtig. Heeft oplopende standen zodat je die kan opvoeren tot de juiste snelheid. Is goed vast te houden door vrouwen handen en hij is niet te zwaar.
Ik heb mijn stalen armband ermee gepolijst. Alle krasjes zijn eruit en de glans is terug.
Wel is het hulpstukje niet meer bruikbaar omdat het gaatje uitgelubberd is na gebruik.
Ik mis wel een duidelijke Nederlandse beschrijving voor alle hulpstukken. De kaart die erbij zit vind ik zelf niet duidelijk.

Tinus 01-10-2022

Prima product!

Bij het openen van het product moest ik wel even kijken wat het precies allemaal was, maar als je het eenmaal onderzocht heb is het een super product om te gebruiken, ligt lekker in de hand en doet goed zijn werk!

Pluspunten

• Lekker in de Hand
  • Krachtig

Minpunten

• In het begin even uitzoeken