Russell Hobbs Russell Hobbs SatisFry Air & Grill Multicooker - Met Airfryer functie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Russell Hobbs SatisFry Air & Grill Multicooker - Met Airfryer functie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Mariska.81 14-02-2023

Handige keukenhulpje

Ik was erg verrast
Wat een fijne toevoeging aan me keuken
Word vaak gebruikt airfrijer even tussen door snacken heer snel en krokant en erg makkelijk schoon temaken !
Ook heb ook beenham en kip gemaakt was ook erg makkelijk in testellen !
Slow cooker in ook handig voor 1 pansgerechten
Cilli con carne
Word echt meerdere keren per week soms per dag gebruikt
En mooie vormgeving
Makkelijke bediening
En goede omschrijving erg duidelijk!

Pluspunten

• Bediening simpel
  • Mooie vorm
  • Snel warm

Chris 04-02-2023

Ruime makkelijk te reinigen airfryer

Ik heb de Russel Hobbs een paar weken mogen uittesten. Wij waren met ons gezin van vier al enkele weken op zoek naar een airfryer en slow cooker. Dit product biedt beide in een dus dat lijkt een mooie combinatie. De airfryer heeft een zeer groot volume wat hem voor een gezin ideaal maakt. Mini ovensnacks en normale formaat ovensnacks zijn in een handomdraai gemaakt. Ontdooide snacks zijn met 8 minuten klaar, wat niet ontzettend snel is. Dit komt door de energie “zuinige” uitvoering waarin dit apparaat is uitgevoerd. Hij warmt gewoon iets minder snel op. Frietjes worden echt lekker krokant in de fryer, al moet je ze tussendoor wel even husselen. Wij konden voor 2 tot 3 personen tegelijk patatjes bereiden. Wat betreft de bakfunctie ben ik iets minder positief. Een stukje vlees met een paneerlaagje wordt wel gaar, maar het paneerlaagje wordt eigenlijk niet smakelijk bruin. Iets wat ik wel verwacht van bijvoorbeeld een schnitzel. Een gemiste functie op dit apparaat is toch wel de uitgestelde programmeerbare aan-functie zoals deze bij veel andere apparaten wel te vinden is. Zeker bij slowcooking kun je dus niet een paar uur van tevoren je producten klaarzetten in de Russel & Hobbs waarna je bij thuiskomst van je werk een lekkere vers bereide maaltijd uit de fryer kan halen.
Onze conclusie is dat deze airfryer groot genoeg is voor een gezin, functioneert, maar eigenlijk gelijk is aan een warm lucht oven.

Pluspunten

• Volume
  • mooi design

Minpunten

• warmt langzaam op
  • Geen huidige temperatuur aflezing

ms1234 03-02-2023

Gebruiksvriendelijk en multifunctionele keukenhulp

Voor een aantal weken heb ik de airfryer mogen testen. Ik ben onwijs enthousiast over het apparaat. Allereest ben ik erg tevreden over de vele mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid van dit apparaat.
Ik heb vooral de airfryer functie en slowcook functie gebruikt. Over beide ben ik erg enthousiast. De airfryer functie zorgt voor erg lekkere en knapperige producten. Vergeleken met frietjes/aardappel producten die ik in mijn oude airfryer deed zijn dezelfde producten in de satisfryer en veel sneller klaar, lekkerder en knapperiger. De slowcooker functie is ook erg prettig, erg makkelijk in gebruik en goed resultaat.
Ik ben ook onwijs te spreken over de gebruiksvriendelijkheid van het apparaat. Hij is en super makkelijk te bediening en erg gemakkelijk schoon te houden. Daarnaast zorgt de grote inhoud van de airfryer dat je ook grote porties snel en gemakkelijk klaar kan maken.
Samenvattend raad ik deze airfryer aan door zijn veelzijdigheid, gemak en mogelijkheid tot grote porties.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Multifunctioneel
  • Goed schoon te houden
  • Goede airfryer resultaten

k********@h********** 03-02-2023

Veel functies, airfryer functie tegenvallend

Ik wilde graag de multicolor testen vanwege de vele functies, maar voornamelijk om deze te gebruiken als airfryer en voor de slowcooker.
Het is super dat het apparaat zo veel verschillende functies heeft, maar de airfryer functie vind ik erg tegenvallen. Je moet de producten geregeld draaien en alles wat op bak ligt bruint, maar de rest niet. Voor mij zou dit de functie zijn die ik het meest zou gebruiken. De rest van de functies zijn handig, maar door de airfryer functie valt het apparaat tegen. Verder wel een mooi uiterlijk, ruime bak/inhoud en heel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Verschillende functies
  • Inhoud van de bak
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Airfryer functie is erg tegevnvallend

Marie-Claire83 02-02-2023

Multicooker, maximaal genieten!!!

Ik heb deze multicooker van Russel Hobbs nu enkele weken in gebruik en ik vind het een geweldig ding!!
Er zitten zo ontzettend veel functies op! Het maakt koken zoveel leuker en makkelijker!!
Ik ben helemaal weg van de grill functie, er zit een grillplaat bij die je in de multicooker doet tijdens de bereiding. Je vlees krijgt hiermee ook echt een soort van BBQ uitstraling door de grillrandjes. En het smaakt heerlijk!!
Slowcooker is ook echt fantastisch, wat een smaaksensaties kun je hiermee maken!! De smaken en de sappen blijven door de afgesloten pan allemaal in de pan circuleren waardoor je exht een veel krachtigere en lekkerder smaak krijgt!! Vlees blijft ook lekker mals!! Ook ideaal dat je de pan gewoon aan kan zetten voordat je gaat werken en dat het klaar is als je thuis komt!! Alsof je een hulpje in de keuken hebt!
De airfryer werkt ook heel erg fijn. Er staat dat deze pan ook sneller is, daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar misschien is dat ook wel omdat wij graag hele krokante frietjes hebben, dit lukt wel met deze pan, maar dan heb je dus wel wat meer tijd nodig. Wat ik wel heel erg fijn vind is dat het een hele brede binnenpan is waardoor de frietjes naast elkaar kunnen liggen en ik kan me voorstellen dat dit het bakproces wel versneld!!
Al met al absoluut een aanrader!!

Pluspunten

• Grote binnenpan
  • Super veel fijne functies
  • Heel veel apparaten in een apparaat

Minpunten

• Pan sluit niet luchtdicht af