ETNA ECM153WIT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA ECM153WIT op Kieskeurig.nl.

mar 50 25-04-2012
  • Product kwartaal in bezit

De temparatuur is instelbaar van 150 tot 240 graden,dat vind ik vreemd,een pavlova schuimtaart moet 90min op 120 graden, elke oven kan je lager zetten gr marianne

fredo077 09-12-2012

Erg gemakkelijk in het gebruik door de pictogrammen in het display.
Oven snel op temperatuur, grill is een groot element dus lekker gelijkmatig.
De magnetron maakt wel wat geluid bij inschakelen en wordt daarna stiller.

In vergelijking met mijn vorige Sharp combi is deze ETNA prettiger in gebruik en gemakkelijker te reinigen

fredo077 29-03-2013

Update

De Etna is betrouwbaar en blijft heel goed schho

PJH174 28-04-2012
  • Product kwartaal in bezit

3,5
Compleet waardeloos apparaat! Alle gerechten (echt alles) moet tot wel drie (!!!) keer langer verwarmd worden dan volgens de bereidingswijze van het gerecht. Hierbij maakt het niet uit of het een pizza is in de oven of een magnetronmaaltijd of het ontdooien van brood. Als je op zoek bent naar een combi-magnetron geef dan vooral iets meer uit voor een goed apparaat!

anton 07-04-2021

Makkelijk te bedienen en oven 240 graden

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

De prijs is voor dit product goed. Makkelijk te bedienen. Ook is hij 25 liter toch veel ruimte voor producten.
De meeste combimagnetrons 200 graden deze 240 graden.

Pluspunten

• temperatuur
  • makkelijk te bedienen zeker voor ouderen
  • veel ruimte voor 25 liter

Minpunten

• deur gaat stroef is niet slecht maar kon beter

Officiele reactie van Atag 08-04-2021

Beste anton,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Leuk om te lezen dat deze combimagnetron aan je verwachtingen voldoet.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Magnetron/oven 04-01-2021

Magnetron/oven

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

We hebben dit apparaat gekocht omdat het heel makkelijk te bedienen is.
Een ieder kan hiermee omgaan. zeer makkelijk

Pluspunten

• bedienings eenvoud
  • Werkt super
  • Goede prijs kwaliteits verhouding

Minpunten

• de ontgrendelings kop drukt wat zwaar

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over het gebruiksgemak van de combimagnetron. Bedankt voor deze mooie review en waardering! Hier zijn wij erg blij mee.
Veel kook en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Henk 02-07-2020

combi Magnetron.

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Mooie uitstraling en gemakkelijk te bedienen. de ECM153Wit doet wat hij moet doen.
Tot nu toe geen spijt van mijn aankoop.

Officiele reactie van Atag 03-07-2020

Beste Henk,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de ECM153WIT
Heel veel bak- en kookplezier!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Jennifer 23-08-2020

Beste Henk

Enig Idee als de cover in de magnetron weggehaald moet worden of niet?
Staat nergens iets hierover.

Gr J

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste Jennifer,
Op de foto zien we dat je het micaplaatje van de combimagnetron bedoeld. Deze hoort in de combimagnetron en moet geplaatst blijven.
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Gerardus 29-02-2020

Na 5 jaar gebruik nog steeds de beste oven!

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

De beste heteluchtoven en dat is een feit. Lekker ruim, cakevorm van 30 cm is geen probleem en je kunt er een fikse overschaal in kwijt. Ontdooit prima zonder dat het product al gegaard is ( bij gehakt bijvoorbeeld). Botherham 4 minuten onder de gril en je hebt toast. Gemakkelijk in gebruik,
Ik heb 'm zelf gesloopt door gebruik van alluminium tijdens het gebruik van de magnetron in een nog te hete oven. ( de overige functies van de oven bleven het wel doen gelukkig. Nu kook ik zelden iets met de magnetron dus dacht ik aan een nieuwe hete luchtoven zonder magnetronfunctie. Ga je zoeken, reviews lezen en dan blijken er maar enkele loeidure goede heteluchtovens te zijn. Met andere woorden. Ook als je alleen een heteluchtoven wilt is dit waarschijnlijk de meest betaalbare en nog eens de beste ook. Dus niets nieuws kopen ik houd het bij dee en ga ervan uit dat ie het nog 5 jaar doet. Bij pattiserie zet je de ovenstaand 10 to 20 graden lager dan in het recept. En wil je echt dat je cake in een oven van 180 graden komt verwarm dan altijd voor op 220 en stel dan opnieuw in op 180 als je de cake erin zet.

Pluspunten

• Erg snel op temperatuur
  • goede grill. ( geen spit)
  • beste prijs/kwaliteit verhouding

K.Post 18-02-2020

Simpele combi-magnetron - Geen toeters en bellen!

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Mijn schoonmoeder was na jaren op zoek naar een nieuwe combi-magnetron.
Eisen: Wit / Niet te duur / Simpel in gebruik.
Gekozen voor de ECM153WIT
Inderdaad een eenvoudig apparaat, maar voldoet aan alle eisen.
Op dit moment nog niet veel gebruikt, maar ik verwacht geen problemen. Zeker met de verlengde garantie van 5 jaar na registratie van het product bij ETNA.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Robuust
  • Niet te groot
  • Goedkoop
  • Verlengde garantie

Minpunten

• Omkeerbaar rek met aan beide zijden pootjes
  • Deurknop vrij strak

Officiele reactie van Atag 19-02-2020

Beste heer/mevrouw Post.

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review. Fijn dat deze helemaal naar wens is.
Het rooster rond is zo ontworpen om op verschillende hoogtes producten te plaatsen.
De deurknop vergt wat drukkracht, maar dat zal zeker na verloop van tijd wennen.

Veel plezier gewenst met deze combi-magnetron

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Jennifer 23-08-2020

Hallo

Zou u mij kunnen zeggen als dat plaatje in de magnetron erin MOET blijven?
Zie nergens iets daarover.

Alvast bedankt

Jennifer

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste Jennifer,
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

JenteRomy 17-10-2018

Uitermate tevreden

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Ben niet van de toeters en bellen aan apparatuur dus deze combimagnetron was precies wat ik zocht.
Erg gebruiksvriendelijk, simpel en zeer effectief. Heel goede prijskwaliteitsverhouding. Heb er al vanalles in gebakken en opgewarmd; perfect. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Prima afmeting (pizzageschikt)
  • Mooi, net ontwerp/design
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Doet wat het moet doen, perfect zelfs
  • Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Dubbelzijdig rooster, niet altijd even handig

Officiele reactie van Atag 18-10-2018

Beste JenteRomy, bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Leuk om te lezen dat deze combimagnetron aan je verwachtingen voldoet. Mochten er toch nog vragen zijn kunt u altijd terecht op www.etna.nl. Met vriendelijke groet Heidi van webcare team ETNA.

sots84 21-06-2013
  • Product jaar of meer in bezit

4,5
Waardeloos apparaat. Een cake is verbrand binnen 5 minuten, de buitenkant is dan kogel hard en zwart terwijl de binnenkant nog deeg is...Contact gehad met de fabrikant,die gaf toe dat hij de grill inschakelt om op temperatuur te komen en hierdoor inderdaad alles verbrandt, de fabriek raden aan om aluminiumfolie over alle gerechten heen te leggen als ze in de oven staan en dan 5 minuten voor tijd ervan af te halen, nou blijf er maar rustig naast staat want binnen 2 minuten is je gerecht zwart! Gisteren kreeg het apparaat het voor elkaar om bakpapier in de fik te steken,echt een levensgevaarlijk apparaat! Je zou zo afbranden!!

Mazalina 17-08-2014

Ik heb de oven eerst voorverwarmd op 180 graden en toen de cake in 45 min. heerlijk gaar gebakken. Eerste keer dat ik hem gebruik, heb hem gister gekocht. Wellicht dat hij bij het voorverwarmen de grill gebruikt? Vanochtend croissantjes en broodjes afgebakken, zonder bakpapier of wat dan ook, gewoon op het hoge rooster. Ze waren heerlijk.