De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA ECM153WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g**t@h**t.nl 08-08-2022

aanrader

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Fijne simpel te bedienen combi magnetron. Doet z,n werk prima. Gekocht uit noodzaak i.v.m. ziekte. Gaat niet meer weg.

Pluspunten

• doet waarvoor gemaakt
  • simpele bediening

Officiele reactie van Atag 09-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review.
Wij worden blij van deze review!
Een toestel uit noodzaak moeten kopen is natuurlijk helemaal niet leuk,
toch is het wel erg leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent.
Dat de magnetron zo goed bevalt dat deze niet meer weggaat, dat ik waar wij het voor doen!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Monique 01-08-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Ik ben erg blij met deze aankoop. De magnetron werkt heel makkelijk en heeft veel ruimte. Hij is mooi en strak van model en staat daarbij dus ook nog eens mooi. Ik heb hem op een smalle koelkast staan en hij past prima.

Pluspunten

• Compact met toch veel binnenruimte
  • Makkelijke bediening
  • Mooie vormgeving
  • Duidelijk display

Minpunten

• Deurknop gaat iets stroef met indrukken

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste Monique,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de magnetron en deze aanraad voor andere.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

b**s@g**l.com 20-07-2022

Prima apparaat voor een keurige prijs, 5 jaar garantie!

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Heel goed product. Eenvoudige bediening, handig dat er standaard programma's zijn. Magnetron werkt snel. Fijn dat er niet teveel knoppen opzitten en dat het Nederlandse termen zijn bij de knoppen (oma op leeftijd gebruikt hem ook). Als ik een minpunt moet bedenken is het de knop om de deur te openen, deze gaat wat zwaar. Gelukkig zijn de pootjes/dopjes niet glad en kan het geen kwaad, het apparaat blijft ook bij wat harder drukken keurig op zijn plek staan.

Pluspunten

• werkt prima en eenvoudig
  • standaard programma's
  • voordelig geprijsd

Minpunten

• niet echt, maar toch: deurknop gaat wat zwaar
  • verder niets

Officiele reactie van Atag 21-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Wat fijn dat het gebruik jou en je oma zo goed bevalt.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Kim

c**n@g**l.com 11-07-2022

Een aanrader gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Een magnetron die gemakkelijk in gebruik is en als oven goede resultaat geeft voor mij was het belangrijkste het gebruiksgemak en daarna goede resultaat levert voor alle gerechten die gemaakt wordt ,mijn vorige combi was ook een Etna maar helaas liet de magnetron het na 3 jaar het afweten maar toch weer voor deze Etna gekozen

Pluspunten

• Prima apparaat
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 12-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je ook nu weer voor ETNA hebt gekozen en de combi aan al jouw verwachtingen voldoet. Bedankt voor het vertrouwen en de enthousiaste feedback.

Wij wensen je nog vele jaren van kook- en bakplezier toe.

c**n@g**l.com 29-06-2022

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

mijn vorige ETNA magnetron was ook een ETNA zelfde type alleen jammer dat de magnetron het na drie jaar het niet meer deed, na informatie voor reperatie zou het duurder worden als een nieuw kopen,door het gebruiksgemak heb ik toch weer
voor dit apparaat gekozen en nu deze aanmelding voor die vijf jaar garantie want mocht hij weer na drie jaar stuk gaan dan kost het alleen voorrijkosten. Hopelijk gaat hij nu langer mee want ik was erg tevreden over dit apparaat.
Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Jammer dat de vorige Combi magnetron kapot is gegaan, maar we zijn blij om te horen dat je toch weer voor ETNA hebt gekozen. Fijn dat je zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de extra garantie is ook mooi meegenomen!
We wensen je nog veel bakplezier!

Kim

f**5@h**l.nl 27-06-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Een geweldig apparaat en zeker de prijs in ogenschouw genomen.
Op alle fronten top!
Ik ben er onwijs blij en zeker dat ik deze keus gemaakt hebt.

Pluspunten

• Alles top

Minpunten

• Geen minpunten

Officiele reactie van Atag 28-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en dit mooie cijfer. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de combimagnetron, dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

Robert Rijswijk 30-04-2022

Op alle fronten een aanrader

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Nadat mijn oude magnetron (ook een Etna) na 11 jaar echt op was, ben ik mij gaan oriënteren.
Al snel viel op dat het model wat ik heb gekocht zeer goede reviews krijgt..

Het moest aan een aantal specificaties voldoen, Goede resultaten. Genoeg mogelijkheden maar geen scala aan knoppen.
Gewoon een basic/eenvoudig uiterlijk wat heden ten dagen moeilijk te vinden is.
Zo ook de kleur keuze, ik wou graag een witte variant, en ook hierbij is het een speurtocht aangezien bijna alles rvs of zwart is als dat in de kleurkeuze past heb je een overvloed aan keuze.
En als laatste een compact model.

Deze combi magnetron voldeed aan al het gevraagde, bij de bezorging kon ik al duidelijk zien en merken dat de verpakking degelijk is waarbij de kans op breuk/schade heel klein is.

Tijdens het uitpakken merk je al aan het materiaal dat dit van goede kwaliteit is.
Behuizing en deur zijn stevig, laklaag is mooi zonder oneffenheden. Een mooie glasplaat van dikke kwaliteit, en binnen ruimte dat keurig is afgewerkt.

Dan de prestaties en ervaringen.

Alles wat tot nu bereid is in deze combi magnetron is geslaagd, zowel de oven stand, het grillen, opwarmen, ontdooien gebeurt prima. De pizza's want dat is een favoriet van de meesten is zoals deze hoort te zijn.
Krokant, knapperig egaal verhit, Afbakbroodjes, saucijzenbroodjes en al van dat komt er prima uit.

Bediening is simpel, de handleiding die erbij zit is ook zonder poespas Er staat duidelijk omschreven hoe je iets moet doen.
Genoeg verlicht van binnen.
Instellingen en kookmenu's zijn duidelijk eenvoudig in te stellen.
Geluid is in vergelijking met mijn vorige iets stiller, Zeer acceptabel.
Warmteproductie van het apparaat zelf is goed, Apparaat word lauw/warm, maar hete plekken zoals het venster van de deur is veilig.

Schoonmaken is een makkie, de binnenkant is van rvs als je tussen de kookbeurten heen het bijhoud met een doekje heb je hier niet veel werk aan.

Een aanrader, met hierbij een goede prijs kwaliteitsverhouding en na registratie een totale garantieperiode van 5 jaar te krijgen.

Pluspunten

• Goede resultaten
  • Genoeg mogelijkheden
  • Degelijkheid en Veiligheid
  • Compact
  • kleur

Officiele reactie van Atag 02-05-2022

Beste Robert,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat je opnieuw voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent over de werking en uitstaling van de combimagnetron.
We wensen je veel bakplezier toe.

r**r@h**l.com 15-04-2022

Na 4 maanden nog steeds tevreden

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Sinds 25-12-2021 in gebruik (zie review van die datum). Nu, 4 maanden later, nog steeds dik tevreden op het toen al gemelde minpunt na. En dat is dat de verlichting aan blijft bij geopende deur. Jammer van het onnodige energieverbruik als je de magnetron wilt afkoelen of ''ontluchten''.

Minpunten

• verlichting blijft aan bij geopende deur

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een update te geven na enige tijd gebruik.
Fantastisch om te lezen dat u nog altijd zo tevreden bent, daar doen we het voor!
Wij hopen dat dit, net als bij het vorige toestel, de komende 26 jaar zo blijft!
Heel veel plezier van de aankoop.

Kees 15-04-2022

Makkelijk en goed

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Fijne combimagnetron. Een van de weinigen waarvan de bediening direct duidelijk is en die ook zeer makkelijk in het gebruik is.
Het apparaat doet het ook gewoon goed.

Als ik een minpuntje mag noemen: de piepen als het programma is afgelopen zijn ongelooflijk hard. Het zijn er ook een paar teveel.

Niettemin, heel tevreden met deze magnetron van Etna.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Bediening heel makkelijk

Minpunten

• Harde piepen

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste Kees,
Dank je wel voor deze goed beoordeling.
Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het gebruiksgemak van jouw aankoop.
Het volume is inderdaad helaas niet in te stellen, wij zijn blij dat dit in jouw algemene score niet in de weg zit.

r**r@g**l.com 08-04-2022
Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Bewust voor een eenvoudig en gebruiksvriendelijk apparaat gekozen. Aan het openen van de deur moet ik wennen, was een handvat gewend. Het sluiten gaat jammer genoeg niet anders dan met een knal, ben gewoon om dat met beleid te doen. Apparaat functioneert verder goed en wat betreft prijs kwaliteit verhouding ben ik tevreden. Al met al tot dusver een goede aankoop

Minpunten

• Ontbreken van een handvat

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je review. Het zal zeker wennen zijn deze combi te openen en sluiten als je een combimagnetron met handvat gewend bent geweest. Fijn dat het toestel goed functioneert en je tevreden bent over deze aankoop! Veel kook- en bakplezier gewenst!

Tevreden gebruiker. 06-04-2022

Super magnetron.

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Twee weken geleden deze magnetron gekocht, en hij voldoet zeker aan de verwachtingen. De inhoud is groot genoeg voor een royale ovenschaal. Het auto menu is heel handig, al mis ik wel of je bij b.v. aardappelen op stand A2 wel of geen deksel nodig hebt, en hoeveel water per 100 gram erbij moet. Ik doe op gewicht/hoeveelheid 1, voor ongeveer 230 gram kruimige aardappels zo'n halve deciliter water, deksel met een paar stoom gaatjes er op. Hoeft niet heel precies, maar ik weet het nog van de vorige magnetron van een ander merk. 250 gr. roerbak groeten zet ik op 500 gram, zijn dan beet gaar. Cake gaat ook fijn, zelf ingesteld; hete lucht voorverwarmen op 160 graden, op het laag rooster, 70 minuten bakken. Perfect. Handig zou zijn als Etna een paar recepten in het boekje zou zetten. Of een los recepten boekje erbij .De gebruiksaanwijzing is heel fijn. Even de tijd nemen en het stap voor stap uit proberen, dan is hij makkelijk te bedienen. Het eindsignaal klinkt luid en duidelijk. Het enige nadeel vind ik het rooster. Als je het als laag rooster gebruikt, is het heel lastig een hete ovenschaal er uit te nemen zonder tegen de hete lange pootjes te stoten. Ik heb er al veel mee uit geprobeerd en moet zeggen dat ik het een geweldige magnetron vind voor een zeer redelijke prijs. Zeker aan te raden. En nog mooi om te zien. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding.
  • Luid eindsignaal.

Minpunten

• Omkeerbaar rooster, rekje, niet handig.
  • Mis wat recepten erbij.

Officiele reactie van Atag 13-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor uw goede beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat u al veel geprobeerd heeft, en erg tevreden bent.
Erg leuk dat u tevreden bent over de prijs en de uitstraling van uw aankoop.
Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop!

p**x@o**t.nl 08-03-2022

Combimagnetron

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Super gemakkelijk te bedienen! Temperatuur tot 240 graden, dus ook perfect om te bakken. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Top!

Pluspunten

• Zeer gemakkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 09-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de combimagnetron aan al uw verwachtingen voldoet en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

alfredo 02-03-2022

fijn ding

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

wereld apperaat heel makkelijk te bedienen zeer stil en ziet er mooi uit ben zeer blij er mee

Pluspunten

• zeer eenvoudig te bedienen
  • zeer stil

Officiele reactie van Atag 03-03-2022

Beste Alfredo,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat deze combimagnetron eenvoudig te bedienen is en u er zeer blij mee bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

j**n@g**l.com 27-02-2022

Bevalt heel goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Hele fijne combimagnetron met simpele bediening. Het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.
Vele mogelijkheden, bediening goed beschreven in bijbehorend boekje.
Ook een digitaal klokje op front wat altijd makkelijk is in de keuken.
Broodjes, puree, ovenschotels, opwarmen noem maar op.....kind kan de was doen.

Pluspunten

• Eenvoud
  • Bediening
  • Uiterlijk

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven vaan deze mooie review. Leuk om te lezen dat de magnetron naar behoren werkt en u tevreden bent over de uitstraling en werking.
Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

willem 18-02-2022

Bevalt heel goed ,makkelijk in gebruik . Zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Na jaren lang plezier te hebben gehad van ons oude magnetron. Hebben we weer een etna gekocht.

Pluspunten

• goed in gebruik
  • zeer goed produckt

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Willem,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je opnieuw voor ETNA gekozen hebt, bedank voor je vertrouwen.
We wensen je veel plezier met je aankoop.

Frank 29-01-2022

Prima magnetron tegen een schappelijke prijs.

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Dit produkt hebben we nu 2 weken in gebruik. Onze vorige magnetron had het na meer dan 30 jaar niet meer zo op ons.
Ondanks de compacte buitenafmetingen ruim van binnen. Veel functies al uitgeprobeerd en alles werkt naar tevredenheid.
Deze Etna ECM153 is kinderlijk eenvoudig te bedienen. Dat kan een nadeel zijn bij kinderen in huis, dus zet het kinderslot er dan op.
De magnetron krijgt geen 10 omdat je er geen ovenplaat in kunt schuiven en/of het draaiplateau niet kunt uitchakelen. Maar ja dat wisten we eigenlijk al bij het maken van onze keuze.
Kortom een prima magnetron voor een schappelijke prijs (afhhaal prijs bij de Boxxer in Echt).

Pluspunten

• Compact
  • Kinderlijk eenvoudige bediening

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste Frank,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de magnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

w**1@g**l.com 12-01-2022
Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Ik zocht een compacte combimagnetron, na diverse modellen en merken vergeleken te hebben kwam ik toch bij de ETNA ECM153WIT uit, een mooi en compacte machine met vele mogelijkheden, en een makkelijke bediening met een duidelijke display, en een mooi wit apparaat wat mooi bij mij in de keuken past, en de prijs was ook aantrekkelijk, dus een aanrader.
Officiele reactie van Atag 14-01-2022

​Hallo,

Ik waardeer uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

h**n@m**e.com 09-01-2022

Prima product, goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Deze Etna magnetron ziet er op het eerste gezicht wat simpel uit maar deze eenvoud is juist zijn sterke punt. Een paar simpele handelingen en deze magnetron doet snel en accuraat zijn werk. Wij zijn er zeer tevreden mee en raden dit product dan ook van harte aan.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de magnetron. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

ruudr@h**l.com 25-12-2021

ETNA ECM153WIT genoeg functies en eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Etna ECM153WIT magnetron, gekocht na uitvoerig reviewonderzoek en oordeel Consumentenbond (nr. 2 febr. 2021). We zochten opnieuw een eenvoudig te bedienen apparaat tegen redelijke prijs. Onze vorige magnetron de Vendomatic MD450 (V&D) begaf het na 26 jaar trouwe dienst. De ECM153 heeft hetzelfde vermogen, functies en bijna hetzelfde basic uiterlijk en bediening als die ouwe Vendomatic. Lekker weinig knoppen voor een eenvoudige bediening. Hij past perfect op de koelkast.
De deur gaat wat stroef open en dicht. Bij het openen is dit niet onoverkomelijk. Bij het sluiten moet je de ontgrendelknop gewoon helemaal ingedrukt houden, deur sluiten en knop loslaten. Nog nooit eerder zo soepel een magnetrondeur dichtgedaan.
Enig nadeel is dat het verlichtingslampje aanblijft bij geopende deur. Prettiger zou het zijn als de verlichting alleen brandt als het apparaat aan het werk is.
Alles uitgeprobeerd en we zijn alleen maar blij met de nieuwe aanwinst. Precies wat we zochten.
Na registratie bij Etna 5 jaar garantie, maar we hopen dat hij het ook 26 jaar probleemloos volhoudt.

Pluspunten

• aantal functies
  • eenvoudige bediening
  • past op koelkast
  • prijs/kwaliteit
  • 5 jaar garantie na registratie bij Etna

Minpunten

• lampje blijft branden bij geopende deur

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je na onderzoek voor de ECM153WIT van ETNA hebt gekozen. Bedankt voor het vertrouwen en deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid, prijskwaliteitsverhouding en onze garantievoorwaarden.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

TM 29-11-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA ECM153WIT

Super makkelijk te gebruiken combimagnetron. Ik ben zelf niet zo handig met combimagnetrons, maar dit model is gebruiksvriendelijk. Hij is wel groot qua formaat, maar doet alles wat ik nodig heb. Zeker een aanrader als je niet al te veel wilt uitgeven aan een nieuwe combimagnetron.

Officiele reactie van Atag 30-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de ovenruimte, prijs-kwaliteitverhouding en gebruiksvriendelijkheid van de ECM153WIT.

Wij wensen je veel kook & bakplezier toe.