ETNA ECM153WIT - Reviews

Inhoud
25 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,7

mar 50 25-04-2012 Product kwartaal in bezit

De temparatuur is instelbaar van 150 tot 240 graden,dat vind ik vreemd,een pavlova schuimtaart moet 90min op 120 graden, elke oven kan je lager zetten gr marianne

fredo077 09-12-2012 Product paar weken in bezit

Erg gemakkelijk in het gebruik door de pictogrammen in het display.
Oven snel op temperatuur, grill is een groot element dus lekker gelijkmatig.
De magnetron maakt wel wat geluid bij inschakelen en wordt daarna stiller.

In vergelijking met mijn vorige Sharp combi is deze ETNA prettiger in gebruik en gemakkelijker te reinigen

fredo077 29-03-2013

Update

De Etna is betrouwbaar en blijft heel goed schho

PJH174 28-04-2012 Product kwartaal in bezit

3,5
Compleet waardeloos apparaat! Alle gerechten (echt alles) moet tot wel drie (!!!) keer langer verwarmd worden dan volgens de bereidingswijze van het gerecht. Hierbij maakt het niet uit of het een pizza is in de oven of een magnetronmaaltijd of het ontdooien van brood. Als je op zoek bent naar een combi-magnetron geef dan vooral iets meer uit voor een goed apparaat!

sots84 21-06-2013 Product jaar of meer in bezit

4,5
Waardeloos apparaat. Een cake is verbrand binnen 5 minuten, de buitenkant is dan kogel hard en zwart terwijl de binnenkant nog deeg is...Contact gehad met de fabrikant,die gaf toe dat hij de grill inschakelt om op temperatuur te komen en hierdoor inderdaad alles verbrandt, de fabriek raden aan om aluminiumfolie over alle gerechten heen te leggen als ze in de oven staan en dan 5 minuten voor tijd ervan af te halen, nou blijf er maar rustig naast staat want binnen 2 minuten is je gerecht zwart! Gisteren kreeg het apparaat het voor elkaar om bakpapier in de fik te steken,echt een levensgevaarlijk apparaat! Je zou zo afbranden!!

Mazalina 17-08-2014

Ik heb de oven eerst voorverwarmd op 180 graden en toen de cake in 45 min. heerlijk gaar gebakken. Eerste keer dat ik hem gebruik, heb hem gister gekocht. Wellicht dat hij bij het voorverwarmen de grill gebruikt? Vanochtend croissantjes en broodjes afgebakken, zonder bakpapier of wat dan ook, gewoon op het hoge rooster. Ze waren heerlijk.