Sharp Home Appliances R890S - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp Home Appliances R890S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans 11-06-2021

constructiefout

Geschreven voor: Sharp Home Appliances R890S

Altijd Sharp gehad en altijd tevreden geweest. Dus na defect van oude weer naar nieuwe Sharp gekeken. We kwamen uit op de Sharp R890 zonder draaiplateau. Apparaat ziet goed uit en magnetron werkt maar daar blijft het ook bij. Oven haalt temperatuur niet en dan gaat het niet om 1-2 graden maar om 30-40graden. Bij 200°C gevraagde instelling haalt hij onder op plaat met pijn en moeite 150°C en in het midden op rooster net 180°C. Apparaat terug naar Sharp en nieuwe gekregen, het zelfde probleem.
Kan ook niet zowel mening van monteur firma en mijn kan het ook niet goed werken als je thermokoppel naast verwarmingselement zet. Onze mening is dan ook dat het een constructiefout van het toestel is.

Pluspunten

• ziet goed uit
  • goed bedienbaar

Minpunten

• constructiefout
  • haalt oventemperatuur bij lange na niet

Loewil 18-04-2020

Slechte oven goede magnetron.

Geschreven voor: Sharp Home Appliances R890S

De magnetron is goed maar de heteluchtoven is slecht. Alle producten die in de oven gebakken worden zijn aan de bovenkant aangebrand. De oorzaak hiervan is dat de grill iedere keer aangaat tijdens het bereiden van het product. De oven gebruik ik niet meer. Jammer zo'n miskoop.

Pluspunten

• Magnetron zonder draaiplateau.
  • Grote ruimte.

Minpunten

• Grill gaat branden bij heteluchtoven.
  • Aangebrande producten in hete luchtopeningen.