De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN297CB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

visser 13-04-2024

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Inventum MN297CB

Een goede combimagnetron voor een mooie prijs, werkt prima, voor wat ik er allemaal mee moet kunnen doen

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Mooie prijs

herman 03-02-2024

Fijne combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN297CB

Dit is een fijne combimagnetron, niet te groot en niet te zwaar, met een eenvoudige bediening en zonder overbodige poespas.

Hij heeft een zwak punt gemeen met veel combimagnetrons, en dat is dat de hete lucht geen constante temperatuur levert.
Dat is niet zo gek gezien de beperkte inhoud en de massa van het toestel, als je een constantere temperatuur wil zit je vast aan een grotere massa en dus aan een lomp apparaat, natuurwetten laten zich nou eenmaal niet manipuleren.

De service van Inventum is uitstekend, mijn eerste toestel van dit type gaf vrij snel de geest, ik kreeg zonder discussie gewoon een nieuwe opgestuurd.

Pluspunten

• compact
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• termperatuur hete lucht niet constant

Joannavt 12-02-2023

Beste keuze voor weinig geld

Geschreven voor: Inventum MN297CB

Zoals ik in mijn review ol de website van Inventum al heb geschreven, de prijs is laag en staat zeer zeker in verhouding tot de kwaliteit en kwantiteit van het product. De combimagnetron ziet er erg mooi uit met een strak design die niet zo groot oogt, maar voldoende inhoud heeft met een plateau van 31.5 cm. Verder heeft ie alle functies die ik zelf belangrijk vind, zoals het combineren of afzonderlijk gebruiken van de magnetron, hetelucht en grill functie. Hetelucht kan voorverwarmd worden en klik kan ook als kookwekker gebruikt worden. Verder kan je ontdooien op gewicht of op tijd. Er zit een snelstartknop op, zodat je de magnetron op volvermogen kan starten voor 30 seconden, welke je met een druk op de knop oom steeds met 30 seconden kan verlengen. Er zitten 2 roosters bij , een hoge en een lage en zitten er ook automatische programma's op. Kortom, ik zeg doen!

Pluspunten

• Snelstart
  • Voorverwarmen
  • Automatische programma's
  • Zie review

Minpunten

• Nog niet ontdekt