Sharp R-922STWE - Reviews

Magnetronvermogen

5,8

CorrieML 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Strak en modern design.

Het apparaat kent vele programma's, makkelijk te bedienen, kortom gebruiksvriendelijk. Lasagne in de oven bereidt, komt er met een mooi bruin krokant laagje uit, magnetron werkt ook goed. Grill moet ik nog uittesten. Wel erg jammer van die grote sticker aan de zijkant. Als je deze hebt verwijderd (en na veel en grondig poetsen) blijft je nog steeds zien waar de sticker heeft gezeten. Dit moet toch anders kunnen? (Sticker achterkant apparaat, los vel in het apparaat, noem maar een paar opties).

Pluspunten

• Uitstekende oven
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Lelijke sticker zijkant

Leo 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke handleiding

De oven drie dagen geleden ontvangen. Ondertussen al de ovenfunctie geprobeerd omdat ik hierover een tweetal negatieve reviews gelezen had, maar gelukkig veel meer positieve. De positieve reviews zijn wat mij betreft terecht. Het is prima gelukt om iets lekkers te bakken.
De magnetron lijkt zelfs beter te werken dan bij mijn oude Sharp combimagnetron hoewel die eveneens 1000 watt vermogen had. Ik zie dit vooral aan de kortere opwarmtijd.
Wat ik jammer vind is dat het front niet vlak is. Maar dit is slechts een esthetisch aspect en doet niets bij/af aan de functie van het apparaat.
Kortom: een prima product voor een vriendelijke prijs.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • magnetronfunctie
  • goede oven

Minpunten

• front niet vlak

pgfh86 31-12-2014 Product half jaar in bezit

3,5
Niet te spreken over de ovenfunctie van dit apparaat.

De ovenfunctie werkt niet goed. Alles komt er zonder bakkleurtje eruit, appelflappen, appeltaartjes, afbakbroodjes, etc. zijn allemaal bleekscheetjes. Je moet de temperatuur veel hoger zetten dan aangegeven wordt in het recept en moet veel langer in de oven om een fatsoenlijk bakkleurtje te krijgen. Met als gevolg dat het veel te droog en keihard uit de oven komt.

Grill heb ik nog niet gebruikt om een oordeel over te vellen.

Als magnetron werkt hij prima. Het is eigenlijk een magnetron met veredelde ovenfunctie, die niet naar behoren werkt.

Proffessormc007 11-09-2014 Product paar dagen in bezit

3,5
Geen goede keuze van magnetron de R-922stwe.
De grill doet het niet goed, gaat niet constant aan, werkt dus niet goed.
Kan er dus geen goede tosti of tomaat met kaas maken.
De rvs is zeer vetgevoelig en ook nog is krasgevoelig.
De ronde knop is vrij scherp aan de rand.
Dit is een soort magnetron met een veredelde grill en oven erbij.
Na een korte week retour gebracht naar MM.
Toen mijn keuze laten vallen op een mooie witte van Sharp
het type R-971 WW.
Dit is wel een goede machine, ook nog is in het wit, mooi.
Dit is een soort met een goede oven en erbij een goede quarts grill en magnetron.
Een beest van een machine de R-971 ww, een 40 liter.
Met deze machine ben ik wel blij.