Samsung MC28H5015AS - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC28H5015AS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

loek&rietjeouwendijk 01-01-2023

Bevalt absoluut niet, onbruikbaar apparaat.

Geschreven voor: Samsung MC28H5015AS

Ziet er goed uit, bijgeleverde handleiding klopt niet. Alles moet worden ingesteld met een draaiknop (tijd-temperatuur etc) Apparaat heeft geen draaiknop, instellen is daardoor een ramp, erg verwarrend en niet te doen. Drukknoppen functioneren als een puzzel of doen waar ze zelf zin in hebben. Heb gezocht naar juiste handleiding, niet te vinden. Toetsen functioneren slecht en zijn slecht leesbaar. Zaklampje nodig om te kunnen zien. Voor mij een horror apparaat dat ik niemand kan aanbevelen. Ik doe hem dan ook weer weg, zonde van mijn geld.
Loek Ouwendijk

Pluspunten

• kan er geen opsommen

Minpunten

• handleiding klopt niet draaiknop ontbreekt
  • druktoetsen functioneren slecht
  • toetsen slecht leesbaar

jvs 04-08-2022

Prima

Geschreven voor: Samsung MC28H5015AS

Is een mooie en goede combie zeer makelijk in gebruik en ook het schoonmaken is zeer makelijk.

Pluspunten

• Makkelijk
  • werkt goed
  • schoonmaken

Minpunten

• geen

Said 07-06-2018

Top product, voor een redelijke prijs!

Geschreven voor: Samsung MC28H5015AS

Top product! Van goede kwaliteit, ben niks anders gewend van Samsung. Mooie vormgeving, fijne materiaal. Knoppenbediening is overzichtelijk

Pluspunten

• Compact
  • Mooie vormgeving
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Maakt soms veel lawaai