Sharp Home Appliances R-971STW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp Home Appliances R-971STW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NIcole 07-09-2020

spijt

Ik vind dat de afkoeltijd best lang duurt en dat het wel wat geluid met zich meebrengt. Ik heb hem gekocht, omdat deze de grootste inhoud had. De stenen draaiplateau vind ik ook wat minder. Ik krijg hem al niet meer goed schoon na ongeveer 2 jaar gebruik en zoek al een nieuwe. Ik zou deze niet meer kiezen, ondanks alle functies. De magnetron wordt ook best wel heet aan de buitenkant.

Pluspunten

• volume inhoud

Minpunten

• afkoeltijd met bijbehorend geluid
  • draaiplateau

Mariet 22-06-2020

veelzijdige oven/magnetron.

Ik heb dit product gekozen omdat alles erop zit wat ik wenste , magnetron / grill en hete lucht.
De meeste ovens gaan maar tot 200 graden.Deze oven van 40 tot 250 graden.Fijn voor het afbakken van broodjes . 11 vermogensstanden magnetron.Hoogste 1050 watt. Je kan er zelfs in koken. Grote inhoud - Erg stil.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• oven van 40 tot 250 graden.
  • Vlug voorverwarmd.
  • Erg stil.
  • Koken
  • 11 standen magnetron.