Inventum MN325CS - Reviews

Best Reviewed - april 2020
Inhoud
32 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN325CS op Kieskeurig.nl.

9,1

Geke57 22-02-2015

Na ruim 12 jaar is onze combi-magnetron stuk gegaan. Dus tijd voor een nieuwe. Her en der gezocht, maar helaas nergens eentje naar onze zin. We wilden graag weer een grote, minimaal 30 liter. Uiteindelijk op internet eentje gevonden die aan onze eisen voldeed. Goed de eigenschappen doorgenomen en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben nogal een digibeet op het gebied van hoe alles werkt en roep vaak mijn man om hulp. Deze is echter heel gemakkelijk in gebruik. Dus een groot voordeel voor mij. Ook het uiterlijk mag er zijn. Prachtig. Vandaag mijn eerste cake erin gebakken. Goed gelukt. Wij zijn er blij mee en we hopen dat we er jaren van kunnen genieten. Ook hebben we totaal 5 jaar garantie en dat geeft ook een goed gevoel.

LA 05-12-2017

Oven functioneert niet goed

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Twee maanden in huis en inmiddels een nieuwe van Inventum gekregen. Oven functioneert nog steeds niet goed. Het voorverwarmen op 180 C is binnen 5 minuten al klaar. Onmogelijk, dat kan zelfs met een gasoven niet. Na 20 minuten voorverwarmen op 180 C komt de temperatuur niet hoger dan 150 C [gemeten met oventhermometer].
Deur hangt iets scheef, wellicht oorzaak van het bovenstaande.
Grillcapaciteit is ook niet fantastisch, wat je wel zou verwachten van een combi met apart draaispit.
Ik ga apparaat terugbrengen naar de winkel en zoek wat anders uit...

Pluspunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • design

Minpunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • oven functioneert niet goed

Harry 30-03-2017

geen goede keuze

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Nou we hadden deze magnetron 1 jaar en moeten omruilen omdat de temperatuur niet goed is je kan er geen cake in bakken want dan moet je de temperatuur op 30 graden meer zetten en dan niet 60 minuten maar 80 en worstenbroodje bakken op 180 graden en 6 minuten gaat ook niet zijn ze niet warm ja het brood maar niet de vulling dus weer die temperatuur omhoog en meer minuten het is gewoon geen goed product

Noud 26-10-2019

Nette combimagnetron.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Verder is de binnenruimte groter dan bij apparaten met nagenoeg dezelfde buitenmaten. Kan tot 240 gr en er zit een draaispit bij. Compleet apparaat dus.

Pluspunten

• complete uitrusting
  • hoge temperatuur mogelijk.
  • ruim van binnen
  • Nederlandse taal op display

Minpunten

• nog niet ontdekt

cama9999 02-12-2018

magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

doet zijn werk heel goed wij hebben nog nooit zo'n goede gehad en we hebben er al drie versleten
bij de vorige moest je bij de temperatuur 20 bij tellen

Pluspunten

• goed leesbaar display
  • makkelijk in het gebruik

Minpunten

• zijn er niet

Frans 18-11-2018

Mooi Design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

een zeer mooi en simpel te bedienen magnetron. En dat met een spit voor heerlijke kip of rollade. dat zie je niet veel bij de combi magnetrons. bediening is erg makkelijk en de inhoud is fenomenaal.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • spit voor kip of rollade
  • mooi design

Minpunten

• rooster met hoge en lage
  • pootjes kan de schaal in de weg zitten

Geert 18-10-2018

Mooie strakke combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Gekozen om zijn veelzijdigheid. Alles is te combineren, hete lucht, gril, en magnetronfunctie. En dan ook nog een draaispil. Heel compleet.

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Draaispit
  • De 10 voorgeprogrammeerde kook-instellingen
  • Duidelijke display

Minpunten

• Geen antislip onder de pootjes

martin 03-07-2020

lekker makkelijk en groot genoeg

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Helemaal top , makkelijk in bediening ...fluisterstil en je kan er alles in bakken ... hoge temperatuur eindelijk haalbaar ...pizza ,cake, brood geen probleem... top Inventum,

Pluspunten

• hoge temperatuur haalbaar
  • makelijke bediening
  • groot genoeg

Minpunten

• helaas eerder moeten kopen

MarjaBL 08-06-2020

Prima combi-magnetron met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb deze combi-magnetron nu 14 dagen in gebruik en hij bevalt prima. Al een cake en boterkoek in gebakken en dat ging heel goed, ze werden ook mooi bruin. Afbakbroodjes idem. Het voorverwarmen gaat ook echt heel snel. Enige minpuntje is het rooster, dat past maar net op de glasplaat en schiet makkelijk ernaast, zeker als je met ovenwanten aan een schaal erop zet.

Pluspunten

• over tot 240 graden
  • voorverwarmen gaat snel
  • draaispit
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• rooster

I. Frenken 05-05-2020

Combiemagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik vind het een fijn apparaat maar ik heb nog niet alles geprobeerd. Ik heb dit apparaat gekozen omdat er een draaispit in zit en er is niets lekkerder dan een kip aan het spit..

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • draaispit in het apparaat

Minpunten

• nog geen gevonden

Marit 04-05-2020

Fantastische combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Fantastische en mooie combimagnetron!
Je kunt er in opwarmen,ontdooien,bakken, grillen en koken. De combimagnetron heeft ook een fijne grote inhoud.
Er zitten 10 voorgeprogrammeerd kook programma’s op die ik erg praktisch vind. Verder zit er een handige digitale timerfunctie op.

Alle instructies zijn makkelijk en overzichtelijk terug te vinden in de gebruiksaanwijzing.

Kortom ik ben super blij met de aankoop van mijn combimagnetron MN325CS. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Bakken,koken,opwarmen,ontdooien en grillen
  • Timerfunctie

Ludje 27-04-2020

Makkelijk in bediening met toch veel functies

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Prijs /kwaliteit is goed. Hij is heel makkelijk te bedienen, zelfs als je niet zo technisch bent.
Het uiterlijk is ook mooi.

Pluspunten

• makkelijk om te bedienen
  • grote inhoud
  • mooi

Rob Bloemhoff 22-04-2020

BESTE magnetron OOIT. En dan ook nog eens die SPIT-functie.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

De beste magnetron ooit . En tot 1000 Watt . De ruimte in zijn formaat - klasse. En dan ook nog eens die geweldige SPIT - functie.

Pluspunten

• Een (herhaalbare) 30 - seconden knop.
  • Tot 1000 watt.
  • SPIT - functie
  • Mooi.

Ron Mutsaars 18-04-2020

Makkelijk in de bediening

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb voor deze combimagnetron gekozen omdat hij een mooie uitstraling heeft en heel veel mogelijkheden, dat je kunt bakken,grillen, opwarmen, ontdooien enzv. En de verhouding prijs en kwaliteit goed is

gbbosma 12-03-2020

Degelijke en gebruiks vriendelijke combi-magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Deze combi-magnetron gekocht omdat onze oude er mee ophield na 15 jaar. Wat een geweldig apparaat is dit. We gebruiken deze combi-magnetron nu ongeveer 5 weken en zijn zeer tevreden over de mogelijkheden. De handleiding is gemakkelijk en duidelijk te begrijpen. We hebben al een kip en een rollade aan het spit gehad en alles in 45 minuten klaar en gaar. De kip had een krokante korst en mals vanbinnen, de rollade was mooi gebruind en sappig vanbinnen. De magnetron doet zijn werk in alle stilte en maakt alles goed warm met verschillende wattages. Ook is het handig dat je de gewichten van het te verwarmen voedsel kan instellen zodat het ook goed door en door opgewarmd word. De diverse menu's zijn makkelijk te begrijpen en in te stellen. De ontdooi functie doet wat het moet doen, ontdooien maar niet warm maken. Was met onze oude wel anders. En alles staat in het Nederlands op de displays. De combi-magnetron voelt degelijk aan en is mooi afgewerkt. Ook de knoppen geven een degelijke/stevige indruk. Over de levensduur kan ik niet veel vertellen na. 5 weken maar dit zal vast goed komen. 2 jaar garantie en daarna nog 3 jaar omruilgarantie. Inventum geeft hier mee aan dat ze veel vertrouwen hebben in hun producten en dit heeft ons dan ook doen besluiten om voor dit merk te gaan. Zoekt u een combi-magnetron, dan zou ik zeggen. INVENTUM.

Pluspunten

• Draaispit
  • Oven tot 240 graden
  • Oven snel warm
  • Ontdooid snel
  • Gewichten van produckten zijn instelbaar

Tonny 25-01-2020

combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Een geweldig apparaat waar we een heerlijke kip in kunnen grillen aan het draaispit.
Het apparaat voldoet aan onze wensen, oven tot 240 gr. instelbaar zodat we ook een taart kunnen bakken.

Pluspunten

• Draaispit
  • tot 240 graden
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

klaas 03-01-2020

prima combimagnetron, heel goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Inventum MN325CS

goede prijs/kwaliteit verhouding, werkt prima en zeer makkelijk te bedienen, wel even de gebruiksaanwijzing lezen, daarna piece of cake

Ronald 23-12-2019

Flinke combi magnetron snel warm

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Prijs kwaliteit verhouding is prima , oven is snel op temperatuur en de draai spit is een welkome extra. De uitleg is wat sober maar al doende leert men.

Pluspunten

• Ruime magnetron
  • Snel warm

Minpunten

• Draaiplaat kan n i et stilgezet worden
  • Geen bakplaat

Feikens 17-11-2019

Hij is mooi groot van binnen past een heel afbak stokbrood

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Afbak stokbroden passen er direct 2 in en een hele kip gegrild met het voor geprogrammeerde programma gewicht aangeven en hoppa perfect.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • van binnen rvs

Haas 13-10-2019

mooie fijne magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

mooie fijne magnetron makkelijk te bedienen en extra garantie zeker een aanrader!duidelijk display en voldoende auto functies

Pluspunten

• display
  • prijs
  • gemak

• nog niet gevonden