Inventum MN325CS - Reviews

Best Reviewed - november 2020
Inhoud
32 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN325CS op Kieskeurig.nl.

Geke57 22-02-2015

Na ruim 12 jaar is onze combi-magnetron stuk gegaan. Dus tijd voor een nieuwe. Her en der gezocht, maar helaas nergens eentje naar onze zin. We wilden graag weer een grote, minimaal 30 liter. Uiteindelijk op internet eentje gevonden die aan onze eisen voldeed. Goed de eigenschappen doorgenomen en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben nogal een digibeet op het gebied van hoe alles werkt en roep vaak mijn man om hulp. Deze is echter heel gemakkelijk in gebruik. Dus een groot voordeel voor mij. Ook het uiterlijk mag er zijn. Prachtig. Vandaag mijn eerste cake erin gebakken. Goed gelukt. Wij zijn er blij mee en we hopen dat we er jaren van kunnen genieten. Ook hebben we totaal 5 jaar garantie en dat geeft ook een goed gevoel.

LA 05-12-2017

Oven functioneert niet goed

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Twee maanden in huis en inmiddels een nieuwe van Inventum gekregen. Oven functioneert nog steeds niet goed. Het voorverwarmen op 180 C is binnen 5 minuten al klaar. Onmogelijk, dat kan zelfs met een gasoven niet. Na 20 minuten voorverwarmen op 180 C komt de temperatuur niet hoger dan 150 C [gemeten met oventhermometer].
Deur hangt iets scheef, wellicht oorzaak van het bovenstaande.
Grillcapaciteit is ook niet fantastisch, wat je wel zou verwachten van een combi met apart draaispit.
Ik ga apparaat terugbrengen naar de winkel en zoek wat anders uit...

Pluspunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • design

Minpunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • oven functioneert niet goed

Harry 30-03-2017

geen goede keuze

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Nou we hadden deze magnetron 1 jaar en moeten omruilen omdat de temperatuur niet goed is je kan er geen cake in bakken want dan moet je de temperatuur op 30 graden meer zetten en dan niet 60 minuten maar 80 en worstenbroodje bakken op 180 graden en 6 minuten gaat ook niet zijn ze niet warm ja het brood maar niet de vulling dus weer die temperatuur omhoog en meer minuten het is gewoon geen goed product

Hoekwater 21-09-2020

Geweldig ondanks fout aangegeven oventemperatuur

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb deze combimagnetron een paar weken in bezit. Het eerste wat ik deed is koekjes bakken. Ik heb gelukkig de 2 roosters van mijn oude magnetron nog, die ik boven elkaar kan zetten, waar ik 2 bakblikken (bodem van springvorm) op jan leggen. Kwam er toen achter dat de temperatuuraanduiding van de oven niet klopt. Je moet er 30 gr. bij geven. Dus in het geval van de koekjes die ik altijd op 180 gr. bak, eerst 10 min. voorverwarmen op 210 gr. en dan ook afbakken op 210 gr. ca. 24 min. Voorgeprogrammeerde programma'' s en combiprogramma's heb ik nog niet geprobeerd. Bijv. cake zelf gebakken 10 min. 190 gr. voorverwarmen en afbakken ook op 190 gr. 70-75 min. perfect. Harde broodjes opwarmen, 4 min. voorverwarmen op 230 gr. en dan 2,10 min. op 230 gr. Hij komt dus niet tot 240 gr. maar 210 gr. Met deze wetenschap, doet hij het perfect, ook de magnetron. Alleen jammer dat je hier zelf achter moet
komen. Verder klopt de gebruiksaanwijzing met menu's kiezen niet. Dit kan eenvoudiger. Druk op menuknop en dan de draaiknop naar links, hoef je menuknop niet zo vaak in te drukken. Dit is natuurlijk geen eerlijke productinformatie van Inventum, jammer hierdoor kunnen mensen
zich bekocht voelen. Gelukkig is er Kieskeurig en ik hoop dat mensen er zich niet van laten weerhouden deze combimagnetron te kopen.

Pluspunten

• inhoud 32 ltr.
  • draaideur

Minpunten

• 1 rooster
  • verkeerd aangeduide oventemperaturen
  • gebruiksaanwijzing klopt niet.

MarjaBL 08-06-2020

Prima combi-magnetron met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb deze combi-magnetron nu 14 dagen in gebruik en hij bevalt prima. Al een cake en boterkoek in gebakken en dat ging heel goed, ze werden ook mooi bruin. Afbakbroodjes idem. Het voorverwarmen gaat ook echt heel snel. Enige minpuntje is het rooster, dat past maar net op de glasplaat en schiet makkelijk ernaast, zeker als je met ovenwanten aan een schaal erop zet.

Pluspunten

• over tot 240 graden
  • voorverwarmen gaat snel
  • draaispit
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• rooster

Noud 26-10-2019

Nette combimagnetron.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Verder is de binnenruimte groter dan bij apparaten met nagenoeg dezelfde buitenmaten. Kan tot 240 gr en er zit een draaispit bij. Compleet apparaat dus.

Pluspunten

• complete uitrusting
  • hoge temperatuur mogelijk.
  • ruim van binnen
  • Nederlandse taal op display

Minpunten

• nog niet ontdekt

Roy 13-12-2018

magnefiek apparaat

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Op 28-11-18 ging mijn Samsung magnetron na 5 jaar kaduk en op 29-11-18 de Inventum MN325 cs gekocht bij Bol.com.Een Nederlands product,makkelijk in gebruik,had ik echt eerder moeten weten,het werkt uitstekend en ziet er nog leuk uit ook,echt een goede koop hoor!!!

Pluspunten

• Nederlands product
  • eenvoudig in gebruik
  • werkt uistekend

cama9999 02-12-2018

magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

doet zijn werk heel goed wij hebben nog nooit zo'n goede gehad en we hebben er al drie versleten
bij de vorige moest je bij de temperatuur 20 bij tellen

Pluspunten

• goed leesbaar display
  • makkelijk in het gebruik

Minpunten

• zijn er niet

Frans 18-11-2018

Mooi Design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

een zeer mooi en simpel te bedienen magnetron. En dat met een spit voor heerlijke kip of rollade. dat zie je niet veel bij de combi magnetrons. bediening is erg makkelijk en de inhoud is fenomenaal.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • spit voor kip of rollade
  • mooi design

Minpunten

• rooster met hoge en lage
  • pootjes kan de schaal in de weg zitten

Geert 18-10-2018

Mooie strakke combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Gekozen om zijn veelzijdigheid. Alles is te combineren, hete lucht, gril, en magnetronfunctie. En dan ook nog een draaispil. Heel compleet.

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Draaispit
  • De 10 voorgeprogrammeerde kook-instellingen
  • Duidelijke display

Minpunten

• Geen antislip onder de pootjes

Peters 04-01-2021

Makkelijk te bedienen ook voor slechtzienden

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Voor mijn slechtziende moeder is de meeste huishoudelijke apparatuur bijna onmogelijk om te bedienen omdat ze het gewoonweg niet zíet; kleine afbeeldingen/tekst, veel zwart. Deze combimagnetron hebben we gekozen voor 1) gebruiksvriendelijkheid 2) vermogen (hoog wattage) 3) design (ziet er mooi strak uit). Mijn moeder is er blij mee; ik ook blij! :)

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • strak design

Wally 03-01-2021

Combi magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Wat een shit apparaat kip grillen na twee uur met speciaal a 10 progamma nog niet gaar appeltaart na 80 minuten nog shit voor mij nooit geen inventum meer als dit machine in amerika verkocht zou worden dan kregen ze de ene na de andere schade claim ik heb nog nooit zoon shit machine gezien
Als je temparatuur instelling al niet klopt dan klopt de hele machine niet hij gaat bij mij naar het grof vuil

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 04-01-2021

Beste Wally,

Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de Inventum combimagnetron MN325CS. Het lijkt erop dat uw aangekochte magnetron defect is. Op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/).

U kunt met uw Inventum combimagnetron teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

Team Inventum

Diana 02-01-2021

Design uiterlijk

Zeer gebruiksvriendelijk.
Zeer uitgebreid apparaat met vele mogelijkheden voor een hele goede prijs.
Ziet er heel luxe uit.
Dus een echte aanrader.

sjoukje 27-12-2020

Goede keus, deze vrijstaande combi magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

lang zitten vergelijken wat nu de beste keuze zou zijn voor mijn eisen, die waren namelijk....simpel in bediening, mooi design, 32 liter en niet al te duur. goede prijs kwaliteit verhouding, nu maand in mijn bezit en veel gebruikt, alleen de kip moet ik nog aan het spit gaan proberen

Inventum combimagnetron MN325CS 12-12-2020

combi magnetron MN325CS met spit!

Geschreven voor: Inventum MN325CS

mooie Combi magnetron met spit functie er op ! Daarom hebben wij gekozen voor deze mooie compacte oven!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • Spit voor kip of vlees

rosteven 24-11-2020

magnetron Inventum MN325CS

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Produkt sinds een paar dagen binnen. Belangrijke functies uitgeprobeerd en het werkt goed.
Zeer goede prijs voor de geleverde kwaliteit
Magnetron ziet er robuust en stevig uit
Veel mogelijkheden, nog niet alles uitgeprobeerd
Het is een aanrader

Pluspunten

• Uitstraling
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• nog geen ontdekt

Anita 09-11-2020

MN325CS

Geschreven voor: Inventum MN325CS

ik vind het een goede oven waar een kip in gegrild kan worden, tevens makelijk voor snacks. Makelijk in gebruik kortom fijn apparaat ik raad het product echt aan.

Sylvia Warman 06-11-2020

Mooie uitstraling. Makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Deze magnetron heeft alles wat je van een magnetron mag verwachten en meer. Als je de werking en mogelijkheden door heb, merk je dat je er alles mee kunt maken. Uiteraard is het ook fijn te weten dat je bij vragen altijd een beroep kunt doen op inventum. Ik kreeg al heel snel meer informatie na het sturen van een mail. Het geeft uiteraard ook veel vertrouwen dat je 5 jaar garantie hebt. Hij is gemakkelijk schoon te houden en de ingebouwde programma’s zijn perfect.

• Goede werking en mogelijkheden

Minpunten

• Niets

Tamara Haamans 30-10-2020

Ideale combi-magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Hele fijne combi-magnetron, makkelijk in gebruik.
Er zit ook een braadspit bij, lekker voor de kip :-)

De combi-magnetron is een echte aanrader, wij gebruiken hem hier dagelijks!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Braadspit

Winy 19-10-2020

Mooie grote handige combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Mooie grote handige magnetron.
Met draaispit,dus een lekkere kip kan erin.Niet moeilijk te bedienen.Nederlandse gebruiksaanwijziging.
5 jaar garantie!!Top