Inventum MN325CS - Reviews

Inhoud
32 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,4

Geke57 22-02-2015

Na ruim 12 jaar is onze combi-magnetron stuk gegaan. Dus tijd voor een nieuwe. Her en der gezocht, maar helaas nergens eentje naar onze zin. We wilden graag weer een grote, minimaal 30 liter. Uiteindelijk op internet eentje gevonden die aan onze eisen voldeed. Goed de eigenschappen doorgenomen en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben nogal een digibeet op het gebied van hoe alles werkt en roep vaak mijn man om hulp. Deze is echter heel gemakkelijk in gebruik. Dus een groot voordeel voor mij. Ook het uiterlijk mag er zijn. Prachtig. Vandaag mijn eerste cake erin gebakken. Goed gelukt. Wij zijn er blij mee en we hopen dat we er jaren van kunnen genieten. Ook hebben we totaal 5 jaar garantie en dat geeft ook een goed gevoel.

Harry 30-03-2017

geen goede keuze

Nou we hadden deze magnetron 1 jaar en moeten omruilen omdat de temperatuur niet goed is je kan er geen cake in bakken want dan moet je de temperatuur op 30 graden meer zetten en dan niet 60 minuten maar 80 en worstenbroodje bakken op 180 graden en 6 minuten gaat ook niet zijn ze niet warm ja het brood maar niet de vulling dus weer die temperatuur omhoog en meer minuten het is gewoon geen goed product

LA 05-12-2017

Oven functioneert niet goed

Twee maanden in huis en inmiddels een nieuwe van Inventum gekregen. Oven functioneert nog steeds niet goed. Het voorverwarmen op 180 C is binnen 5 minuten al klaar. Onmogelijk, dat kan zelfs met een gasoven niet. Na 20 minuten voorverwarmen op 180 C komt de temperatuur niet hoger dan 150 C [gemeten met oventhermometer].
Deur hangt iets scheef, wellicht oorzaak van het bovenstaande.
Grillcapaciteit is ook niet fantastisch, wat je wel zou verwachten van een combi met apart draaispit.
Ik ga apparaat terugbrengen naar de winkel en zoek wat anders uit...

Pluspunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • design

Minpunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • oven functioneert niet goed

ben knuiman 28-06-2017

veel mogelijkheden

de prijs is goed en hij heeft vele mogelijkheden ook werkt hij zoals ik verwacht had.
altijd een magnetron gehad maar deze combi magnetron vind ik heel goed.