De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 141 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC455TBRCSR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

x********@l****** 02-11-2021

Voor mij twijfe geval

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Vind t mooi apparaat maar niet bepaald makkelijk te gebruiken moet steeds draaien als jebv magnetron opnieuw wilt gebruiken eerst naar andere optie en dan terug
Heb 15 jaar genoten van .in oude Samsung maar ipv van makkelijk hebben ze t moeilijker gemaakt
Foutje Samsung
Voor de grote van apparatuur alles intern te licht uitgevoerd
Gebruiksaanwijzing is redelijk maar ik ben nog steeds aan de studie
Alles bij elkaar mooi om te zien maar niet gebruikt vriendelijk
Oh ja a l s je met de oven deurtje open doet gelijk behoorlijk mindere temperatuur

Pluspunten

• Erg mooi uiterlijk
  • Lekker ruim schuifbakplaat

Minpunten

• Stëeds terugdraaien
  • Oven tot 200gr

w**********@g******** 07-10-2021

Vraagje

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Mooi apparaat maar vind de bediening erg lastig. Weet niet goed welke knop voor welke functie is dus als er iemand is die weet op welke strand ik mijn diepvriespizza en appeltaart kan bakken hoor ik dat graag. Ik lees over een goede gebruiksaanwijzing dit heb ik blijkbaar gemist.
Voor de rest prima apparaat met een grote inhoud.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Vele standen

Minpunten

• Deur gaat zwaar

Maikel 30-03-2020

korte levensduur

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Heb nu in 4 jaar tijd 2 van deze magnetrons versleten na +- 2 jaar stopte bij de eerste de magnetron functie met verwarmen (viel gelukkig nog in garantie). Toen netjes een nieuwe gekregen maar nu zijn we weer ongeveer 2 jaar verder en heeft die nieuwe weer dezelfde kuren. dus tijd voor iets anders. verder wel duidelijk te bedienen en werkte alles naar behoren.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lekker ruim

Minpunten

• korte levensduur

hitachi 22-09-2019

Fijne magnetron, met een slechte functionerende draaiknop!

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Deze Samsung 455 is echt een goede magnetron. Lekker groot van inhoud. Simpele bediening. Helaas wordt al dat plezier door de slechte instel draaiknop voor een groot deel teniet gedaan . Snap niet dat een merk als Samsung zo'n slecht onderdeel gebruikt. Afgezien van de draaiknop is het een zeer gebruiksvriendelijke en betrouwbaar apparaat. Maar dan met zo'n slechte instel draaiknop ?? Kan dat niet begrijpen. Een volgende aankoop zal geen Samsung meer worden.

Paul 29-03-2017

grote inhoud 45 liter

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

deze gekozen omdat zijn voorganger defect was. Eenvoudige bediening en veel ruimte. Door meerdere plateau's te gebruiken kun je bijv. 3 of 4 pizza tegelijk warmen. Voorverwarmen gaat snel en de temperatuur wordt goed vastgehouden. Het is alleen jammer dat het een samsung is, die staan niet bekend om hun goede service, gelukkig BCC wel.

Pluspunten

• inhoud 45 liter
  • eenvoudige bediening
  • meerdere plateau's tegelijk plaatsen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zwaar toestel bij verplaatsen
  • voorloper na 4 jaar defect

Karen 08-04-2016

Tevreden met deze combi oven

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Ongelooflijk veel mogelijkheden die ik niet allemaal heb mogen ontdekken. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk. De oven kan tot 220 graden heb ik eigenlijk niet goed opgelet tijdens de aanschaf. Wilde tot 250 graden. Verder doet hij zijn werk naar behoren.

pa0nhc2 05-09-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Mijn donker bruine versie is mooi maar onhandig, je ziet niet goed wat er in de oven gebeurt doordat de donkere binnenkant geen licht verspreidt.GEMIS: in grill stand geen beneden warmte.De stoom-reiniging is wel handig.Het plateau draait schokkerig en met een hinderlijk luid rammelende motor. OOK WAARDELOOS: het mooi heldere display toont geen enkele informatieve tekst.Voor letterlijk ALLES moet je het (zelf te printen) handboek doorspitten. Dat was in de vorige SHARP veel beter, daar draaien/drukken en je kreeg op het scherm, zonder het boek te lezen,duidelijke instructies. Aan Samsung: dat moet echt beter. Nu wil ik eigenlijk weer een Sharp met onder grill.

Robbierob 29-02-2016

terug naar Sharp dus ...

Suzanne 18-03-2017

Mag ik vragen wat voor een Sharp je had?

Jacqje1983 14-06-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Door alle goede reviews deze combi magnetron aangeschaft.
Nu denk ik dat of Samsung de reviews zelf heeft geschreven of een prijs heeft verloot tussen alle mensen die online hun mening achter laten.
Ik ben er niet blij mee. Ten eerste is hij groot en lomp (mijn vorige van 45 liter was kleiner)
Verder kan de oven niet heter van 220graden. Waardoor bijv een pizza nooit lekker knapperig kan worden. De temperatuur is alleen maar met 20 graden in te stellen. dus 220, 200, 180, 160 graden. Daardoor kun je sommige gerechten niet lekker klaarmaken en moet je vaak gaan gokken waardoor gerechten en vooral baksels mislukken.
Ik mis vooral mijn oude sharp, waar ik als foodie echt de beste dingen mee kon maken.

Robbierob 29-02-2016

en toch een kwartaal in bezit? ik had het apparaat allang terug gebracht

Jacqje1983 01-03-2016

Ja, geld is het probleem! Anders had er allang een goede Sharp gestaan. Maar net 3000 euro aan dierenartskosten gehad en een verbouwing op het programma staan. Dus moet nog even doorbijten met deze Samsung :(

Suzanne 18-03-2017

Mag ik vragen wat voor een Sharp je had?

ben471123 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

ja groot en mooi is die ook,maar bakt hij goed,appeltaart,was goed gelukt,lekker krokante bodem,piza idem,,voor verwarmen duurt 5 minuten tot 220 graden,tip verwarm voor met het te bakken produkt in de oven,anders verlies je gelijk 30 graden met deur openen, kortom echt lekkere ruime combi

BeervdBosporus 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Prima apparaat, groot vooral, erg handig! Topding. Niet aan te raden voor mensen met hééééééééééle kleine aanrechten.

Doriene40 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Mogelijkheden: Je kan het zo gek niet bedenken of het is te bereiden in deze combi magnetron.
Gebruiksgemak: Zeer eenvoudig, de bediening wijst voor zich.
Vormgeving: Ziet er uit als een zeer professioneel apparaat.

Matthijs1081 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Een erg complete en lekker ruime combimagnetron met de nodige accessoires (o.a bakplaat). Veel programma's zodat je hem voor veel gerechten kan inzetten. Daarnaast ziet ie er ook goed uit. Bediening is door de draaiknop simpel.

Fam Brands 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Mooie en ruime combi magnetron met zeer mogelijk heden.
Ook is deze makkelijk schoon te maken door de stoomreiniging te gebruiken.
We hebben hem pas een paar dagen, en al verschillende gerechten mee gemaakt.
Makkelijk bedienbaar en bereidings-tijden (temperatuur instelling) waren perfect.
Met de vriendelijke kookgroeten Fam Brands uit Oss

andrek 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

nu enkele dagen in huis maar supersnel al verschillende dingen ontdooit en bakken ging ook goed.
nog wel de gebruiksaanwijzing erbij maar denk dat die binnenkort wel naar de la kan

G. West 01-02-2015

De Samsung MC455TBRCSR,

Gisteren de Combi magnetron ontvangen en het eerste wat opviel is dat de magnetron maar net ietsjes groter is dan onze oude 28 liter magnetron. Als je eenmaal de deur opent, heb je een zee van ruimte ( 45 liter ) met 2 verschillende rekjes, een groot draaiplateau en een bakplaat.

Daarnaast een klein vloeistof reservoir dat je in de magnetron kan klikken om hem schoon te maken met de automatische reinigingsfunctie.

Het design van de magnetron is mooi afgewerkt, met RVS elementen, een groot helder raam in de deur en een erg duidelijk bedieningspaneel. De verschillende instellingen werken intuïtief. De klok is (zonder handleiding ) in minder dan 30 seconden in te stellen.

Erg handig is de voorverwarm knop die er voor zorgt dat de magnetron binnen 6 minuten een temperatuur van 220 graden ( zowel grill als hete lucht oven ) Celsius bereikt.

Wat er tot nu toe is gebruikt werkt helemaal perfect. Melk is met de magnetron functie snel opgewarmd. In de handleiding staan duidelijke tabellen hoe verschillende gerechten moeten worden ontdooit. In ons geval was 120 gram gehakt binnen 7 minuten ontdooit. Afbak broodjes zijn met de hete lucht oven na 10 minuten goudbruin van buiten en zacht van binnen.

Vanavond ga ik de gist functie gebruiken om te kijken hoe die functioneert. Ik ben erg benieuwd hoe de zelf gemaakte pizza's gaan worden.

Enige nadeel, is dat er niet in de handleiding stond dat de oven de eerste keer 15 minuten op 220 graden aan moest om de oven goed in te bakken en de nieuwe geur eruit te halen ( Tip van de verkoper ).

Verder niks dan lof voor deze fantastische machine.

Van PittenR36 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Hij werkt perfect en ik ben heel blij ermee. hier ziet er goed uit, hij is heel duurzaam.
ikk raad de mensen aan om het te kopen

mr. Rob van Pitten

Henri_James 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Ik was opzoek naar een grote combi-magnetron omdat ik mogelijkheden wil hebben om iets lekkers of groot wil kunnen klaar maken. Deze kwam na wat zoekwerk naar boven en inderdaad, groot zat en makkelijk in gebruik. Ook goed schoon te houden.

peter2as 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Mooie machine makkelijk in gebruik
zat bij levering alleen geen water reservoir bij dus moet hier nog even achteraan

Ron v.W. 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Magnetron ziet er goed uit en ik verwacht veel plezier ervan te hebben voor een lange periode. Hiervoor had ik een Sharp gehad met de zelfde mogelijkheden alleen was de timer heel snel kapot gegaan. Ik verwacht van deze Samsung dat ik geen problemen krijgt met de tijdklok.

karinds 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

De combimagnetron ziet er mooi uit, is praktisch in gebruik en heel makkelijk schoon te houden. Met een vochtige doek is al het vuil gelijk weg te krijgen.
Heel fijn dat er een ovenblad bij zit. De oven is snel voorverwarmd.
Er zitten veel extra functies op de combimagnetron.

Jannie-D 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Een paar dagen in huis deze zeer mooi vormgegeven combi.
Wat mij opval is het gebruiks gemak, zeer eenvoudig te bedienen met uitgebreide mogelijkheden....een aanrader dus.

Wil 46 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

ALS JE HET ZIET VAL JE ER ONMIDDELLIJK VOOR ALLEEN AL OMDAT HET MAKKELIJK LIJKT OM TE BEDIENEN.
VOORAL AL VOOR MENSEN OP LEEFTIJD DIE KUNNEN OVER HET ALGEMEEN NIET MET DRUK TOETSEN OVERWEG VANDAAR ZIET HET ER ALLEEN AL GEMAKKELIJK UIT.
Ben er zeer happy mee ondanks dat ik hem nog maar net heb

joh.muurling 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

ik heb hem gekocht om zijn uiterlijk en de hoge inhoudsmaat en gemakkelijke bediening en ook om de veelzijdigheid van de funties

Ljubica 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Een dag in het gebruik en ben zeer blij met m`n juweeltje. Hij kan alles, prijs is super leuk en ook nog een leuke actie van Samsung...20,00 euro terug. Dit is niet mijn eerst aanschaf van een Samsung product en tot nu toe zeer tevreden klant.

Sukhwinder Kaur 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Wij waren zeer tevreden over het product.
Het was gemakkelijk te bedienen.
Goed mooi zacht geluid.
Leuk uiterlijk.