De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 141 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC455TBRCSR op Kieskeurig.nl.

x**x@l**e.nl 02-11-2021

Voor mij twijfe geval

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Vind t mooi apparaat maar niet bepaald makkelijk te gebruiken moet steeds draaien als jebv magnetron opnieuw wilt gebruiken eerst naar andere optie en dan terug
Heb 15 jaar genoten van .in oude Samsung maar ipv van makkelijk hebben ze t moeilijker gemaakt
Foutje Samsung
Voor de grote van apparatuur alles intern te licht uitgevoerd
Gebruiksaanwijzing is redelijk maar ik ben nog steeds aan de studie
Alles bij elkaar mooi om te zien maar niet gebruikt vriendelijk
Oh ja a l s je met de oven deurtje open doet gelijk behoorlijk mindere temperatuur

Pluspunten

• Erg mooi uiterlijk
  • Lekker ruim schuifbakplaat

Minpunten

• Stëeds terugdraaien
  • Oven tot 200gr

w**n@g**l.com 07-10-2021

Vraagje

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Mooi apparaat maar vind de bediening erg lastig. Weet niet goed welke knop voor welke functie is dus als er iemand is die weet op welke strand ik mijn diepvriespizza en appeltaart kan bakken hoor ik dat graag. Ik lees over een goede gebruiksaanwijzing dit heb ik blijkbaar gemist.
Voor de rest prima apparaat met een grote inhoud.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Vele standen

Minpunten

• Deur gaat zwaar

Tmulder 07-07-2020

Altijd tevreden geweest

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

In 2016 gekocht, hier voor ook een dezelfde gehad, altijd tevreden geweest.
Helaas is onze huidige niet meer te gebruiken, het deurtje is geheel los gekomen na 3 jaar en niet meer veilig te gebruiken, nu weer aan een nieuwe maar geen Samsung denk ik

Arjen8 23-06-2020

Niet te bedienen en te licht apparaat

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Zeer teleurstellend product. De user interface is onbegrijpelijk. Het apparaat is amper te bedienen, sommige functies (zoals magnetronstand) heb ik nog niet aan de praat kunnen krijgen. Hoewel de combimagnetron groot is, zijn sommige functies te licht uitgevoerd. Maximale oventemperatuur is 200 graden, genoeg voor een cake maar te weinig voor de meeste andere dingen

Maikel 30-03-2020

korte levensduur

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Heb nu in 4 jaar tijd 2 van deze magnetrons versleten na +- 2 jaar stopte bij de eerste de magnetron functie met verwarmen (viel gelukkig nog in garantie). Toen netjes een nieuwe gekregen maar nu zijn we weer ongeveer 2 jaar verder en heeft die nieuwe weer dezelfde kuren. dus tijd voor iets anders. verder wel duidelijk te bedienen en werkte alles naar behoren.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lekker ruim

Minpunten

• korte levensduur

hitachi 22-09-2019

Fijne magnetron, met een slechte functionerende draaiknop!

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Deze Samsung 455 is echt een goede magnetron. Lekker groot van inhoud. Simpele bediening. Helaas wordt al dat plezier door de slechte instel draaiknop voor een groot deel teniet gedaan . Snap niet dat een merk als Samsung zo'n slecht onderdeel gebruikt. Afgezien van de draaiknop is het een zeer gebruiksvriendelijke en betrouwbaar apparaat. Maar dan met zo'n slechte instel draaiknop ?? Kan dat niet begrijpen. Een volgende aankoop zal geen Samsung meer worden.

Nikolaus 24-05-2019

slecht user interface

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

ik had me verheugd op dit magnetron. helaas moest ik erachter komen, dat - zo goed het programma weel ook is - de programmas standaard vergrendeld zijn. dus: als ik bv. 10x per dag de magnetron gebruik, moet ik omslachtig elke keer weer eerst naar een ander programma, vervolgens weer terug naar magnetron om tijd en power in te kunnen stellen. anders is het vergrendeld. ik ben best teleurgesteld en begrijp niet, dat samsung het presteert om een apparaat moeilijker in de bediening te maken.

Willum K 31-01-2019

Mooie Combi

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Sinds kort in het bezit van deze combimagnetron. Een zeer ruime magnetron (45 liter) voor een aantrekkelijke prijs. Ik ben er zeer tevreden mee

IrmaR 19-01-2019

Perfect

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Eindelijk een combi magnetron die groot genoeg is voor onze ovenschalen (4 pers)
Makkelijke bediening. Handig waterbakje om het schoonmaken te onder steunen

Leonpasop 14-01-2019

TOP APPARAAT

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

SUPER FIJNE COMBIMAGNETRON HEB HEM EEN AANTAL JAAR GELEDEN VOOR MIJN OUDERS GEKOCHT EN NU IK MIJN EIGEN STEKKIE HEB GEVONDEN HEB IK DE DEZELFDE WEER GEKOCHT TOP!!!

Shaar1975 13-01-2019

Mooie grote combimagnetron voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Deze 45 liter combi magnetron 2 dagen geleden gekocht.
Mooie uitstraling en simpele bediening.
De combimagnetron past bij ons goed op de koelkast met zijn ruime afmeting.
Grote bakplaat om grote ovengerechten klaar te maken. Er past met gemak een ovenschaal van 30 x 40 in.
De combimagnetron maakt niet veel herrie tijdens gebruik.

Frank_13 03-01-2019

Goede ruime combimagnetron

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Ik heb de combimagnetron 2 maanden geleden gekocht en ik ben er erg tevreden over. Erg makkelijk in gebruik en erg ruim. De bijgevoegde bakplaat is ook handig.

ellen94 18-12-2018

Combi magnetron

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Mooie machine. groot aan de binnenkant.
enige minpunten is de grote van het ronde rooster deze had als je naar de ronde bodemplaat kijkt best een slag groter kunnen zijn. En jammer dat er geen gewoon rooster in zit. wel mooie bakplaat

Paul 29-03-2017

grote inhoud 45 liter

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

deze gekozen omdat zijn voorganger defect was. Eenvoudige bediening en veel ruimte. Door meerdere plateau's te gebruiken kun je bijv. 3 of 4 pizza tegelijk warmen. Voorverwarmen gaat snel en de temperatuur wordt goed vastgehouden. Het is alleen jammer dat het een samsung is, die staan niet bekend om hun goede service, gelukkig BCC wel.

Pluspunten

• inhoud 45 liter
  • eenvoudige bediening
  • meerdere plateau's tegelijk plaatsen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zwaar toestel bij verplaatsen
  • voorloper na 4 jaar defect

sandra 09-04-2016

sluit niet en valt uit

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

In okt. 2013 deze oven aangeschaft. Vanaf het begin al moeite met sluiten van de ovendeur. Nu valt hij steeds vaker uit, zelfs al tijdens het voorverwarmen. En maakt hij ontzettend veel lawaai, wat die eerder niet deed.

Sandra 09-04-2016

Sluit niet goed/valt uit

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

In okt 2013 deze oven aangeschaft. Het bleek dat de oven moeite had met sluiten. Lastig maar op te lossen. Na 2 jaar valt hij steeds vaker uit en maakt die erg veel lawaai. Verder is het echt een energieverbruiker. voor mij is het een duur apparaat dus kan niet zomaar een nieuwe aanschaffen.

Karen 08-04-2016

Tevreden met deze combi oven

Geschreven voor: Samsung MC455TBRCSR

Ongelooflijk veel mogelijkheden die ik niet allemaal heb mogen ontdekken. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk. De oven kan tot 220 graden heb ik eigenlijk niet goed opgelet tijdens de aanschaf. Wilde tot 250 graden. Verder doet hij zijn werk naar behoren.

pa0nhc2 05-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

5,2
Mijn donker bruine versie is mooi maar onhandig, je ziet niet goed wat er in de oven gebeurt doordat de donkere binnenkant geen licht verspreidt.GEMIS: in grill stand geen beneden warmte.De stoom-reiniging is wel handig.Het plateau draait schokkerig en met een hinderlijk luid rammelende motor. OOK WAARDELOOS: het mooi heldere display toont geen enkele informatieve tekst.Voor letterlijk ALLES moet je het (zelf te printen) handboek doorspitten. Dat was in de vorige SHARP veel beter, daar draaien/drukken en je kreeg op het scherm, zonder het boek te lezen,duidelijke instructies. Aan Samsung: dat moet echt beter. Nu wil ik eigenlijk weer een Sharp met onder grill.

Robbierob 29-02-2016

terug naar Sharp dus ...

Suzanne 18-03-2017

Mag ik vragen wat voor een Sharp je had?

Jacqje1983 14-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

5,5
Door alle goede reviews deze combi magnetron aangeschaft.
Nu denk ik dat of Samsung de reviews zelf heeft geschreven of een prijs heeft verloot tussen alle mensen die online hun mening achter laten.
Ik ben er niet blij mee. Ten eerste is hij groot en lomp (mijn vorige van 45 liter was kleiner)
Verder kan de oven niet heter van 220graden. Waardoor bijv een pizza nooit lekker knapperig kan worden. De temperatuur is alleen maar met 20 graden in te stellen. dus 220, 200, 180, 160 graden. Daardoor kun je sommige gerechten niet lekker klaarmaken en moet je vaak gaan gokken waardoor gerechten en vooral baksels mislukken.
Ik mis vooral mijn oude sharp, waar ik als foodie echt de beste dingen mee kon maken.

Robbierob 29-02-2016

en toch een kwartaal in bezit? ik had het apparaat allang terug gebracht

Jacqje1983 01-03-2016

Ja, geld is het probleem! Anders had er allang een goede Sharp gestaan. Maar net 3000 euro aan dierenartskosten gehad en een verbouwing op het programma staan. Dus moet nog even doorbijten met deze Samsung :(

Suzanne 18-03-2017

Mag ik vragen wat voor een Sharp je had?

ben471123 15-02-2015

ja groot en mooi is die ook,maar bakt hij goed,appeltaart,was goed gelukt,lekker krokante bodem,piza idem,,voor verwarmen duurt 5 minuten tot 220 graden,tip verwarm voor met het te bakken produkt in de oven,anders verlies je gelijk 30 graden met deur openen, kortom echt lekkere ruime combi