De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CMV328ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

kiki.delege@outlook.com 08-07-2022

Ziet er mooi uit, werkt top!

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Ziet er mooi uit en werkt top! Heel ruim van binnen en makkelijk schoon te houden. Er zit een handige crisp-functie op en combinatiestanden waarmee je eerst kunt ontdooien en daarna kunt bakken.
Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste Kiki,

Een 10! Wow, bedankt voor deze topscore!
Wat fijn dat het design en de ruimte jou zo goed bevallen.
Natuurlijk is het ook erg fijn dat de combimagnetron zo onderhoudsvriendelijk is.
Want eerlijk is eerlijk, niemand vind het leuk om lang bezig te zijn met het schoonmaken!
Leuk om te lezen dat je ook de verschillende functies hebt ontdekt.

Wij wensen jou nog heel veel kook- en bakplezier!

Ellen
Webcare ETNA

c**d@l**e.nl 16-04-2022

Mooi design en doet wat ie moet doen.

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Een mooi design combimagnetron. Erg fijn tot 230°C. Daarom ook gekocht.
Duidelijk signaal, dat ik hem ook in de kamer kan horen als tie klaar of voorverwarmd is.
Fijn ook met ingebouwde kookwekker.
En ecostand zodat je het display kan uitschakelen.
Groot genoeg voor mijn grootste ovenschaal.
Wat minpuntjes.
De beschrijving onder de knoppen is wat moeilijk leesbaar, maar als je eenmaal weet hoe die werkt heb je dat niet meer nodig.
Het rekje vind ik ook wat onhandig. Hoog en laag rek ineen.
Ik heb hem nu een klein maandje en ben er erg tevreden over.
Doet wat ie voor mij moet doen. Niet te ingewikkeld.
En de prijs/ kwaliteit naar mijn verhouding best goed. Niet te duur/ maar ook niet te goedkoop.

• 230°C
  • Ingebouwde kookwekker
  • Ecoknop om display uit te schakelen
  • Duidelijk signaal

Minpunten

• Lastig leesbaar wat onder de knoppen staat
  • Rekje hoog en laag ineen

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze mooie, uitgebreide beoordeling te schrijven.
Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de CMV328ZT.
Fijn dat je de programma's snel door hebt waardoor je de handleiding niet meer nodig hebt.
Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen

p**s@h**l.com 02-04-2022

100% Aanrader!!

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

De zoektocht naar een nieuwe combimagnetron was niet gemakkelijk .. we hadden nogal wat eisen, hetelucht functie, boven de 209graden, ontdooifunctie, als het kan iets van een Airfryer/Crisp functie. Een behoorlijk lijstje, wat bijna onmogelijk leek. Tot we de combimagnetron van Etna zagen. De reviews waren zeer positief, geloofwaardig en toen wij eens verder keken werden wij helemaal blij… al onze wensen stonden in de specificaties!!! Wij besloten hem te bestellen. Wat een fantastische aankoop!!! Handig in gebruik, is snel met voorverwarmen, mooie uitstraling… Kortom SUPER!!!!

Pluspunten

• Mooi en strak design
  • Hetelucht tot 230 graden
  • Kinderslot
  • Eco modus
  • Leuke extra functies

Officiele reactie van Atag 04-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow een 10! Wat leuk om te lezen dat jullie zoektocht zich naar ETNA heeft geleid en dat al jullie wensen uitkwamen! We hopen dat jullie hier nog jaren bakplezier mee hebben!

Kim Webcareteam ETNA

Ingrid 03-02-2022

Prima magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Fijn toestel. Ruime keuze aan functies. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Veel functies
  • Makkelijk in bediening
  • Makkelijk schoon te houden.

Officiele reactie van Atag 04-02-2022

Beste Ingrid,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de diverse functies en de gebruiksvriendelijkheid van de CM328ZT. Bedankt voor deze mooie feedback.

Wij wensen je veel kook- & bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

wouter 17-01-2022

Topper!

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Gekozen omdat de specs passen bij mijn use case, prijs/kwaliteit leek goed. Hij blijkt erg goed te zijn en ik ben een groot fan. Ik had nog niet zo veel ervaring met magnetrons maar met oven is het fantastisch.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goed groot
  • Esthetisch
  • Werkt goed
  • Veel functies

Minpunten

• Zwaar
  • Garantie via website werkte niet, moest bellen

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beset heer/mevrouw.
Fijn te lezen dat u een groot fan bent van deze combimagnetron. Wij zijn blij met uw mooie beoordeling.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

h**r@o**e.nl 12-01-2022

Dik tevreden met aankoop

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Snel op temperatuur bakt krokant door circulatie van hete lucht rondom.
Gebruik rekje om het zo stokbrood zo dicht mogelijk bij de gloei element te leggen 2 min ontdooien en op 230 graden laten komen klaar is kees.
Opschrift van knopjes is haast niet te lezen maar wat je bedient is op het display is het af te lezen.
Prima apparaat ben er best tevreden mee voor het geld hij is beter dan mijn vorige Daewoo waar mijn kroketjes zacht aan de buitenkant bleven.

Pluspunten

• snel op temp
  • hete lucht verdeling
  • seconden tijdens gebruik opplussen met startknop
  • makkelijke bediening

Minpunten

• knopjes aanwijzing

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

​Hallo,

Bedankt voor het delen van je mening.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop en dat de producten lekker krokant worden.

Veel bakplezier.

​Webcareteam ETNA

Anno Nimus 23-12-2021

Bevalt erg goed, zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Mooi design. Veel functies, goeie hitteverdeling. Tot nu de beste (losse) oven die ik heb gebruikt.

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste Anno Nimus,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de CMV328ZT. Bedankt voor deze mooie feedback.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

Chang 17-12-2021

Good choice

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

The machine works well with combi functions. I like the design and the size is good for a small family.

Pluspunten

• design
  • 2+3 warranty

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Dear Chang,

Thank you for this nice review and for taking the time to do this.
It's nice to read that this was a good choice.

Have fun with the combi microwave

Regards Heidi
Webcare team ETNA

r**z@g**l.com 10-12-2021

mooi apparaat , ziet er compleet uit.

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Eigenlijk net het apparaat binnen en ziet er goed uit. veel mogelijkheden.
functie aanduidingen wel erg klein, moeilijk te lezen.
alle vertrouwen er in dat ik hier een hoop plezier van ga hebben.
Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft. Uw feedback waarderen wij, zo kunnen wij onze producten blijven verbeteren.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

ChiQue 26-11-2021

Werkt uitmuntend en fraaie vormgeving

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Mooi rustig design, waardoor de grootte niet opvalt. Maakt alle gerechten en hapjes super snel klaar. Qua prijs een heel goede aankoop.

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste ChiQue,

Bedankt voor deze review en dit mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de combimagnetron. Dit is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Verone 21-11-2021

Grote aanrader!

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Overzichtelijke handleiding, oven verwarmd snel op. Het design is erg mooi afgewerkt, past perfect in mijn keuken!

Pluspunten

• warmt snel op
  • mooie design

Officiele reactie van Atag 22-11-2021

Beste Verone,
Wat een mooi cijfer hebt u gegeven, een 10! Daar zijn we erg blij mee. Goed te lezen dat de combimagnetron snel opwarmt en u het design zo mooi vindt en daardoor perfect in uw keuken past. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Me vriendelijke groet,

Marieke 10-02-2021

Mooie grootte, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Ik was op zoek naar een combi magnetron met hete lucht functie voor in mijn starters appartementje. Deze Etna heeft het allemaal en ziet er ook nog eens mooi uit. Hij is net iets groter waardoor het een ideaal pizzaformaat heeft maar niet te lomp is.
Ook het programma is makkelijk uit te vogelen. Zelfs zonder handleiding, want ja wie leest die dingen tegenwoordig nog.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Hetelucht functie
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooie grootte

Minpunten

• Nog geen minpunten gevonden

Officiele reactie van Atag 11-02-2021

Beste Marieke,

Wat een goede aanschaf voor je starters appartementje! En niet alleen pizza gaan eten nu je op jezelf woont hè ;) Al snap ik dat die verleiding erg groot is met zo'n combimagnetron. Heel veel woon en kookplezier!

JessiW 28-12-2020

Mooie en praktische combi oven

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Zeer mooie maar ook praktische combi oven.
Beschikt over veel programma's maar hier heb je toch de handleiding bij nodig om dit allemaal te kennen ;) Ze zijn wel erg handig en duidelijk beschreven.
De ovenfunctie doet er volgens mij wat langer over om eten te bakken maar dit is normaal aangezien het een combi oven is. Eens je dit weet is het geen probleem enkele minuutjes extra in te stellen zodat het perfect goed is.
Het meegeleverd ovenrekje is handig omdat het zowel korte als lange pootjes heeft. Hierdoor kun je wel geen al te grote schalen in de oven plaatsen want dan passen ze niet op het rekje, ook hier is dit geen probleem eens je dit gewend bent en geen grote schalen nodig hebt.
In het algemeen blij met deze aankoop!

• voorgeprogrammeerde progamma's

Minpunten

• Duurt soms wat langer in de oven

Officiele reactie van Atag 29-12-2020

Beste JessiW,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het mooie design en de vele programma's van de magnetron.
Wij wensen u veel kookplezier!

ETNA CMV328ZT VRIJSTAANDE MAGNETRON 25-10-2020

ETNA CMV328ZT VRIJSTAANDE MAGNETRON

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Ik had een Combi-Magnetron nodig, toen heb ik gezocht naar de beste en de goedkoopste winkel op internet.
De ETNA CMV328ZT kwam als beste naar voren, heeft 2x de beste keuze gekregen, en in de reviews kreeg hij cijfer 9,0/10
Dus ik ben heel blij met de reviews, want voor dat ik wat koop, lees ik altijd de reviews.
Dus ik beveel iedereen deze Comi-Magnetron aan.
Hij voldoet zeker aan alle verwachtingen.
En als je de Magnetron registreert, krijg je geen 2 jaar maar 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Heel veel mogelijkheden

Minpunten

• Nog niet gemerkt

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u heel veel plezier van deze combi-magnetron.

Groet, Ursula

LLV 07-09-2020

Mooi

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

De magnetron/oven combi ziet er mooi uit. Het is zeer makkelijk in gebruik. Het heeft veel verschillende opties ( ook specifieke opties, bijv. pizza).

Pluspunten

• Mooi zwart
  • Specifieke opties

Officiele reactie van Atag 09-09-2020

Beste LLV,

Bedankt voor je review. Het zwarte design past perfect in de trends van vandaag.
Heel veel plezier met je aankoop.

Sybrand 05-09-2020

Mooi, stijlvol en goed apparaat

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Het is een mooie stijlvolle magnetron met veel mogelijkheden. Magnetron, grill en heteluchtoven ineen. alles werkt perfect en je kunt prima varieren qua programma"s en hun vele functies. In het begin wel de handleiding nodig maar op den duur werkt alles intuitief. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Stijlvol en mooie prijs

Officiele reactie van Atag 07-09-2020

Beste Sybrand,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel kook-plezier met deze magnetron.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

M.Veenstra 28-08-2020

Goedkope veelzijdige combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Heb deze combimagnetron nu twee weken mogen testen en vind het samenvattend een erg goede magnetron voor een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.
De magnetron ziet er erg modern uit met een schitterende afwerking.
Aangezien hij prominent in mijn keuken staat is dit voor mij erg belangrijk.

Er is meer dan genoeg inhoud zodat je zelfs de grote pizza's zonder probleem kan afbakken.
Het lampje binnenin had voor mij wel iets feller gekund.

Heb verschillende programma's geprobeerd en het eten kwam er iedere keer perfect uit.
Zelfs de lastige "eerst ontdooi en daarna koken" programma's.
Dit was met mijn vorige combi magnetron niet altijd het geval.
Je kan de programma's selecteren met wat je wilt en dan met de handige draaiknop het gewicht en de temperatuur instellen.
Nadeel vind ik wel dat je de gebruiksaanwijzing niet moet kwijt raken want de bediening is vooral bij de combi programma's dan niet te doen.
Op het display staat dan niet bijvoorbeeld "vlees" maar "A3"

Het apparaat is maakt wel soms veel geluid maar dit zal bij alle niet inbouw apparaten wel zo zijn.

Schoonmaken was een fluitje van een cent aangezien het materiaal van binnen erg glad is.

Al met al vind ik dat ze voor deze prijs een erg goed apparaat geleverd hebben.
Kan nu nog niets zeggen over de duurzaamheid maar Etna heeft een naam hoog te houden dus vertrouw ik erop dat dit goed zit.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Genoeg ruimte
  • Makkelijk schoon te maken
  • Programma's eten waren perfect.

Minpunten

• Boekje nodig voor de programma's
  • Redelijk veel lawaai
  • Binnen lampje mag feller

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste heer/ mevrouw Veenstra,

Bedankt voor deze uitgebreide en positieve review. Uw mening is belangrijk voor ons om te blijven verbeteren. Wij gaan daarom uw feedback binnen de afdelingen communiceren. We wensen u veel kook en bak plezier toe met deze combi magnetron van ETNA.

Met vriendelijke groet, Alice

Youss 27-08-2020

Mooi uiterlijk en veel verschillende functies

Uiterlijk
De combi magnetron is iets groter dan de gemiddelde magnetron maar daardoor heb je wel meer ruimte van binnen om grotere gerechten in te bereiden. De magnetron heeft een aantal drukknoppen en een draaiknop, die solide aanvoelen bij gebruik. Bij de magnetron wordt ook een metalen rekje geleverd, daarmee kan je gerechten hoger in de magnetron zetten. Het rekje zorgt er ook voor dat de warmte goed van onder het gerecht in kan gaan.

De combi magnetron
De combi magnetron biedt veel verschillende programma's, zo heb je verschillende programma's voor het opwarmen van gerechten, kan je producten ermee ontdooien, groente ermee koken en kan er eigenlijk alles mee wat een normale oven ook kan.
Met al die verschillende programma's had het fijn geweest als de handleiding nét wat meer informatie en uitleg had gegeven, waardoor het voor mij soms zoeken was wat de beste stand voor een bepaald gerecht is door het uit te proberen. Maar als je dat eenmaal weet merk je hoeveel mogelijkheden het apparaat wel niet heeft.
De magnetron functie's werken top, je gerechten worden snel en gelijkmatig opgewarmd. Door het kiezen van het juiste programma heb ik er geen last van gehad dat mijn eten te droog werd.
Het rekje dat erbij geleverd wordt zorgt ervoor dat de warmte beter het gerecht door kan gaan, het verschil bij het gebruiken van het rekje merk je heel erg bij het klaarmaken van een pizza of cake. De pizza korst wordt écht krokant daardoor. Wel merk je in vergelijking met een normale oven dat je bij elk gerecht dat je erin klaar maakt een paar minuten langer erin moet doen om het gewenste resultaat te krijgen, maar het resultaat is er dan ook! Kip grillen, ovenschotels, pizza's, bananencake kan je allemaal perfect erin klaarmaken.

Conclusie
Ik vind het een aanrader. De combi magnetron voelt kwalitatief goed aan en ziet er mooi en strak uit. Hij heeft veel verschillende functie's en ook de oven functie werkt goed bij deze combi magnetron. Hij is ook makkelijk schoon te houden. Ik vind dat hij goede kwaliteit levert voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Grotere inhoud
  • Veel functies
  • Voelt kwalitatief goed en degelijk aan
  • Mooi geprijst
  • Goede oven functie

Minpunten

• Het formaat kan ook een nadeel zijn
  • De handleiding had beter gekunt

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste Youss,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen je nog veel kook en bak plezier toe!

Met vriendelijke groet, Alice
Webcare team ETNA

Marjolein 27-08-2020

Een goed en veelzijdig apparaat.

Inhoud en uiterlijk
Het in gebruik nemen van deze magnetron is zeer gemakkelijk, stekker er in, vochtig doekje er door en je kan aan de slag. Er zitten 9 drukknoppen op het apparaat en 1 draaiknop. Deze voelen solide en degelijk aan. Het apparaat staat netjes op een aanrecht, maar neemt wel wat ruimte in beslag.
Met de combimagnetron wordt een glazen draaiplateau en een metalen rekje geleverd. Handig dat het rekje omgedraaid kan worden voor een laag of hoog niveau.
De handleiding is vrij duidelijk en daar wordt al duidelijk dat er veel verschillende opties op deze magnetron zijn. Ook wordt er in de handleiding vermeld welke materialen wel of niet geschikt zijn om in deze magnetron te gebruiken. Daarnaast staan er ook veel voorbeelden van welke stand het meest geschikt is voor een bepaald voedingsmiddel.

Magnetron / oven
De magnetronstand is zeer uitgebreid, zo kan je snel de magnetron aanzetten door een paar keer op de start toets te drukken om snel iets op te warmen. Daarnaast kan je ook zelf het vermogen instellen, wat aangeduid wordt met procenten. Zo is stand P100 gelijk aan 900 watt. Vergt wel wat rekenwerk als er op een verpakking van voeding alleen maar de hoogte van wattage wordt aangegeven.
Zo zitten er naast de standaard magnetronfunctie ook een combi functie op, waarbij je zowel de magnetron als de ovenstand kan gebruiken.
Uiteraard kan je ook gewoon de ovenstand gebruiken, waarbij je de temperatuur kan instellen van 140 tot 230 graden Celcius. Dit kan zowel met als zonder voorverwarming. Het apparaat heeft niet lang nodig om voor te verwarmen, voor 180 graden heb ik ongeveer 5 minuten moeten wachten.
De grill werkt naar behoren, het gerecht wordt door het draaiplateau gelijkmatig bruin. Al wordt het middenstuk iets donkerder dan de rest. Wel vond ik dat het vrij lang duurde voordat mijn gerecht (paprika met kaas) naar behoren goudbruin was. Dit in vergelijking met een standaardoven. Wel te verklaren door een minder sterke grill dan een conventionele oven.
Er zijn een groot aantal (10) automatische programma’s, waarbij je voedingsmiddelen kan bereiden op basis van gewicht. Het apparaat kiest, afhankelijk van welk programma/voedingsmiddel, dan zelf voor magnetron, oven of grill.
Als het apparaat op temperatuur is of klaar is, klinken er pieptonen. Deze zijn duidelijk te horen, maar niet vervelend wat betreft geluid.

Knoppen op het apparaat
Om het nog makkelijker te maken zijn er ook voorgeprogrammeerde standen op, zoals de Home Fry functie en de Crispy Grill functie. De Home Fry functie is vooral heel handig om bevroren friet en (oven) snacks te bereiden. De Crispy Grill is vooral fijn als je pizza of gepaneerd vlees krokant wil bereiden.
Er is ook een Pro Defrost functie, waarbij er mogelijk is om eerst het voedingsmiddel te ontdooien en het vervolgens te bereiden. Dit kan je instellen zoals je wil, bijvoorbeeld eerst 5 minuten ontdooien en daarna nog 10 minuten op P80.
De functie voor Low Temp Control heb ik nog niet geprobeerd, maar dit zou zeker handig kunnen zijn voor als je bijvoorbeeld eten warm wil houden (voor laatkomers aan tafel), slow cooking of het drogen van bijvoorbeeld fruit of meringues.
Met de Timer/Clock knop kan je de klok instellen, maar kan je ook een uitgestelde start en snel de ontdooifunctie activeren.
De met de grootste knop (Power/Grill/Convec./Combi) kan je de verschillende functies / programma’s selecteren.
De draaiknop is bedoeld om het gewenste menu te kiezen, de temperatuur in te stellen of het gewicht aan te geven.
Onderaan bevinden zich de Stop/Clear knop, waarmee je snel een programma / stand kunt stoppen en de Start/+30Sec knop, waarmee je een programma / stand kunt starten of extra tijd kunt toevoegeen.
Als bonus kun je de Stop/Clear knop ook gebruiken om een eco stand in te schakelen, waarmee je het display (waar normaal de tijd op staat) kunt uitschakelen om zo energie te besparen.

Conclusie
Dit is een zeer uitgebreid apparaat, waarbij er veel mogelijkheden zijn. De vooringestelde programma’s maken het apparaat makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • veel verschillende standen en programma's
  • verwarmd snel voor
  • eco functie voor het scherm uitschakelen

Minpunten

• magnetron geeft geen wattage stand maar %

Officiele reactie van Atag 28-08-2020

Beste Marjolein,

Bedankt voor je uitgebreide review! Super om te lezen dat je alles uit deze combimagnetron haalt. Ik hoop dat de verwachtingen vervuld zijn en de resultaten naar wens zijn. Ik wens je veel kookplezier met je aankoop.

TruusD 26-08-2020

grote combimagnetron met mooi design

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

de magnetron heeft een grote inhoud waardoor er een grote ovenschaal in past. veel functies buiten de magnetron functie om, zoals: grillen, air frayer, ontdooien en gewone oven stand.
het rekje wat erbij geleverd wordt is erg handig om meerdere gerechten te garen/ verwarmen omdat je de hoogte in gaat. ook om wat kip te grillen is dit een handig hulpmiddel. de warmte kan zo rond het gerecht gaan.
het design is mooi al vind ik persoonlijk wel dat je elk stofje op de magnetron ziet liggen.
de functie beschrijving bij de knoppen zijn erg slecht te lezen en bij het indrukken van de knoppen krijg ik een beetje het gevoel van mindere kwaliteit. nog een minpuntje vind ik dat maar 1x de piep klinkt als de magnetron/oven klaar is en dit niet (na 1 minuut ) herhaald wordt.
verder is de combimagnetron makkelijk schoon te maken met een sopdoekje.

Pluspunten

• grote inhoud
  • veel functies
  • mooi design
  • grote deur
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• slecht leesbare omschrijving bij knoppen
  • kwaliteit drukknoppen
  • geen herhaling van signaal

Officiele reactie van Atag 28-08-2020

Beste TruusD,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Ik zal daarom jouw feedback binnen de afdelingen communiceren. We wensen je veel kookplezier met deze combimagnetron.