De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Winix ZERO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

l*******@g******** 12-01-2023

teleurstellend

Geschreven voor: Winix ZERO

Bij luchtreiniger.nl deze Winix zero gekocht in de verwachting dat deze de lucht reinigt en geurtjes verwijdert of op zijn minst vermindert. Het reinigen van de lucht daar vertrouw ik op, zonder dat ik het kan checken. De geurtjes haalt hij absoluut niet weg. In tegenstelling tot wat er bij de specificaties van het apparaat staat, die vermeldt dat het een krachtig middel is in strijd tegen geurtjes. Not. Daarvoor heb je een luchtreiniger nodig met actief koolstoffilter en dat heeft deze niet. Koop in iedergeval niet bij luchtreiniger.nl omdat je daar niet verder geholpen wordt met deze klacht. Zij geven aan dat ik me beter had moeten laten informeren ....

Pluspunten

• maakt weinig geluid

Minpunten

• haalt niet, zoals beloofd, geurtjes weg

j********@g******** 26-12-2022

Druppels door winix

Geschreven voor: Winix ZERO

Een Winix Zero aangeschaft maar bij gebruik liggen er vochtdruppels op de vloer, die lelijke vlekken geeft op de parketvloer.
Is hier een oplossing voor?

Pluspunten

• Automatisch
  • Stil

Minpunten

• Vochtdruppels

Jeffrey 19-04-2019

Luchtreiniger!

Geschreven voor: Winix ZERO

Het apparaat heeft zo zijn voordelen, maar zeker ook minpunten. Wij hebben zowel een hond als een kat in huis en iemand met astma en een ander die last heeft van hooikoorts. Voordelen is de makkelijke installatie en de extra meegeleverde filters. Bij het aanzetten geeft hij gelijk aan dat de lucht niet schoon genoeg is en brandt het lampje rood en dat duurt even voor het stabiliseert en blauw wordt. Veel verschil hebben we echter niet gemerkt de klachten van astma en hooikoorts blijven nagenoeg ongewijzigd. Omdat wij het idee hadden dat de woonkamer misschien te groot is voor het apparaat hebben wij het ook in de slaapkamer getest. Daar hebben we in het begin wel wat veranderingen gemerkt, maar dat heeft alleen effect gehad bij een gesloten raam en deur. Echter wij slapen graag met het raam open en daardoor blijft het apparaat zuiveren. Nadeel daarvan is weer dat het apparaat ook nog een storend licht afgeeft wat weer niet ten goed kwam van de nachtrust. Al met al hebben wij gemerkt dat het apparaat voor ons niet het gewenste resultaat kon brengen die wij hadden verwacht.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Extra filters
  • Snelle installatie

Minpunten

• Werkt voor ons niet voldoende
  • Prijs
  • Storend licht
  • Geen afstandbediening

Lisette 17-04-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Winix ZERO

Ik werd meteen enthousiast toen ik te horen kreeg dat ik de winix zero mocht testen. Ik was namelijk erg benieuwd of het echt zou werken. Vanaf mijn 6e heb ik een allergie voor huisstofmijt en daarom sprak de winix zero mij direct aan. In de omschrijving werd aangegeven dat de winix zero een bijdrage kon leveren aan het verminderen van allergieën waaronder huisstofmijt. Toen ik de winix zero binnen kreeg was ik wel een beetje verrast door de grote van het product, hij is vrij groot. Ik heb de winix zero meteen aan de stroom gezet en nu zijn we een paar weken later en merk ik daadwerkelijk verschil. De winix zero doet uitstekend zijn werk. Ik heb de luchtreiniger in diverse ruimtes getest en ik ben begonnen in de slaapkamer. Je kan de winix zero op nachtstand zetten en hierbij komt er amper geluid vanaf, je kunt dus heerlijk slapen zonder last van geluid te hebben. De kwaliteitssensor geeft aan hoe de luchtkwaliteit is, als het blauwe lampje brand dan is er niets aan de hand maar brand deze oranje of rood dan is het tijd om de luchtreiniger aan te zetten. Ik heb de winix zero op automatisch staan hierbij gaat 'ie automatisch aan wanneer de luchtkwaliteit minimaal is. Is de luchtkwaliteit na een tijdje verbeterd, dan gaat de luchtreiniger langzamer werken. Zo verbruik je geen onnodige energie en is het niet nodig om zelf de luchtkwaliteit in de gaten te houden. Fantastisch product!

Pluspunten

• Stil
  • Nachtstand
  • Meerdere filter meegeleverd
  • Licht in gewicht
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Afmeting
  • Prijs
  • Koude lucht vanuit de achterkant