Philips AC2887 - Reviews

Type filter
hepa
Geschikte ruimte
263 m³

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jacobs 28-05-2017

Goede luchtzuiveraar. Ideaal voor mensen met allergieën!

Top apparaat! Ik heb dit product nu bijna 3 weken in mijn bezit en ik kan niet meer zonder! De lucht voelt frisser aan, ik kan weer vrijuit ademen (bronchitis, hooikoorts en stofallergie) ik hoest ook veel en veel minder. Mijn ogen tranen niet meer en niezen ben ik ook van af. Ook heb ik een kat waarvan de kattenbak in de woonkamer zit die nare luchtjes achter laat, ik doe de luchtzuiveraar op de "huisdier" stand en hup, na een kwartiertje ruikt het weer fris.
Ik gebruik de lichtzuiveraar ook s'nachts. Ik zet dan de luchtzuiveraar op de "silent" mode, ook kan je het lampje uitzetten waardoor je ongestoord kunt slapen en de luchtzuiveraar nauwelijks hoort! Ook zet ik de luchtzuiveraar aan na het eten, hij test de lucht binnen 30 seconden en springt gelijk al op rood (zeer ongezonde lucht) na het koken. Luchtzuiveraar op de T (denk Turbo-stand) en een halfuur later is het weer fris en ruik ik niks meer van de kooklucht (als de lucht weer schoon is dan geeft het apparaat blauw licht) Ik raad het apparaat zeer zeker aan! Apparaat is wel luid op de T stand maar dat maakt niet uit want hij doet zijn werk goed!

Pluspunten

• Licht, makkelijk op te tillen
  • Werkt ook echt!
  • Eindelijk af van niezen, hoesten en tranende ogen!
  • Heeft zowel een stille stand als een turbo stand

Minpunten

• Kan er geen bedenken

Bussiebiy 15-07-2018

Lekker zuiver

Een goede luchtzuiveraar.
Werkt super makkelijk te installeren.
Met verschillende standen en zelfs als het warm is komt er een lichte koele wind uit maar je merkt het vooral als je staat te koken dan zuivert hij alle nare geurtjes in no time.
Ook handig is de slaapstand voor als je het apparaat op de slaapkamer hebt staan.

Barta1992 24-05-2018

Prima voor in de slaapkamer!

Gebruik dit apparaat nu een maandje en bevalt mij prima haalt alle pollen en andere ellende uit de lucht, tevens geeft die ook een lekker fris windje in de kamer lekker voor in de zomer het effect zie je pas echt als je je bed opmaakt of verschoont dan wordt die gewoon rood en dan zie je pas hoeveel bacteriën er eigenlijk in de dekbed zitten..

BBYS 15-11-2017

Minder last van overgevoeligheidsreacties

Genoeg had ik van dat voortdurende gesnotter. Ik stelde voor een luchtreiniger van Philips te proberen of dat zou helpen tegen mogelijke reacties op huisstof, schimmels of toch het huis binnendringende sigarettenrook uit de schuur. En ja. Dezelfde avond nog hielden de niesbuien op. Maar ook confronterend. Doordat je de luchtkwaliteit kunt aflezen zie je meteen dat roken van anderen in de schuur direct ook gevolgen heeft voor de kwaliteit van de lucht in de woonkamer. Die feedback is ook heel wat waard!

WJB79 02-06-2017

Mooi, makkelijk en effectief

In dit elegante apparaat heeft Philips makkelijke bruikbare en te begrijpen functionaliteiten en zeer sfeervolle indicatoren gebruikt om ervoor te zorgen dat een luchtzuiveraar een toevoeging aan zowel uw interieur als uw gezond is

Remcow 31-05-2017

Strak design

Eerste luchtzuiveraar die ik heb, dus geen vergelijkingsmateriaal, maar het werkt prima en ziet er mooi uit al zeg ik t zelf. Enige minpunt is dat wanneer de luchtkwaliteit veel wijzigt er vaak kortstondig hard wordt geblazen ipv niet 1 minuut hard maar 3 minuten zacht.

• Werkt goed
  • Begrijpbaar

leonhenri50 31-05-2017

zeer goed

wij zijn zeer tevreden over dit product
vooral omdat de persoon die astma heeft er goed bij gebaat is door het werk van dit apparaat
de lucht is schoner in huis, waar door hij minder astma aanvallen heeft [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Esther 30-05-2017

Product heeft me positief verrast

Ik gebruik de luchtzuiveraar om mijn hooikoorts tegen te gaan. Daarnaast is mijn vriend allergisch voor dieren en is astmatisch. Aangezien ik op een hondje pas, bood dit apparaat uitkomst.

'Helaas' heb ik nog geen aanval van m'n hooikoorts gehad, waardoor ik niet weet of dit goed werkt. Maar de luchtzuiveraar slaat wel aan als er verandering in de lucht is. Als we bijvoorbeeld gekookt hebben en eten, merk je dat de luchtzuiveraar aanslaat. Normaliter hoor je de zuiveraar amper, omdat het een niet-storend geluid is. Ook wanneer ik op de hond opgepast heb, zet ik de filter aan, waarna mijn vriend niet tot amper last heeft van de hond.. misschien is een eigen hond nemen nu ook een optie, al weet mijn vriend dat nog niet haha ;)

Pluspunten

• Niet teveel geluid
  • Mooi en degelijk apparaat
  • Slaat zelf aan bij veranderingen in de lucht

Ruben 29-05-2017

Wij zijn overtuigd van dit product!

In het begin waren we best sceptisch of een luchtzuiveraar echt wel zou werken. Het was lastig de juiste testen te kunnen uitvoeren om een duidelijk beeld te krijgen. Een strijkijzer moet gladstrijken en een stofzuiger moet de boel schoonzuigen maar hoe test je een luchtzuiveraar. Mijn zoon heeft veel last van hooikoorts en allergieën voor huisstofmijt etc. Hij krijgt veel meer lucht en slaapt beter, niest minder en heeft geen last van tranende ogen nu we de kamers zuiveren met deze luchtzuiveraar. Als de buren of wij gaan barbecueën, dan komt er wat rook naar binnen. Is op zich geen probleem maar die lucht blijft dan best lang hangen, nu met de zuiveraar is deze rooklucht heel snel weg. Of als de frituur bij ons aan staat. Je merkt dan dat het apparaat onzuivere lucht detecteert en het licht springt op lila of rood om aan te geven dat het onzuiver of zeer onzuivere lucht is. En is de lucht weer zuiver, dan springt het licht weer op blauw. In dit apparaat zitten 3 filters, 1 kun je onder de kraan schoonspoelen de andere 2, de FY2420 gaat 12 maanden mee en de FY2420 gaat 24 maanden mee. Nu 4 weken in gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • licht kun je dimmen of uit zetten
  • filters gaan lang mee
  • laag energiegebruik
  • laag geluidsniveau

Minpunten

• Alleen in wit verkrijgbaar

AcesHigh 29-05-2017

Wij zijn overtuigd van dit product!

In het begin was ik best sceptisch of een luchtzuiveraar echt wel zou werken. Het was lastig de juiste testen te kunnen uitvoeren om een duidelijk beeld te krijgen. Een strijkijzer moet gladstrijken en een stofzuiger moet de boel schoonzuigen maar hoe test je een luchtzuiveraar. Mijn zoon heeft veel last van hooikoorts en allergieën voor huisstofmijt etc. Hij krijgt veel meer lucht en slaapt beter, niest minder en heeft geen last van tranende ogen nu we de kamers zuiveren met deze luchtzuiveraar. Als de buren of wij gaan barbecueën, dan komt er wat rook naar binnen. Is op zich geen probleem maar die lucht blijft dan best lang hangen, nu met de zuiveraar is deze rooklucht heel snel weg. Of als de frituur bij ons aan staat. Je merkt dan dat het apparaat onzuivere lucht detecteert en het licht springt op lila of rood om aan te geven dat het onzuiver of zeer onzuivere lucht is. En is de lucht weer zuiver, dan springt het licht weer op blauw. In dit apparaat zitten 3 filters, 1 kun je onder de kraan schoonspoelen de andere 2, de FY2420 gaat 12 maanden mee en de FY2420 gaat 24 maanden mee. Nu 4 weken in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Testeur 28-05-2017

Heerlijk gezonde en frisse lucht!

In 1 woord: Geweldig! Ik heb dit product nu bijna 3 weken in mijn bezit en ik kan niet meer zonder! De lucht voelt frisser aan, ik kan weer vrijuit ademen (bronchitis, hooikoorts en stofallergie) ik hoest ook veel minder. Ook heb ik een kat waarvan de kattenbak in de woonkamer zit, die nare luchtjes achter laat, ik doe de luchtzuiveraar op de "huisdier" stand en hup, na een kwartiertje ruikt het weer fris. Ik gebruik de lichtzuiveraar vooral s'nachts. Ik zet dan de luchtzuiveraar op de "silent" stand, ook kan je het lampje uitzetten waardoor je ongestoord kunt slapen en de luchtzuiveraar nauwelijks hoort! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annemarie 27-05-2017

Zo blij met dit apparaat!

We hebben de luchtreiniger nu enkele weken in gebruik en zijn er super tevreden over.
Ik ben heel erg allergisch voor van alles en nog wat maar vooral voor bloemen, iets wat ik ongelooflijk jammer vind!
Dus we hebben de proef op de som genomen en een prachtige bos bloemen gekocht om te testen wat er zou gaan gebeuren, meestal kunnen we die na een uur al buiten zetten maar deze keer hebben we ervan kunnen genieten tot ze verlept waren!
Onze hond, een cairn terriër, heeft een vorm van allergie/hooikoorts dat zich uit in hoesten en ook zij heeft minder problemen sinds we de luchtreiniger aan hebben staan.

Bovendien is het apparaat stil en makkelijk te verplaatsen, zeer eenvoudig te bedienen
en schoon te maken.

Als we gaan koken ( we hebben een open keuken) detecteert het apparaat luchtjes en automatisch past het zich aan en schakelt de ventilator in een hogere stand.

Kortom een geweldig en vooral nuttig apparaat

• eenvoudig in gebruik
  • makkelijk verplaatsbaar
  • waardes duidelijk af te lezen

Minpunten

• groot
  • alleen in wit verkrijgbaar

Jess3 26-05-2017

Perfecte luchtzuiveraar!

Het apparaat werkt echt naar behoren! Mijn kinderen hebben last van allergieën en sinds ik het apparaat heb is dat zo veel minder. Ook merken we het als we thuis komen dat je gelijk schonen lucht inademend

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk te gebruiken
  • Makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Iets aan de grote kant