Clean Air Optima CA-506 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Clean Air Optima CA-506 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Farah 30-09-2021

Goed apparaat, korte levensduur.

Geschreven voor: Clean Air Optima CA-506

Het is een goed apparaat, haalt veel stof uit de lucht, draait dag en nacht. Maakt weinig geluid in de lage stand. Wij zijn er content over.
Alleen de levenduur valt tegen, gekocht in juli 2018 en nu in september 2021 stuk. Dat vind ik te snel en of de volgende luchtreiniger van het zelfde merk zal zijn, waarschijnlijk niet.

Pluspunten

• haalt veel stof uit de lucht
  • maakt op de laagste stand weinig geluid
  • slank model

Minpunten

• beperkte levensduur

Sabrina Mulder 12-09-2018

Mooi design. Erg gehorig

Geschreven voor: Clean Air Optima CA-506

Mooie compacte luchtreiniger. Helaas erg gehorig. Ik kan deze luchtreiniger niet op de slaapkamer gebruiken.

Pluspunten

Minpunten

• Erg gehorig, Zelfs op lage stand

Ronald Neomagus 13-07-2017

Gedaan met vieze luchtjes

Geschreven voor: Clean Air Optima CA-506

Wij wonen in het centrum van Antwerpen en hebben te maken met heel veel fijn stof. Er wordt ook gerookt in ons appartement, wat natuurlijk de luchtkwaliteit niet ten goede komt. Sinds wij de CleanAir in onze woonkamer hebben is het gedaan met de rooklucht en het ruikt lekker fris binnen. De installatie is enkel een filter uitpakken, even op zijn plaats steken en de stekker in het stopcontact steken.