De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2939 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kaebolleke 14-07-2022

Voldoet aan bedoeling

Geschreven voor: Philips AC2939

Werkt redelijk geruisloos, behalve in turbomotor.
WiFi verbinding is niet stabiel en niet betrouwbaar,
Verbetering luchtkwaliteit kan niet beoordeeld worden met externe meters.

SvGS 20-06-2022

Werkt perfect

Geschreven voor: Philips AC2939

Doet wat hij moet doen en dat doet hij perfect.
Zuivert de licht in mijn huiskamer razendsnel.
Geeft tevens verkoeling op warme dagen

Laminar 13-02-2022

Uitstekend product.

Geschreven voor: Philips AC2939

Mooi design, stil, efficiënt, uitstekende app met prima interface en veel informatie. Filters gaan erg lang mee. Kortom: ben blij met dit product.

NEGREBSOR 02-02-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Philips AC2939

Door de constante wijze van informatie uit deze luchtreiniger hebben we de juiste controle over het binnenklimaat. De neus aanzienlijk minder geirriteerd!

RobTrix 08-01-2022

mooi design

Geschreven voor: Philips AC2939

het product werkt prima bij het koken gaat de turbo aan om luchtjes te zuiveren zelfs bij het uitblazen van kaarsen gaat de luchtzuiveraar sneller draaien
klok functie is ook prettig overdag kan hij uit
etens geuren worden goed gezuiverd

djanoko 03-07-2021

Helemaal tevreden met dit product

Geschreven voor: Philips AC2939

Het product maakt mijn hooikoorts allergie dragelijker en helpt kookgeuren te absorberen in mijn appartement

Anoniem 10-06-2021

Luchtzuivering

Geschreven voor: Philips AC2939

Prima product, goede zuivering zonder al teveel lawaai. Ook zeker goed voor mensen met luchtwegen problemen

Doer 10-06-2021

product werkt perfect

Geschreven voor: Philips AC2939

handig apparaat te bedienen met je mobiel en doet wat verwacht wordt en geef alle meldingen keurig aan

Gil72 01-05-2021

Wat een verschil, nu heerlijke frisse lucht.

Geschreven voor: Philips AC2939

4 persoons huishouden met hond.
2 van de 4 gezinsleden hebben een allergie voor hooikoorts en helaas ook voor de hond, maar sinds we deze luchtzuiveringen in huis hebben hebben we een heerlijke frisse schone lucht in huis zonder dat we last hebben van hooikoorts en de hond.
Super dus en aan te raden voor mensen die ook in z’n zelfde situatie zitten.
Daarnaast hebben we een houtkachel die ook de nodige fijnstof uitstoot, dus in alle gevallen helemaal top.

Mamy5 29-04-2021

Excellent purificateur. Aucun regret d’achat

Geschreven voor: Philips AC2939

Fonctionne pour la pièce de vie principale qui communique avec la cuisine. Un compagnon grand fumeur, un chien et un chat le tout dans une rue urbaine à forte fréquentation. Enfin de l’air frais ! Fonctionne généralement en mode automatique de 6h à 23h. Après 1 1/2 mois je viens de procéder au 2ème nettoyage du filtre (toutes les 360 heures d’utilisation) la capacité du filtre est à 88 %. Je viens de commander so petit frère pour l’étage.

TamaraW 18-04-2021

Product werkt goed, de app een pak minder

Geschreven voor: Philips AC2939

Ik ben heel tevreden over het product zelf. Het schiet snel in actie en lijkt de lucht goed te reinigen. Veel minder last van pollen dan voordien, dus het zal wel een verschil maken (zeker aangezien de pollen dit jaar erger zijn dan vorige jaren). Echter, de app werkt om de haverklap niet en dat is behoorlijk frustrerend. Ik ben ondertussen gestopt met de app proberen te activeren want ik erger mij er dood aan. Ik heb andere luchtreinigingsproducten van andere merken en vind het verbazend dat er echt nog geen enkel bedrijf is die in staat is geweest om een deftige app te maken hiervoor. Overal dezelfde problemen die terugkomen, en het licht niet aan mijn wifi-verbinding (ik heb overal google home in mijn huis en daar nooit problemen mee).

LauraDe 17-04-2021

Blij met onze luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2939

Aanzienlijk minder stof en frisse lucht in onze woning. wanneer ons hondje voorbij gewandeld komt begint de luchtreiniger sneller te blazen.

fritsje 06-04-2021

zeer gevoelig apparaat

Geschreven voor: Philips AC2939

het apparaat werkt goed, verzamelt merkbaar veel stoffen , zichtbaar als je t filter opent. maar reageert wel wat zenuwachtig af en toe en springt dan merkbaar en best wel lawaaiig aan.dit zou m.i. wat geruislozer mogen.

Jolanda 27-02-2021

Philips serie 2000i luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2939

Wij hebben het apparaat gekocht omdat mijn zoontje een huisstofmijt allergie heeft, wij hebben het apparaat nu 1 week en mijn zoontje heeft het minder benauwd tijdens de nacht en wordt s' morgens minder vol wakker.Fijn dat het apparaat een nachtmodus heeft en dus muisstil is.Wij vinden het een TOP product!!

AmstelPoort 26-02-2021

Schone lucht en een goede nachtrust

Geschreven voor: Philips AC2939

De luchtreiniger heeft een mooie vormgeving, valt nauwelijks op en past vanwege (de neutrale kleuren) prima in vrijwel ieder interieur.

Het apparaat is makkelijk in gebruik en de knoppen spreken voor zich.Er zijn drie standen. Slaap, Turbo en de automatische stand. De turbo stand maakt veel lawaai maar boekt ook in korte tijd een groot resultaat.

Wij gebruiken het apparaat overdag in de huiskamer meestal op de automatische stand, de luchtreiniger slaat aan wanneer er een verandering is in de luchtkwaliteit bijv. als er wordt gekookt in huis of als er een raam open staat. Het maakt dan wel lawaai maar dit is niet hinderlijk. Sinds het gebruik van het apparaat, merk ik dat ik overdag rustiger en beter kan ademen. Ook hoef ik mij geen zorgen meer te maken over de luchtkwaliteit in de woonkamer.

De slaapstand is ook prettig, deze stand gebruiken we ‘s nachts op de slaapkamer en dan is het nagenoeg helemaal stil. Lucht voelt schoon en fris aan bij het wakker worden. Kortom, ik ben tevreden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Schone lucht

Fleur de Bruijn 02-02-2021

Handig en super fijn apparaat

Geschreven voor: Philips AC2939

Apparaat werkt erg goed. Mijn man is allergisch voor huisstofmijt. Nadat we het apparaat gebruikten zijn zijn klachten enorm afgenomen. Daarnaast gaat het apparaat vanzelf harder als ik aan het koken ben.

Pluspunten

• super handig in gebruik
  • werkt echt

Minpunten

• groot

Sofie 35 28-01-2021

Zeer degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips AC2939

Werkt zeer snel, is makkelijk te bedienen, is vooral zeer efficiënt tijdens of na koken, poetsen, stofzuigen. In een zeer korte periode is de lucht terug zuiver. Is ook interessant voor kinderen, minder verkoudheden. Heeft een mooi modern design. Zeker een aanrader

Fleur de Bruijn 25-01-2021

Super makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2939

Mijn man is allergisch voor huisstofmijt en dit apparaat heeft hem super goed geholpen. Het is erg makkelijk in gebruik en ik vind de automatische stand erg fijn. Als ik aan het koken ben, gaat hij automatisch harder.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• groot

Visser 25-01-2021

Super makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2939

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De luchtreiniger werkt super goed. Mijn man is allergisch voor huisstofmijt en deze luchtreiniger helpt enorm. Daarnaast is de automatische stand erg fijn.

Bbb128736 12-01-2021

Erg fijn om in huis te hebben

Geschreven voor: Philips AC2939

Wij wonen langs een drukke weg. Zo nu en dan ontkom je er niet aan om een raam open te zetten. Door de ingebouwde fijnstofmeter besef je pas hoeveel fijnstof er gefilterd wordt door dit apparaat. Toch wel een fijn idee om te weten dat hij dit filtert. Ook de verschillende standen zijn fijn. In de automatische stand schakelt hij automatisch in als het nodig is, dat werkt echt perfect. Vooral als je staat te koken en de afzuigkap bent vergeten aan te zetten.

Pluspunten

• Geen overbodig lawaai
  • Automatische stand die zelf aangaat