Medisana Uhw - Reviews

Kleuren
zilver

5,8

Anoniem 24-01-2015 Product paar weken in bezit

Voor de prijs is dit een fantastisch apparaat; doet wat het moet doen. Tegen een geringe energie-inspanning wordt de lucht in de kamer op een snelle wijze bevochtigd.
Werkt geruisloos en slaat af als het water op is.
Het enige ongemak betreft het vullen, maar als je een handdoek o.i.d. gebruikt bij het afnemen en vullen van het reservoir is er geen centje pijn.
Ziet er nog eens netjes uit ook.
Ik ben er uitermate tevreden mee.

Frank600 21-01-2014 Product kwartaal in bezit

Een onhandig apparaat: het vullen is een knoeierig proces, waarbij 1. de houder omgekeerd uit het apparaat getrokken moet worden, 2. de houder meestal vastgeklemd zit en alleen met veel trekken en duwen verwijderd kan worden, 3. de houder ondersteboven gevuld moet worden, waarbij er slechts een minimal handgreepje is, 4. de houder weer omgedraaid moet worden om geplaatst te worden waarbij het nog in het apparaat aanwezige water over de vloer spat. Kortom in combinatie met 220V een onveilige situatie.

Geen aanrader, de luchtbevochtigers die van boven gevuld worden zijn veel handiger en veiliger.

4lly848 29-12-2012 Product paar dagen in bezit

De Medusa 65 is okay in gebruik, maar je moet de machine verhoogd neerzetten door de condensatie, want die maakt de vloer (in mijn geval hardhoud) 's nachts helemaal nat. De lucht voelt een stuk beter aan het is veel beter wakker worden en een stuk minder droog. Pas op met bijvullen want soms lekt de machine wat water.

Aangezien de machine geen hitte produceert snap ik niet waarom dit een aspect van de review is...