Alecto Baby BC-21 Luchtbevochtiger en projector Ultrasoon / koeldamp technologie Sterrennacht projector wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto Baby BC-21 Luchtbevochtiger en projector Ultrasoon / koeldamp technologie Sterrennacht projector wit op Kieskeurig.nl.

Evy Wijnands 05-11-2019

Tevreden

Geschreven voor: Alecto Baby BC-21 Luchtbevochtiger en projector Ultrasoon / koeldamp technologie Sterrennacht projector wit

Fijn product en makkelijk te bedienen. Wanneer je er aroma in doet, wordt deze zeer goed door de kamer verspreid. Het enige nadeel vind ik dat de lampjes die constant blijven branden niet zo heel goed zichtbaar zijn, ze verlichten niet echt.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goede aromaverspreiding

Minpunten

• Lampjes niet heel goed zichtzaar

Ella’s mama 25-06-2019

Prachtige sterrenhemel gecombineerd met luchtbevochtiger

Leuke aanvulling voor babykamer. De luchtbevochtiger van Alecto beschikt over een projector met prachtige sterrenhemel. Je kan de kleuren van de sterren zelf kiezen. Ook kan je timer instellen zodat de sterrenhemel van zelf dooft. De bevochtiger zelf is basic. We hebben niet het idee dat deze veel afdoet aan de luchtvochtigheid, maar kunnen dit ook niet meten.
Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Bijna geluidloos
  • Gecombineerde functionaliteit

Minpunten

• Betere luchtbevochtigers op de markt (d

Kersten 16-05-2019

Leuk,stil degelijk apparaat !

Geweldig apparaat ! Ons kindje kijkt graag naar de projectie .. sterren en maan. Tevens fijn apparaat voor bevochtigen van de baby kamer. De babykamer is vaak warm ( zon staat erop ) en door dit apparaat lijkt zelfs de temperatuur te zakken zodat het aangenaam is voor de kleine.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Slaat zelf af indien water op is
  • Leuke , kleurrijke projectie
  • Lang snoer

ien 30-04-2019

Prima luchtbevochtiger voor baby/ kind

Deze luchtbevochtiger werkt heel goed. Maakt heel weinig geluid. Helpt ook bij het inslapen door de mooie sterretjes die op het plafond worden geprojecteerd. Deze is in te stellen op 2 verschillende standen en de sterretjes kan je ook uitzetten.
De luchtbevochtiger slaat vanzelf af als het water op is.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • sterretjes op het plafond en de muur
  • goede bevochtiging

Minpunten

• kleine inhoud 120 ml