Fysic FC-29 Ultrasone luchtbevochtiger Ultrasoon / koeldamp technologie Aroma geurverspreider wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FC-29 Ultrasone luchtbevochtiger Ultrasoon / koeldamp technologie Aroma geurverspreider wit op Kieskeurig.nl.

Ton Damen 14-02-2021

compact apparaat

Geschreven voor: Fysic FC-29 Ultrasone luchtbevochtiger Ultrasoon / koeldamp technologie Aroma geurverspreider wit

Deze dampverspreider werkt goed als luchtbevochtiger, ook in een ruime kamer is het resultaat meer als voldoende.

Pluspunten

• compact
  • strak model

Minpunten

• druppelgeluid in de hoogste stand

ccw 02-04-2020

goede vormgeving

Goed product. Doet wat er van verlangd is. Met hygrometer gechecked. Resultaat is duidelijk merkbaar

Pluspunten

• vormgeving
  • goede werking

Minpunten

• gebrekkige gebruiksaanwijzing

J.Soons 23-01-2019

Luchtbevochtiger Fysic F-29

Mooie uitvoering geruisloos gemakkelijke bediening werkt prima een goed product voor deze prijs en is beslist een aanrader.