Fysic FC-29 Ultrasone luchtbevochtiger Ultrasoon / koeldamp technologie Aroma geurverspreider wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FC-29 Ultrasone luchtbevochtiger Ultrasoon / koeldamp technologie Aroma geurverspreider wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 12-03-2022

Werkt goed en ziet er mooi uit. Maar NIET kopen, het water kan uit het reservoir stromen en je meubel, vloerkleed of parket daardoor beschadigen.

Pluspunten

• goede bevochtiger
  • mooi

Minpunten

• waterschade doordat reservoir leegloop

C.J. 04-04-2022

Bij ons is het net zo, wordt ter plaatse bijgevuld en wordt niet mee gelopen. Bijvullen doen we in kleine hoeveelheden. Hebben het apparaat in een bak staan die het water opvangt wat er uitloopt, kan idd veel schade aan de vloer geven!

Ton Damen 14-02-2021

compact apparaat

Deze dampverspreider werkt goed als luchtbevochtiger, ook in een ruime kamer is het resultaat meer als voldoende.

Pluspunten

• compact
  • strak model

Minpunten

• druppelgeluid in de hoogste stand

ccw 02-04-2020

goede vormgeving

Goed product. Doet wat er van verlangd is. Met hygrometer gechecked. Resultaat is duidelijk merkbaar

Pluspunten

• vormgeving
  • goede werking

Minpunten

• gebrekkige gebruiksaanwijzing

J.Soons 23-01-2019

Luchtbevochtiger Fysic F-29

Mooie uitvoering geruisloos gemakkelijke bediening werkt prima een goed product voor deze prijs en is beslist een aanrader.