Virtufit Elite TR-900i Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
20 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite TR-900i Loopband op Kieskeurig.nl.

MvL 20-12-2019

Zeer degelijke loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i Loopband

Door het (degelijke constructie) gewicht van de loopband heb je minstens twee sterke personen nodig om hem de trap op te tillen. Maar eenmaal op zijn plaats en gemonteerd is het een fantastische loopband. De app "Kinomap" werkt ook prima en geeft de loopband nog meer mogelijkheden.
Het oppervlak van de loopband is breed en lang waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je er naast stapt.

Pluspunten

• Degelijk
  • Veelzijdig
  • Kinomap app

Minpunten

• gewicht

Bernhard 20-12-2019

Zeer tevreden, top aankoop!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i Loopband

Loopband online aangeschaft inclusief montage en instructies van de monteur, erg handig. Inmiddels meerdere keren gebruik van mogen maken en meer dan tevreden. De loopband voelt erg stevig en betrouwbaar waardoor het lopen erg soepel aanvoelt. De vele opties waarover de loopband beschikt moet ik allemaal nog uitvinden, maar dat moet wel goed komen. Kortom, zeer tevreden met de loopband en ga hier nog veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• Veel trainingsprogramma’s
  • Stevig
  • Goed af te lezen display

Paul 10-12-2019

Solide stevige band met krachtige motor

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i Loopband

Het product voelt erg zwaar en solide aan. Met mijn 100kg heb ik niet het idee dat de band uit elkaar begint te vallen, ook niet bij hoge snelheden. De integratie met kinomap geeft een leuke extra dimensie aan het lopen. Let wel op dat wanneer het apparaat op een verdieping geplaatst moet worden dat het toch een kilo of 80 is wat omhoog moet worden getild.

Pluspunten

• stevig
  • zwaar
  • kinomap integratie
  • sneltoetsen

Minpunten

• bedieningspaneel ouderwets

Krijgsman 26-11-2019

Aanrader

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i Loopband

Kan er niets anders van maken dan echt een top loopband. Echt een flinke vooruitgang ten opzichte van mijn vorige (stuk goedkopere) loopband. De band voelt erg solide aan en biedt voldoende demping. De band is na gebruik inklapbaar en evt verrijdbaar. De tr 900 bied verder voldoende opties om je mee te vermaken. Van de geteste loopbanden kan ik deze zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Solide
  • Voldoende opties

Evert Jan 22-11-2019

Top aankoop

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i Loopband

Ik heb de loopband aangeschaft om aan mijn dagelijkse beweging te kunnen voldoen. Met aanschaf van de tr-900i zit het met mijn dagelijkse beweging wel goed. Ik ben heel erg tevreden over het functioneren van de loopband. Hij werkt heel erg goed. Vooral de vele trainingsprogrammas bieden veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Veel trainingsprogrammas

Teunis 18-11-2019

Ik beveel dit product zeker aan!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-900i Loopband

Sinds een paar weken beschik ik thuis over de Virtufit TR900i loopband. Deze loopband heb ik aangeschaft om in de wintermaanden lekker binnen te kunnen blijven trainen. Inmiddels al meerdere keren gebruik gemaakt van deze loopband en alles functioneert naar behoren. Groot en zacht loopoppervlak, overzichtelijk af te lezen display, vele diverse trainingsprogramma's en handige extra opties als USB oplader en MP3 ingang, erg handig! De loopband maakte in het begin wel een tikkend geluid, maar dat gaf de monteur ook aan tijdens de installatie. Inmiddels, na een paar keer gebruiken, is de loopband erg stil in gebruik. Ik beveel het product zeker aan!

Pluspunten

• Zacht en groot loopoppervlak
  • Goed af te lezen display
  • Stil in gebruik