ASUS D1503QA-L1BOLW

• Test panel 7.8 jun 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASUS D1503QA-L1BOLW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

soepah 21-06-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ASUS D1503QA-L1BOLW

Ik heb dit product mogen testen. Het is een fijne laptop, maar hij heeft ook wel wat nadelen. Zo is de laptop vrij zwaar en het beeldscherm glimmend. De reflectie in het scherm ervaar ik als onprettig. De laptop is verder degelijk en van goede kwaliteit. De laptop heeft voldoende geheugen en is daardoor ook lekker snel. Het OLED scherm zit er ook erg goed uit en is daarnaast lekker groot (15.6 inch). De accuduur is naar mijn mening prima en verder heeft de laptop voldoende aansluitmogelijkheden. De ventilator maakt wel vrij veel herrie bij het installeren van updates bijvoorbeeld, dat had wel wat stiller gemogen. De onderkant van het toetsenbord lijkt wat losjes te zitten en beweegt mee als je de toetsen indruk, dat is een punt waardoor de laptop wat goedkoop aanvoelt.

Pluspunten

• OLED scherm
  • accuduur

Minpunten

• geluid ventilator

Nisjeography 20-06-2023

Prima

Geschreven voor: ASUS D1503QA-L1BOLW

Ik heb deze mogen testen.

- Het beste is zeer zeker het OLED scherm. Het geeft de kleuren echt mooi en duidelijk weer.

- De accu ben ik redelijk tevreden over. Als je niet te zware programma's wil laten lopen dan kun je er lang mee doen.

- Ook laadt hij erg snel op, maar ik vind het wel jammer dat de oplader erg groot is. Zou van mij compacter mogen.

- De laptop is snel en ook al is hij niet zo geschikt voor gaming, heb ik er prima mee kunnen gamen. Reageert snel en start ook snel op.

- Je hebt ook veel aansluitpunten waardoor je alle extra kabels/ apparaten makkelijk erin kwijt kunt.

- Het formaat en gewicht vind ik prima. Aangenaam licht en dus makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• Prachtig OLED scherm
  • Snel

pimvdmeer 27-04-2023

Fijne laptop voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: ASUS D1503QA-L1BOLW

Een fijne laptop om thuis te gebruiken, voor werk of vrije tijd.
De prijs is OK voor dit product.
Veel mogelijkheden om van alles aan te sluiten, hij is snel in het opstarten en de accu gaat lang genoeg mee. Vond het scherm heel goed, ook voor videos en films.
Hij is wel wat groot, dik en zwaar, zou wat lichter mogen zijn.
De oplader is groot en onhandig, en ook nog eens in twee delen, wat niet nodig is.
Verder ben ik tevreden en zou ik zeker overwegen mijn huidige in te ruilen voor dit model

*Deze laptop mocht ik een aantal weken testen.

Pluspunten

• scherm
  • snelheid

Minpunten

• oplader

laurensdeman 04-04-2023

Mooie en snelle laptop

Geschreven voor: ASUS D1503QA-L1BOLW

Deze laptop heeft een mooi oled display. Daarnaast is hij handzaam, snel en heeft hij een lange accuduur. De vele aansluitmogelijkheden, waaronder 3 usb, 1 usb-a, HDMI en zelfs een koptelefoonaansluiting zijn handig in het dagelijks gebruik van deze laptop. Het toetsenboard heeft grote letters en is daardoor makkelijk leesbaar. Wat jammer daarbij is dat het geen achtergrondverlichting heeft.

Pluspunten

• OLED scherm
  • Accuduur
  • Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Geen backlight verlichting toetsenboard