De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington S6606 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Eveline 09-01-2021

Goed product voor degelijke prijs

Geschreven voor: Remington S6606

Een goede en praktische stijl/krultang die je haren in een handomdraai omtoveren in de perfecte look die je maar wenst glad of krullend haar eventjes oefenend en je kan zelf de perfecte look creëeren, ik ben al verzot op mijn stijl/krultang + je kan de iedelale temperatuur instellen voor elk haartype, gewoon geweldig!

Pluspunten

• Gemakkelijk liggen in de hand
  • Warmt snel op

Anne Marie 08-01-2021

Curl&Straight Confidence

Geschreven voor: Remington S6606

Dit product doet wat het zegt. Mooie krullen of steil haar. Blijft lang zitten. Super aankoop. Ben er heel erg blij mee en beveel het zeker aan!

Pluspunten

• mooie stevige krul
  • ligt gemakkelijk in de hand

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sharon 29-12-2020

Mooi design

Geschreven voor: Remington S6606

Ik ben fan van Remington heb eigenlijk bijna alle spullen van hun. behalve de föhn en föhnborstel maar verder heel veel. En ik vind het een top merk. net zoals dit product.
Handig in gebruik en krijg snel een krul erin en haren stijlen kan hiermee ook prima.
Wat ik zo fijn vind aan dit product, dat als je de draai wil maken en naar beneden trekken dat je je vingers niet verbrand, en geen warmte handschoen hoeft aan te doen.
Echt helemaal geweldig top.

Pluspunten

• Makkelijk te draaien met handen

Minpunten

• dat er geen grote beschermhoes bij zit

Sem 29-12-2020

Fijne 2 in 1 tang

Geschreven voor: Remington S6606

Mooi design, snel opwarmen, en makkelijk in gebruik.
Voor de krul functie moet je even oefenen.
Een aanrader!

Pluspunten

• design
  • gebuiksgemak

Minpunten

• krul functie is even wennen

Kasmi 20-12-2020

Super style tang

Geschreven voor: Remington S6606

Snel en gemakkelijk je eigen kapper in huis. Deze tang maakt het stylen van het haar en fixeren van krullen allemaal mogelijk!!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Compleet stylen en krullen

Misha 02-06-2020

Stijltang Remington

Geschreven voor: Remington S6606

Ik ben heel erg blij met deze stijltang ! Houd mijn haar eindelijk stijl en ook kan ik eindelijk variëren met makkelijke losse krullen ipv elke keer mijn eigen Krul!

Pluspunten

• Goede platen
  • Meer functies

CFokker 30-05-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Remington S6606

Fijne stijltang met meerdere optie. Fijn dat als de stijltang verhit is, je de punt nog gewoon kunt aanraken. Ook zit er een fijn hoesje bij om hem warm weer op te kunnen bergen.

Es 26-05-2020

Eindelijk kappers krullen

Geschreven voor: Remington S6606

Wilde altijd al kapperskrullen hebben maar kreeg dit nooit voor elkaar maar met deze stijltang wel. Hij is licht in gewicht en veelzijdig

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Niet zwaar

Emma 25-05-2020

Blij mee

Geschreven voor: Remington S6606

Net binnen, even gauw getest en blij met het eerste resultaat. Hij is makkelijk in gebruik en ik zie direct mooie golven ontstaan.

• Snel warm

Minpunten

• dichtknijpen van de klemmen is intensief

Sanne 12-05-2020

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Remington S6606

Super fijne style/Krul tang! Als je eenmaal doorhebt hoe het werkt heb je binnen de kortste keren de mooiste krullen of glad en stijl haar.
Hij is heel licht in de hand en eenvoudig te gebruiken.

Pluspunten

• Licht

EsmeeLouise 27-02-2020

Perfecte langzittende krullen

Geschreven voor: Remington S6606

Ik ben heel erg positief verrast door deze krultang! De hoop op een krultang die voor mij zou werken had ik namelijk een beetje opgegeven. Van mezelf heb ik dik steil haar dat, wanneer ik het krulde, altijd na een paar uur weer helemaal steil was. Toen ik deze krultang probeerde werd mijn haar krullen weer leuk in plaats van frustrerend. De krullen blijven moeiteloos een hele dag zitten, zelfs zonder een dikke laag haarspray te gebruiken. Bovendien vind ik het product heel fijn werken door de gekrulde platen. Als je eenmaal goed doorhebt hoe je een mooie krul bij jezelf zet gaat het super snel en gemakkelijk. De borsteltjes zorgen ervoor dat je haar gescheiden wordt, waardoor de krultang beter pakt en mooiere krullen zet. Fijne extra is dat je je haar met deze tang ook heel goed kunt steilen. Super tevreden klant dus!

Pluspunten

• 2 in 1
  • Mooi resultaat
  • Krullen blijven lang zitten

kim 04-01-2020

curl en straight confidence

Geschreven voor: Remington S6606

zeer gemakkelijke en mooie krul en stijltang mijn dochter heeft heel moeilijk haar en als het met de tang gedaan is, is het super mooi heel goede keuze deze tang

Pluspunten

• snel warm
  • gemakkelijk te hanteren

Barbara 27-12-2019

erg handig en fijn apparaat

Geschreven voor: Remington S6606

mooi vormgegeven apparaat zeer handig in gebruik. Het voordeel is da alles in 1 tang zit. Dus je hebt niet het gedoe met gewissel van opzetstukken.
Het is duidelijk hoe het werkt.

Manon 12-12-2019

werkt super

Geschreven voor: Remington S6606

Deze stijltang leek mij erg fijn omdat hij kan krullen en stijlen. De stijltang stijlt erg fijn, het krullen heb je even een handigheid voor nodig maar ook dit gaat dan prima. Fijn dat de temperatuur instelbaar is.

Pluspunten

• Snel warm
  • Buitenkant blijft koud
  • 2 in 1 apparaat
  • stijlt erg snel

Minpunten

• krul heeft oefening nodig

Carola0812 21-10-2019

even wennen aan het gebruik maar mooi resultaat

Geschreven voor: Remington S6606

Met deze tang moest ik aardig lang oefenen voor ik de slag te pakken had om er mooie langhoudende krullen mee te maken. Dus geef de moed niet op, ik heb wat filmpjes gekeken op youtube en toen had ik door hoe het werkte. de krullen worden erg mooi.
het is fijn dat je de tang aan het uiteinde vast kan houden, daar word de tang niet tot nauwelijks warm.
tijdens het krullen/stijlen blijft de tang vergrendeld staan op een vaste temperatuurstand, dit is erg prettig zo druk je de tang niet per ongeluk naar een andere stand.
het hoesje wat je erbij krijgt is ook erg fijn, en deze is ook hittebestendig.
Ik gebruik de tang voornamelijk voor het krullen maar voor stijlen kan deze tang dus ook gebruikt worden.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • lang snoer

Minpunten

• erg wennen aan de tang

Mary0111 17-10-2019

Super fijne stijltang!

Geschreven voor: Remington S6606

De stijltang is super makkelijk in gebruik! Ik kan hiermee zowel krullen als stijl haar maken, dus ideaal. Ik heb het ook bij mijn dochter geprobeerd en zij kreeg ook mooie krullen. Wij zijn helemaal fan!

Lorreley 05-10-2019

Een handige 2 in 1 tool tang!!

Geschreven voor: Remington S6606

De Remington Krul-en stijltang en ook golven haar is een handige 3 in 1 tool voor mij. Erg fijne stijl/krul/golventang, die je kan gebruiken om je haren te stijlen, golven en ook om te krullen. Stijl/krultang is handig in gebruik en met een paar keer oefenen snel onder de knie te krijgen. Heb zelf vrij lang haar en was binnen een kleine 15 min klaar met zowel stijlen, krullen of het golven van mijn haar. De 2-in-1 tang heeft verschillende temperatuur standen en hij wordt ontzetten snel warm om 30 seconden en schakelt automatisch uit na 60 min. Ook is het handig dat hij de laatst gebruikte temperatuur onthoud en kan worden ingesteld op 5 temperaturen, ideaal dus voor verschillende haartypen. De tang ziet er mooi uit, is flexibel, heeft een langere platen met microkammetijes en wordt geleverd met een hitte bestendige hoes. Ook de Remington heeft hier een slimme tool voor, een speciale plek om vast te pakken. Ook in de verpakking zit een duidelijke beschrijving, deze geeft stap voor stap aan hoe je de mooiste kapsels krijgt. Ik ben heel blij met deze product!!

Pluspunten

• 2 in 1 tang
  • Snelle opwarmtijd
  • 5 verschillenden temperatuur
  • Geschikt voor alle haartypen

Martine 02-10-2019

Krul/stijl tang remmington s6606

Geschreven voor: Remington S6606

Mooie krul/stijl tang. Het opwarmen gaat super snel. Het is even zoeken wat alle knopjes betekenen en waar ze zitten. Ook 1 keer oefenen om mooie krullen te krijgen. Maar daarna top tang. Het heeft een mooie vorm, goed in de hand, handige kam tandjes.
Alleen bij neerleggen kijk uit. De bovenkant wordt aan alle kanten heet.

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Prettig in de hand
  • Handige kam tandjes

Minpunten

• Pas op waar je hem. Neerlegt. Wordt erg warm

Soela35 02-10-2019

Mooie krullen in een handomdraai

Geschreven voor: Remington S6606

Handig product om te gebruiken als ervaren stijltanggebruiker. Na wat oefenen heb je zo je krullen erin gedraaid. Scheelt weer tijd! Het is een gebruiksvriendelijk apparaat voor iedereen. Lekker lang snoer (draait niet), snel op temperatuur, handig in gebruik en ligt lekker in de hand. De tang is van alle functies voorzien zoals 5 temperatuurstanden, temperstuurbooster, universele voltage en een hittebestendige siliconen opbergkoker. Gewoon fijn en handig om te hebben.

Pluspunten

• 5 warmtestanden
  • universeel voltage
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• platen kunnen erg heet worden

moniquen 30-09-2019

mooi design, handige 2 in 1 tang

Geschreven voor: Remington S6606

Mooi design 2- in – 1 stijl en krultang. Even oefenen om krullen of slag te krijgen, de kam/ tandjes in de platen houden de lok mooi op zijn plek. Aan- uit knop is wat lastig te bereiken. De tang warmt snel op en kan op verschillende temperaturen ingesteld worden en vastgezet. Cool-touch punt om je vingers niet te branden. Lang snoer is ook pluspunt.

Pluspunten

• mooi design
  • lang snoer
  • warmt snel op
  • handige tandjes in de platen

Minpunten

• aan uit knop lastig te bereiken

Demi 29-09-2019

Super fijn product!

Geschreven voor: Remington S6606

De tang is super snel op temperatuur en is makkelijk vast te houden zonder dat je jezelf verbrand. Je kunt de tang bijna overal vast pakken zonder dat het te heet is voor je vingers. Dit maakt het stijlen en krullen van je haar erg makkelijk. Het krullen zelf moet je even onder de knie krijgen maar daarna werkt het heel fijn en heb je snel een mooi resultaat.

Pluspunten

• 2-in-1 tang
  • Snel op temperatuur
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Duur even om het krullen onder de knie te krijgen

Melanie sturm 26-09-2019

Super fijn

Geschreven voor: Remington S6606

Deze krul en stijltang in 1 ben ik heel tevreden over. Het is even oefenen maar zodra je haar goed zacht is glijd de stijl en krultang heerlijk door je haren heen.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Mee neem hoes is ideaal
  • Super fijne houding
  • Lang snoer

Willie56 24-09-2019

2 in 1 Krul en stijltang

Geschreven voor: Remington S6606

Heel fijn product. Het is super makkelijk om met de stijltang zowel te stijlen als krullen te maken. Je hebt verschillende temperaturen voor elk haar typen. De krullen blijven ook lang in model zitten. Erg fijn product.

Pluspunten

• 2 in 1 product
  • Verschillende temperaturen mogelijk
  • Warmt snel op

Minpunten

• Aan uit knop lastig te vinden

FlorentimaB 23-09-2019

Functionele tang

Geschreven voor: Remington S6606

De Remington is een handige 2 in 1 tool. hij heeft verschillende temperatuur standen en hij wordt ontzetten snel warm. Ook is het handig dat hij de laatst gebruikte temperatuur onthoud.
Ik vind krullen maken met een stijltang altijd erg lastig omdat alles erg warm word en je niks kan vastpakken. De Remington heeft hier een slimme tool voor, een speciale plek om vast te pakken.
In de verpakking zit een duidelijke beschrijving, deze geeft stap voor stap aan hoe je de mooiste kapsels krijgt (strakke krul/stijl/losse krul)
Even wennen zijn wel de tandjes die aan de stijltang zitten. Dit geeft een beetje raar gevoel/geluid.

• Slimme temperatuur onthoud functie

Minpunten

• Raar geluid/gevoel door tantjes

HesterM13 22-09-2019

Snelle, functionele 2-in-1 tang

Geschreven voor: Remington S6606

Deze 2-in-1 tang doet zijn naam ("confidence"), eer aan, voor mij zeker met het krullen. Dit is de eerste krultang waarbij het me namelijk gelukt is om mooie krullen bij mezelf te maken. De techniek met de gedraaide platen maakt dit erg makkelijk en het gaat erg snel. Mijn haar ging er wel erg van pluizen, ondanks dat het van te voren goed geborsteld had (ik heb fijn haar). Steilen met gedraaide platen is even wennen, maar ook dit geeft snel een goed resultaat (minder pluis). Er zijn voldoende temperatuur opties en deze zijn makkelijk in te stellen. Voor de prijs vind ik de tang ook een luxueuze uitstraling hebben en komt met een handige hittebestendige opberghoes.

Pluspunten

• Makkelijke krultechniek
  • Snelle opwarmtijd
  • 2-in-1 tang

Minpunten

• Pluizig haar na het krullen