De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington CI 5519 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anna1990 16-10-2019

Top! Ook voor dik haar

Geschreven voor: Remington CI 5519

Ik was zo iemand die haar haar bijna nooit krulde omdat ik het maar gedoe vond. Sinds ik deze krultang heb is het mijn go-to kapsel! Zelfs mijn dikke bos haar is binnen een mum van tijd gekruld. De tang is makkelijk te gebruiken en hij is ook echt binnen 30 seconden opgewarmd, heel handig. 19mm lijkt smal maar je kunt er ook prima grove golven mee maken. Let er wel op dat er een “opening” zit tussen het warme gedeelte van de krultang en het stuk waarmee je je haar vastklemt (daar waar ze aan elkaar vastzitten), dus dat je daar geen haar tussen stopt (anders krijg je geen grip).

Pluspunten

• snel warm
  • werkt goed op dik haar
  • handig in gebruik

Minpunten

• klein deel van de tang klemt niet

Sammyyy90 05-10-2019
  • Product gekregen

Geschreven voor: Remington CI 5519

Super fijne krultang, warmt snel op en je kunt direct aan de slag! Maakt super mooie krullen die goed en lang blijft zitten, verder is de krultang op temperatuur af te stellen voor de juiste haardikte. Ik ben er in ieder geval superblij mee!!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Krullen blijven goed zitten
  • Makkelijk in gebruik

Felice1997 03-10-2019

Top product

Geschreven voor: Remington CI 5519

Dit product werkt helemaal naar mijn verwachtingen. Mijn krullen zitten de hele dag goed! De krultang zelf werkt heel makkelijk en de temperatuur is heel snel op de gewenste warmte.

Pluspunten

• werkt makkelijk
  • mooie krullen

Bajnok 30-09-2019

Goede krultang

Geschreven voor: Remington CI 5519

Goede krultang. Makkelijk te gebruiken, snel warm en de krullen blijven lang zitten. Deze krultang heeft een mooi design.

SamSam 28-09-2019

Geschreven voor: Remington CI 5519

Fijne krultang. De krultang is snel warm en is makkelijk in te stellen op verschillende temperaturen. De krul zat er snel in en bleef lang zitten. Het meedraaiende snoer is ook praktisch.

Pluspunten

• Snel warm
  • Krul blijft goed zitten

Minpunten

• Staat niet heel stabiel op de standaard

Arzu 27-09-2019
  • Product gekregen

Geschreven voor: Remington CI 5519

Fijne krultang, warmt snel op en stopt met knipperen als het op de gewenste temperstuur. Dat is wel erg fijn. Verder maakt het mooie krullen! Echter heb ik een beetje moeite met de puntjes goed te krullen,omdat mijn haren in laagjes geknipt is.

Pluspunten

• Warm snel op

Gittebrouwers 23-09-2019

Krultang

Geschreven voor: Remington CI 5519

Super fijn goeie sterke krullen makkelijk om mee te nemen super blij. Ook word het snel warm zo dat je hem snel kan gebruiken makkelijk in omgang

Miranda de Bruin 18-09-2019

Mijn Pro Spiral Curls

Geschreven voor: Remington CI 5519

Super blij met mijn nieuwe KRULTANG, eindelijk creëer ik de krul die ik wil! Zonder mijn haar te beschadigen! Deze krultand glijdt super makkelijk door mijn haar heen en maakt het stylen gemakkelijker en zorgt ook nog voor een super glad resultaat...!!!