Remington CI83V6 - Reviews

Best Reviewed apr 2018 Remington CI83V6
Best Reviewed april 2018
Automatische uitschakeling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ies1205 29-04-2018

Top tang!

Ik heb de tang nu 2 weken, en heb sindsdien mijn oude niet meer aangeraakt! Normaal zakken krullen er bij mij in No time uit maar bij deze tang blijven Ze super mooi zitten! En er zit een knop op zodat je haar op lage temperatuur kan krullen! Top

Marjan81 22-04-2018

Perfecte, betaalbare, krultang

Deze krultang is mooi verpakt. Ziet er luxe uit. Hij is vrij ligt en er zit een handig lang snoer aan. Er zijn verschillende standen voor verschillende types haar. Je rolt zelf je haar om de kegel heen en kunt hierdoor grote of kleine krullen creëren. Ik gebruik zelf de hoogste temperatuur omdat ik vrij dik haar heb. De krullen blijven de hele dag mooi zitten. Het is geen overbodige luxe dat je er een handschoen bij krijgt tegen de hitte want anders kun je je vingers branden.
Ik vind het een goede prijs kwaliteit verhouding en ontzettend handig in gebruik. Je krijgt er ontzettend mooie krullen door!

Pluspunten

• mooi resultaat
  • licht
  • lang snoer

Yosslou 12-04-2018

Makkelijk in gebruik.

Krultang wordt snel heel heet, handig dat er een handschoentje bij zit. Hele lang snoer wat prettig is! Voor mooie en glanzende krullen is deze krultang zeker een aanrader! Hij kan alleen wel te heet worden.

Celinedb 19-03-2018

Een echte aanrader!

Glanzende en goed verzorgde krullen met De Keratin Protect Kegelvormige Krultang. De krultang lijkt niet op de bekende krultangen, omdat de tang ontbreekt. Bij De Keratin Protect Kegelvormige Krultang is het de bedoeling dat ik zelf mijn pluk haar om de ‘stok’ heen draai. Dit heeft als voordeel dat er geen knikken meer in mijn haar ontstaan. Ook heeft Remington aan onze handen gedacht en hebben zij een hittebestendige handschoen mee geleverd.

De krultang heeft een verzorgende coating van amandelolie en keratine. Ook heb ik de keuze uit verschillende temperaturen van 150 tot 210 graden. Ik kan de krultang dus aanpassen op mijn persoonlijke haartype. De krultang bevat een beschermhoes en is dan ook heel makkelijk mee te nemen. Ik heb met geen enkele krultang krullen kunnen creëren die er de gehele dag of langer nog in blijven zitten. Voor mij is De Keratin Protect Kegelvormige Krultang de perfecte uitkomst!

Pluspunten

• hittebestendige handschoen
  • Bescherm hoes
  • Coating verrijkt met oliën
  • 3 meter lange snoer
  • 5 verschillende temperaturen

MickyG 04-03-2018

Gezonde en veerkrachtige krullen

Deze krultang ziet er mooi uit en is zeer prettig in gebruik. De krultang heeft 5 temperatuurstanden. Hierdoor is deze geschikt voor dik haar maar ook voor het meest fijne haar.
Een krultang die je haar snel krult maar ondertussen wel goede verzorging en bescherming biedt! Dankzij de keratine en amandelolie die zich in de keramische coating van de krultang bevinden zal je haar mooi en gezond blijven. Mijn lange dikke lokken waren vrij snel gekruld! De krullen waren veerkrachtig en mooi glanzend! Ik raad deze stijltang zeker aan. Voor de prijs kan je het zeker niet laten liggen!

Pluspunten

• Haar snel gekruld
  • Haar blijft lang in model

tmrvrmln 01-03-2018

Hollywoodhaar!

Deze krultang is echt geweldig, hij geeft je haar de krullen de Hollywoodsterren ook hebben en ze blijven lang zitten. Echt een aanrader! De krultang is licht in gewicht waardoor hij makkelijk in de hand ligt en wordt snel warm. Je kunt er super veel soorten krullen mee creëren dus ik ben erg blij met deze krultang! Een klein minpuntje is wel dat de temperatuurknopjes snel ingedrukt worden tijdens het krullen. Die zitten niet op een handige plaats.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Wordt snel warm
  • Maakt super mooie krullen

Minpunten

• De knopjes druk je snel in tijdens het krullen

jacobs 20-01-2018
  • Product gekregen

remington keratin protect krultang

Fijne krultang ! Ligt licht id hand dus makkelijk omhoog te houden. Vanwege de griptech glijdt het haar niet vd tang af. Het haar krult heel snel dus mooi resultaat ! De opberghoes is ideaal en de extra handschoen is zeker hittebestendig. Kortom : Een aanrader

Pluspunten

• licht id hand
  • krult snel
  • opberghoes en handschoen

Brenda 02-01-2018

Fijne krultang makkelijk in gebruik

Fijne krultang eenvoudig in gebruik maar heeft veel extra's. Een opbergtas een warmte handschoen.
Heeft 3 warmte standen. Digitale display. De krultang is behandeld met amandel olie en keratine.