Remington CI83V6 - Reviews

Best Reviewed apr 2018 Remington CI83V6
Best Reviewed - april 2018
Automatische uitschakeling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Gigi 15-11-2018

Kwaliteit Kapper Krultang

Dit is gewoon een hele goede kapperskwaliteit krultang. Je haar blijft precies op zijn plek zitten door de structuur van de krultang waardoor je krullen er dus mooier uit komen te zien. De krultang wordt snel heet, heeft een lange snoer wat voor mij erg handig is, en komt met een handschoentje om je vingers te beschermen. Na 2 weken ben ik nog erg enthousiast over deze krultang en raad ik het iedereen aan.

Pluspunten

• Techniek
  • Kwaliteit
  • Handschoen en Zakje
  • Lange Snoer
  • Wordt Snel Warm

Ilse 10-11-2018

Krultang

De krultang wordt snel warm, binnen 30 seconden, super handig! Hij ziet er prachtig uit, is makkelijk in gebruik (vooral als je linkshandig bent) en het lange snoer is ook erg handig. Door de taps toelopende einde van de tang krijg je een natuurlijk resultaat, en de 'ionenfunctie' zorgt ervoor dat je krullen pluisvrij blijven. Mijn haar is erg glad, maar door deze tang blijven de krullen 2 dagen echt mooi zitten. Ik ben zeer tevreden en beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krullen blijven goed zitten

Sophie 07-11-2018

Good deal good price

I have a Remington straightener but I could not use it for make curls. That’s why I’ve bought it.i hope with this I can make curly hair easy and don’t destroy my hair anymore. I saw tutorials and I think this works well!

Miranda 06-11-2018

Zeer fijne krultang met Keratine

Deze krultang van Remington is zeer fijn en makkelijk in gebruik en minder schadelijk voor je haar dan de meeste krultangen door de toevoeging van Keratine. Ik heb hairextensions en heb dus bewust voor deze tang gekozen (in combinatie met de haardroger). De bijgeleverde handschoen zorgt ervoor dat je makkelijk het uiteinde van je haar vast kan houden zonder dat je je vingers verbrandt al moet ik zeggen dat het zonder handschoen ook prima gaat! Een echte aanrader deze fijne krultang!

Silvie 04-11-2018

Goede kwaliteit, wordt snel warm

Ik heb de krultang bij de kapper geprobeerd en was meteen verkocht. Hij wordt snel warm en ligt goed in de hand.

Pluspunten

• Snel warm
  • Goede kwaliteit materiaal

S Grunder 03-11-2018

Fijne krultang

Het is een fijne krultang in gebruik. Zodra je hem aan zet is die binnen 30 seconden opgewarmd. Ik heb de pro stand gebruikt aangezien er in de handleiding staat dat deze het beste voor je haar is. Ik kreeg er mooie krullen van en heb ook complimenten ontvangen van vriendinnen. De krullen zakten wel weer snel uit wat ik jammer vond. Misschien de volgende keer toch een hogere temperatuur instellen aangezien ik lang en veel haar heb. En zit een heel lang snoer aan die ook meedraait wat dus ideaal is! Er zitten een hiitebestendige handschoen bij zodat je je vingers niet verband. Ook een mooi opberg zakje om de tang de tijd weer in te doen. Enige nadeel vind ik dat het niet echt een tang is waar je dus je haar achter kan klemmen en dan kan draaien. Heb is meer een buis die warm wordt en je moet je haar en zelf omheen draaien en vast houden.

Pluspunten

• Lang draaibaar snoer
  • Snel warm
  • Hittebestendige handschoen

Celine 02-11-2018

Aankoop krultang

Eerst getest bij een vriendin en daarna meteen zelf gekocht. ik krul mijn lang haar savonds in 20min en sta smorgens op met geen enkele krul die mist! Ook de handschoen is enorm handig zodat je tot op het laatste mm je haar kunt krullen.

Pluspunten

• handschoen
  • krult snel

Roshaolin 01-11-2018

Gemakzucht

Wauw! Ik kocht dit product om dat mijn oude krultang niet geschik was voor mijn dik haar in tegendeel tot deze. Het stijlt me haar meteen en heeft verschillende temperatuurstanden.
Me haar is dik en werkt geweldig met de pro+ (hoge temperatuur) functie met 3 tot 5 seconden krul-tijd. Er zat ook een handschoen bij de Krultang dus dat kwam goed uit. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• draaisnoer
  • weinig krul-tijd
  • meerdere temperatuurstanden
  • handschoen inbegrepen

Eline 01-11-2018

Snel warm, mooie krul

Een krultang dat het haar niet beschadigd en gemakkelijk in te stellen is qua warmte. Krul zit er snel in, ziet er mooi uit en blijft lang zitten. Goede prijs/kwaliteit verhouding, zelfs een lage prijs voor zo’n goed product.

Pluspunten

• Snel warm
  • Meerdere temperatuurstanden

Avdb 31-10-2018

Remington krultang

Krultang die je mooie en glanzende krullen geeft. Er zit een speciaal laagje op de krultang waar olie op zit om je haar te laten glanzen. Makkelijk in gebruik met verschillende warmtestanden. Is snel op temperatuur. Er wordt een warmtehandschoen meegeleverd dus je verbrand je vingers ook niet meer. Ik raad dit product aan.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik
  • Kwaliteit

Minpunten

• Snoer draait soms niet even soepel
  • Knopjes zitten op een onhandige plek

Maud 30-10-2018

Zeer fijne krultang

De krultang heeft veel verschillende temperatuurstanden waardoor het voor ieder haar te gebruiken is. De krultang wordt zeer snel heet waardoor je hem gauw kan gebruiken, er zit een handschoen bij waardoor je je hand ook echt niet kan verbranden. Het product is heel handig in gebruik en is niet moeilijk qua knopjes, alles staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing. De snoer is lang waardoor je je makkelijk kan bewegen. Er zit een hoes bij waar de krultang zelf en de snoer in kan. Je krullen zijn een mooi en je haar ziet er verzorgt uit. De krullen blijven redelijk lang zitten. Ik vind een heel fijn en mooi product met vooral mooie resultaten! Een echte aanrader.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel heet
  • met handschoen gelerverd
  • mooi product

HarrietD 30-10-2018

mooie gezonde krullen, die lang blijven zitten

Ik gebruik deze krultang nu sinds 2 weken, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben.
Je haar ziet er echt gezond uit na het gebruik van deze krultang, wat de techniek erachter is en hoe het kan.. geen idee maar het werkt echt.
Mijn haar is van zichzelf een tikje droog/broos dus vandaar dat ik voor dit product koos.

Wat ook erg prettig is dat de krullen zeker 3 dagen blijven zitten in mijn haar, ondanks de lage stand qua temperatuur die ik gebruikt heb.

Dus daarom beveel ik dit product zeker aan!

Pluspunten

• gezonde glanzende krullen
  • minimale schade
  • 5 temperatuur standen

kim28 29-10-2018

Wat een fijne krultang!

Wat een fijne krultang! Hij wordt snel warm en ligt lekker in de hand, is niet zwaar.
De verschillende temperatuurstanden zijn ook fijn en het voelt achteraf ook fijn, je merkt dat je haar glanst en dat het lekker aanvoelt. Ook een pluspunt dat er extra een handschoentje bij geleverd wordt.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Ligt lekker in de hand
  • Extraatje de handschoen
  • Diverse warmtestanden

CarlijnO 27-10-2018

Fijne krultang

Hele fijne krultang om te gebruiken. Warmt snel op en je haar wordt goed vastgehouden door de Grip-Tech coating. Na gebruik voelt je haar vrijwel onbeschadigd, wat het vaker gebruiken van deze tang bevordert. Ook heel fijn dat er een hittebestendige handschoen en opbergtas bijzit. De lange kabel maakt de krultang makkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• lange kabel
  • fijn in gebruik
  • hittebestendige handschoen

Anoukkie119 26-10-2018

Prima krultang

Ik ben erg blij met de krultang. Het haar wordt mooi glanzend en ziet er gezond uit. De krultang warmt snel op en is makkelijk in gebruik. Ook blijven de krullen lang zitten! De krultang de wordt geleverd met een mooie hoes en handschoentje voor de hitte. Ook fijn dat er een lang snoer bij zit. Een prima product!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Makkelijk in gebruik
  • Lang snoer

Minpunten

• Knopjes zitten onhandig

Ies1205 29-04-2018

Top tang!

Ik heb de tang nu 2 weken, en heb sindsdien mijn oude niet meer aangeraakt! Normaal zakken krullen er bij mij in No time uit maar bij deze tang blijven Ze super mooi zitten! En er zit een knop op zodat je haar op lage temperatuur kan krullen! Top

Marjan81 22-04-2018

Perfecte, betaalbare, krultang

Deze krultang is mooi verpakt. Ziet er luxe uit. Hij is vrij ligt en er zit een handig lang snoer aan. Er zijn verschillende standen voor verschillende types haar. Je rolt zelf je haar om de kegel heen en kunt hierdoor grote of kleine krullen creëren. Ik gebruik zelf de hoogste temperatuur omdat ik vrij dik haar heb. De krullen blijven de hele dag mooi zitten. Het is geen overbodige luxe dat je er een handschoen bij krijgt tegen de hitte want anders kun je je vingers branden.
Ik vind het een goede prijs kwaliteit verhouding en ontzettend handig in gebruik. Je krijgt er ontzettend mooie krullen door!

Pluspunten

• mooi resultaat
  • licht
  • lang snoer

Yosslou 12-04-2018

Makkelijk in gebruik.

Krultang wordt snel heel heet, handig dat er een handschoentje bij zit. Hele lang snoer wat prettig is! Voor mooie en glanzende krullen is deze krultang zeker een aanrader! Hij kan alleen wel te heet worden.

Celinedb 19-03-2018

Een echte aanrader!

Glanzende en goed verzorgde krullen met De Keratin Protect Kegelvormige Krultang. De krultang lijkt niet op de bekende krultangen, omdat de tang ontbreekt. Bij De Keratin Protect Kegelvormige Krultang is het de bedoeling dat ik zelf mijn pluk haar om de ‘stok’ heen draai. Dit heeft als voordeel dat er geen knikken meer in mijn haar ontstaan. Ook heeft Remington aan onze handen gedacht en hebben zij een hittebestendige handschoen mee geleverd.

De krultang heeft een verzorgende coating van amandelolie en keratine. Ook heb ik de keuze uit verschillende temperaturen van 150 tot 210 graden. Ik kan de krultang dus aanpassen op mijn persoonlijke haartype. De krultang bevat een beschermhoes en is dan ook heel makkelijk mee te nemen. Ik heb met geen enkele krultang krullen kunnen creëren die er de gehele dag of langer nog in blijven zitten. Voor mij is De Keratin Protect Kegelvormige Krultang de perfecte uitkomst!

Pluspunten

• hittebestendige handschoen
  • Bescherm hoes
  • Coating verrijkt met oliën
  • 3 meter lange snoer
  • 5 verschillende temperaturen

MickyG 04-03-2018

Gezonde en veerkrachtige krullen

Deze krultang ziet er mooi uit en is zeer prettig in gebruik. De krultang heeft 5 temperatuurstanden. Hierdoor is deze geschikt voor dik haar maar ook voor het meest fijne haar.
Een krultang die je haar snel krult maar ondertussen wel goede verzorging en bescherming biedt! Dankzij de keratine en amandelolie die zich in de keramische coating van de krultang bevinden zal je haar mooi en gezond blijven. Mijn lange dikke lokken waren vrij snel gekruld! De krullen waren veerkrachtig en mooi glanzend! Ik raad deze stijltang zeker aan. Voor de prijs kan je het zeker niet laten liggen!

Pluspunten

• Haar snel gekruld
  • Haar blijft lang in model